آموزش ساخت “سوسک کش” خانگی + مواد لازم

0

سوسک‌ها یکی از مقاوم‌ترین موجودات موذی بر روی زمین هستند و می‌توانند در سخت‌ترین شرایط نیز زنده بمانند، اما به سادگی می‌توان از شرشان خلاص شد!

در گزارش‌ها آمده که سوسک‌ها از جمله بازماندگان بمباران اتمی ناگازاکی و هیروشیما در سال ۱۹۴۵ در جریان جنگ جهانی دوم بودند. این موجودات حتی بدون سر هم می‌توانند زنده بمانند.

مبارزه با سوسک‌ها در خانه و یا محل کار اصلا ساده نیست و اگر دست خالی به جنگ با آن‌ها بروید، به احتمال فراوان دست خالی باز خواهید گشت.

فرمول سوسک کش درمان خانگی بهترین سوسک کش آموزش خلاقیت

در ادامه قصد داریم تا موثرترین روش درمانی برای خلاص شدن از شر سوسک‌ها را به شما معرفی کنیم تا از جنگ با آن‌ها پیروز بیرون آیید. این ترکیب از مواد خاصی تشکیل نشده، اما موثر است.

مواد مورد نیاز و طرز تهیه سوسک کش

  • ۷۰ گرم اسید بوریک صد درصد خالص
  • تخم مرغ
  • شکر
  • یک عدد کاسه و چنگال

تخم‌مرغ‌ها را به مدت ۱۲ تا ۱۵ دقیقه در آب جوشانده و سپس پوستشان را جدا کنید. مراقب داغ بودن تخم مرغ‌ها باشید! حال زرده تخم‌مرغ‌ها را جدا کرده و در ظرف دیگری قرار دهید. شما با سفیده تخم مرغ‌ها اصلا کاری ندارید و می‌توانید آن‌ها را کنار بگذارید. در مرحله بعد، ابتدا اسید بوریک را به زرده تخم‌مرغ‌ها و سپس بین نصف تا یک فنجان شکر به آن اضافه کنید. ترکیب باید شکل خمیری به خود بگیرد.

شما می‌توانید به ترکیب فوق دست بزنید اما به هیچ وجه آن‌ها را حتی مزه هم نکنید. در مرحله بعد، خمیر را تکه تکه کرده و آن‌ها را گرد کنید و در جاهای مختلف خانه قرار دهید. کمدها و کابینت‌ها را هرگز فراموش نکنید. حمام و دستشویی هم از جمله مکان‌ها محبوب سوسک‌ها هستند.

سپس کمی صبر کنید تا سلاحتان موثر واقع شود. چند روز بعد متوجه وجود سوسک‌های مرده در اطراف خانه‌تان خواهید شد.

منبع:  supertastyrecipes
ترجمه: وبسایت فرادید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ