ترفند عجیب یک زن برای به دام انداختن مردان

0

«کلیدم را گم کرده‌ام». این نخستین جمله‌ای بود که زن جوان برای گرفتار کردن مردان جوان در دام زورگیران به زبان می‌آوردم.

به گزارش همشهری، زمانی که طعمه‌های این زن از دیوار بالا می‌رفتند تا در را برایش باز کنند خبر نداشتند ۵ زورگیر خشن در کمین آنها نشسته‌اند. نخستین زورگیری با این شگرد چند روز پیش در یکی از محله‌های شهر کرمان رقم خورد. مرد جوانی در حال عبور از خیابان بود که زن سد راهش بود. زن نگران به‌نظر می‌رسید و می‌گفت که کلیدش را گم‌کرده و پشت در مانده است. او سپس خانه‌ای ویلایی را نشان داد و از مرد جوان خواست به او کمک کند و با پریدن به داخل حیاط، در را به رویش باز کند.

مرد جوان که فریب حرف‌های این زن را خورده بود از دیوار بالا رفت و به داخل حیاط پرید. اما به محض اینکه در را باز کرد، ۵مرد به او حمله کردند و به ضرب و شتم وی پرداختند. آنها با این ادعا که مرد جوان با این زن که از اقوامشان است رابطه داشته است، او را به باد کتک گرفتند و با سرقت همه پول‌ها و اموال باارزش‌اش، تهدیدش کردند که اگر از آنها شکایت کند، آبرویش را می‌برند و پا به فرار گذاشتند. مرد جوان اما پس از این سرقت راهی کلانتری شد و از سارقان شکایت کرد. با شکایت او، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دزدان شروع شد تا اینکه سرنخ‌هایی از هر ۵ عضو باند به‌دست آمد و آنها که یک زن و ۵مرد بودند، یکی پس از دیگری دستگیر شدند.

سرهنگ روانبخش، رئیس پلیس شهرستان کرمان با بیان این خبر گفت: با کشف اموال مسروقه ازجمله تلفن همراه و مقداری پول نقد از متهمان، آنها لب به اعتراف گشودند و به سرقت و زورگیری با این شگرد اعتراف کردند. به گفته وی، برای تمامی متهمان قرار قانونی صادر شده و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ