مهرداد اولادی درگذشت، علت ‎فوت مراسم ‎تشییع و عکس‎خانواده

7

مهرداد اولادی Mehrdad Oladi مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال و تیم ملی که در ملوان بندرانزلی عضویت دارد، امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت. مرحوم مهرداد اولادی هنوز ازدواج نکرده بود و همسری نداشت.

همسر مهرداد اولادی مراسم ختم مهرداد اولادی علت فوت مهرداد اولادی خانواده مهرداد اولادی تشییع مهرداد اولادی پدر و مادر مهرداد اولادی بیوگرافی مهرداد اولادی اینستاگرام مهرداد اولادی اخبار قائمشهر Mehrdad Oladi
مهرداد اولادی بازیکن سابق تیم پرسپولیس و استقلال، پس از تعطیلات نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر، برای سومین بار به عضویت ملوانی ها درآمد و در بازی های اخیر برای این تیم به میدان رفت.

طی تماس عوامل رسانه “ورزش سه”، با عوامل بیمارستان شهدای تجریش، مسئولین بیمارستان این خبر را تایید کردند.

به گفته وی، این مهاجم اهل قائمشهر کمتر از نیم ساعت پیش در گذشته است.

همسر مهرداد اولادی مراسم ختم مهرداد اولادی علت فوت مهرداد اولادی خانواده مهرداد اولادی تشییع مهرداد اولادی پدر و مادر مهرداد اولادی بیوگرافی مهرداد اولادی اینستاگرام مهرداد اولادی اخبار قائمشهر Mehrdad Oladi

مهرداد اولادی (متولد ۴ خرداد۱۳۶۴ – قائم‌شهر، درگذشت ۳۱ فروردین۱۳۹۵ – تهران) بازیکن باشگاه ملوان انزلی بود. اولادی سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس و الشبابامارات، ملوان و باشگاه استقلال تهران را داشت. مهرداد اولادی درتاریخ ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۶ به علت ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران فوت کرد.

همسر مهرداد اولادی مراسم ختم مهرداد اولادی علت فوت مهرداد اولادی خانواده مهرداد اولادی تشییع مهرداد اولادی پدر و مادر مهرداد اولادی بیوگرافی مهرداد اولادی اینستاگرام مهرداد اولادی اخبار قائمشهر Mehrdad Oladiمهرداد اولادی در کنار برادرزاده اش

instagram Mehrdad Oladi

نفت تهران

مهرداد اولادی پس از توافق با مدیران باشگاه نفت و با رضایت سرمربی وقت تیم یحیی گل محمدی به تیم فوتبال نفت تهران پیوست. اما پس از مدتی با سرمربی تیم اختلاف پیدا کرد و خیلی زود پس از یک نیم فصل این تیم را ترک کرد.

استقلال تهران

مهرداد اولادی در تاریخ بیستم آبان ماه سال نود و دو با امضای قراردادی یک سال و نیمه به تیم استقلال پیوست. وی از این انتقال به عنوان بزرگترین اشتباه زندگیش یاد کرد.

تیم ملی

وی ۱۳ بازی و ۱ گل ملی در کارنامه دارد.

درگذشت

مهرداد اولادی در ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ در ساعت ۱۴٫۵۶دقیقه در بیمارستان شهدای تجریش بعلت ایست قلبی درگذشت. تلاش پزشکان برای احیای قلبی- ریوی وی ناموفق بود.

طی تماسی که با بیمارستان شهدای تجریش برقرار کردیم مشخص شد مهرداد اولادی در ساعت ۱۴:۵۶ به بیمارستان منتقل شده و تلاش پزشکان برای CPR (احیای قلبی ـ ریه) تلاش پزشکان به نتیجه نرسیده است. به گفته مسئولان بیمارستان علت فوت ایست قلبی بوده است؛ همان چیزی که هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس را هم از فوتبال ایران گرفت.

همسر مهرداد اولادی مراسم ختم مهرداد اولادی علت فوت مهرداد اولادی خانواده مهرداد اولادی تشییع مهرداد اولادی پدر و مادر مهرداد اولادی بیوگرافی مهرداد اولادی اینستاگرام مهرداد اولادی اخبار قائمشهر Mehrdad Oladiمهرداد اولادی در کنار پدر و مادرش

در حال حاضر مسئولان بیمارستان از مردم درخواست دارند که به جهت رعایت حال بیماران از حضور در این مکان خودداری کنند.

زمان و مکان تشییع پیکر مهرداد اولادی روز دوم اردیبهشت و در زادگاهش، قادی کلای قائمشهر .

 مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مهرداد اولادی شنبه (۳ اردیبهشت ۹۵) از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر برگزار می شود.

طبیعتا خیلی از همبازیان مهرداد اولادی به دلیل برگزاری بازی های لیگ برتر نمی توانند در مراسم تشعیع و خاکسپاری وی حاضر شوند.

گفتنی است همه اقدامات لازم از سوی فرماندار، رئیس شورای شهر و هم چین مدیر ورزش و جوانان شهر قائشمهر برای تشعیع هر چه باشکوه مهرداد اولادی در حال انجام است.

قرار است فردا (پنجشنبه ۲ اردیبهشت) درب استادیوم شهید وطنی قائمشهر از ساعات اولیه صبح به روی مردم باز شود. بعد از استقرار مردم روی سکوها پیکر مهرداد اولادی به ورزشگاه شهید وطنی آورده می شود و بعد از آن تا میدان ساعت تشعیع خواهد شد تا نماز میت توسط امام جمعه شهرستان قائمشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر پیکر مهرداد اولادی خوانده شود. در پایان هم پیکر مهرداد اولادی به قادیکلای بزرگ انتقال داده خواهد شد تا در زادگاهش به خاک سپرده شود.

مصاحبه سه ماه پیش اولادی با نود

فراز و نشیب زندگی 
سه سال قبل وقتی داشتم از ملوان به پرسپولیس می‌آمدم، زندگی‌ام با الانی که داشتم خیلی فرق می‌کرد. نمی‌دانم ولی فکر می‌کنم بالا و پایین فوتبال را در این سه سال لمس کردم. روزی آن بالا بودم و همه دنبالم بودند و حالا… اصلاً ناراحت نیستم. این‌قدر انگیزه دارم که هنوز فکر می‌کنم تمام نشده‌ام. هیچ‌وقت دیر نیست و مهرداد اولادی هم آدمی نیست که به این سادگی تمام شود.

توصیه علی کریمی 
در ملوان ۱۶ گل زده بودم و با این تیم نایب‌قهرمان جام‌حذفی شدیم. آن سال از تیم‌های زیادی پیشنهاد داشتم. از پرسپولیس، استقلال و بیشتر تیم‌های لیگ برتر. الشباب امارات دوباره من را می‌خواست. از قطر هم پیشنهاد بود. یادم هست قبل از جام ملت‌های ۲۰۱۱ که به اردوی تیم ملی رفته بودیم، علی کریمی خیلی با من صحبت کرد که بیا پرسپولیس. خیلی مصر بود که من برای این تیم بازی کنم.

ماگات من را خواست 
آن موقع از آلمان پیشنهاد داشتم. آقای فاضلی هم شاهد است ولی کریمی به من گفت به پرسپولیس بیا. من هم که به پرسپولیس علاقه داشتم. قطعاً علی کریمی تقصیری نداشت این خودم بودم که تصمیم گرفتم در پرسپولیس بازی کنم چون کسی که تصمیم آخر را گرفت خودم بودم. الان که مدتی گذشته می‌گویم پشیمان نیستم ولی قطعاً با رفتن به آلمان می‌توانستم سرنوشت فوتبال خودم را عوض کنم. فیلیکس ماگات من را برای دومین بار برای شالکه می‌خواست ولی نرفتم.

شالکه خواست اما نبستم 
سال ۲۰۰۹ قبل از اینکه به ملوان بیایم، از آلمان و اسپانیا پیشنهاد داشتم. تیم خه‌رس من را می‌خواست. آن‌موقع مربی‌‌اش سیگاندا، مربی سابق جواد نکونام در اوساسونا بود. آقا جواد به من گفت مهرداد اشتباه نکن و در اسپانیا بمان. کارت را شروع کن و می‌توانی پیشرفت کنی ولی مشکل این بود که خه‌رس من را ۴ ساله می‌خواست و پیش‌بینی می‌کردم که سقوط کند به خاطر همین نبستم. آقای فاضلی مدیر برنامه‌هایم گفت مهرداد تو باید به تیم بزرگتری بروی. از آنجا به آلمان رفتم و در تمرینات شالکه حاضر شدم. بعد از دو روز ماگات به من گفت می‌خواهیم قرارداد ببندی. ولی با خودم فکر کردم. آن موقع باید سربازی هم می‌رفتم با این حال می‌شد بمانم. از آلمان به چند دوستم زنگ زدم و به من مشاوره غلط دادند. فاضلی به من گفت مهرداد بمان گفتم نه می‌خواهم بروم. با خودم تصمیم گرفتم. به زور پاسپورتم را گرفتم و به ایران برگشتم. البته در ملوان هم به اوج رسیدم و بعد شالکه دوباره من را خواست ولی برنگشتم. اشتباه کردم. بعد از آن دیگر هیچ‌وقت فاضلی حتی جواب تلفنم را نداد.

با شیث رضایی رفاقتی ندارم 
من با شیث رضایی رفاقت خاصی ندارم. الان به خاطر این برایم حاشیه درست می‌کنند. شیث همشهری من است. بچه محل است ولی ما با هم رفت‌ و آمد خاصی نداریم. برایش احترام زیادی قائلم ولی من همیشه سرم در کار خودم است و با کسی کاری ندارم. عکس‌های دیگری هم از من منتشر شده کنار افراد دیگر. من واقعاً همیشه سرم در کار خودم است و کاری به دیگران ندارم.

ماجرای کریم بن‌زما 
خیلی‌ها از زندگی من خبر ندارند ولی مهرداد اولادی اگر یک مدت به هم ریخته بود، مشکل خانوادگی داشت. واقعاً در زندگی به جایی رسیدم که گفتم بیرون می‌نشینم چون با این مشغله‌ها نمی‌توانم بازی کنم. شما فراموش نکنید من بزرگتر خانواده هستم و اگر مشکلی پیش بیاید روی دوش من است. گاهی در زندگی فشارهای زیادی به شما می‌‌آید. در برهه‌ای واقعاً تحت فشار بودم و این شد که چند ماه بازی نکردم وگرنه پیشنهاد بود. یک مثال بزنم. کریم بن‌زما از همه فوتبالیست‌های ایرانی بهتر است و ۱۰۰ برابر ماها پول دارد ولی چون در زندگی‌‌اش مشکل داشت، دیدید در زمین چطور بود؟ وقتی برای شما در زندگی‌‌تان مشکلی پیش بیاید، واقعاً از نظر فکری خسته هستید و بازی‌‌تان تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

من شماره ۱۰ تیم ملی بودم 
فکرهایی هست که اذیتم می‌کند. با خودم می‌نشینم و فکر می‌کنم که آخر چرا زندگی فوتبالی‌ام این شکلی شد. منی که تا سه سال قبل از اروپا پیشنهاد داشتم، چطور به چنین روزهایی رسیدم. من در فوتبالم به چیزهایی که می‌خواستم نرسیدم و قطعاً مقصر اصلی خودم بودم. الان هم می‌خواهم مبارزه کنم. من تا چند سال پیش شماره ۱۰ تیم ملی را می‌پوشیدم… ولی حالا.

اعصابم خرد بود، برمی‌گردم 
اعصابم خرد بود و گفتم می‌خواهم از فوتبال بروم ولی منظورم این نبود که برای همیشه. الان مشکلات زندگی‌ام حل شده. تمام تمرکزم روی فوتبال است. به جرأت می‌گویم روزی دو جلسه تمرین می‌کنم و از نظر بدنی شرایط خوبی دارم. من فقط چند ماه از فوتبال دور بوده‌ام ولی فوتبال یادم نرفته است. می‌خواهم برگردم و با ناکامی مبارزه کنم. الان با دو مربی کار می‌کنم. من از نظر فوتبالی ارضا نشده‌ام.

شب صعود به جام جهانی 
همراه با تیم ملی در شبی که کره را بردیم، در این کشور بودم. عجب شب خوبی. جشن صعود گرفتیم. مهرداد اولادی که کنار تیم ملی بود، جام جهانی‌ را از دست داد… فقط بگویم تصمیمات غلط و اشتباه باعث شد وضعیتم این‌طوری شود. فقط تصمیم اشتباه و نداشتن مشاور خوب. فوتبالیست‌ها همیشه باید یک مشاور خوب کنارشان داشته باشند.

ماجرای یک میلیون دلار نقد 
از اولین روزی که از پرسپولیس به الشباب رفتم یک چیز یادم مانده. حالا بماند که من آن موقع بازیکن آزاد بودم ولی تا دیدم اماراتی‌ها پیشنهاد دادند دو ساله با پرسپولیس بستم تا به این تیم هم پول برسد. روز اولی که با اماراتی‌ها پای میز مذاکره نشستم، یک میلیون دلار پول نقد جلوی من گذاشتند!

خودکشی این شکلی؟ 
خودکشی… (در این لحظه دستش را باز می‌کند و جای بخیه‌‌اش را نشان می‌دهد. دقیقاً روی ساعدش) شما نگاه کنید. من بخواهم خودکشی کنم روی دستم را می‌زنم؟ طرف رگ دستش را می‌زند و خودکشی می‌کند، من چرا باید روی دستم را بزنم؟ این بحث خودکشی من وقتی مطرح شد، دلم شکست. کسی خبر نداشت مهرداد اولادی چه وضعی دارد. روزی که با ملوان قرارداد بستم قرار شد پولم را در تاریخی معین بدهند. من ویلا خریدم و متأسفانه پول نرسید تا مدام تلفنم زنگ بخورد. طرف هم نمی‌گفت این اولادی است و بی‌خیال پول. یک روز که داشتم با طلبکاران تلفنی حرف می‌زدم، این‌قدر اعصابم خرد شد که می‌خواستم گوشی‌ام را پرتاپ کنم ولی دقیقاً پشت ‌سرم یک شیشه بود که دستم محکم به شیشه خورد و متأسفانه دستم را کشیدم که پاره شد. نمی‌خواستم آدم بدقولی باشم و این اتفاق برایم افتاد. بعد گفتند من خودکشی کرده‌ام. خدایی‌‌اش شما دست من را ببینید. (دوباره روی ساعدش را نشان می‌دهد) دیگر تو فیلم‌ها دیده‌ام چطوری خودکشی می‌کنند. می‌فهمم که نباید روی ساعد را بزنم بلکه باید رگ دستم را بزنم!

درگیری با ایمان مبعلی در تمرین الشباب 
ماجرای درگیری من با ایمان مبعلی در امارت روی یک سوءتفاهم بود، به خاطر یک حرف الکی. من و ایمان چند سال آنجا همبازی بودیم. کوچکترین حاشیه‌ای نداشتیم. آن روز واقعاً حرف تو حرف شد و سر یک چیز بیخود، ناگهان بحث‌مان بالا گرفت و متأسفانه درگیری ما پیش آمد. البته رسانه‌ها هم موضوع را بزرگ کردند و من فقط نمی‌دانم رسانه‌های ایران چطور همان روز اتفاق را فهمیدند. ایمان واقعاً بچه خوبی است و کلی با هم رفیق هستیم. هر دوتا جوان بودیم و آن اتفاق افتاد. برای من و ایمان این اتفاق مثل یک سیلی در جوانی بود که از خواب بیدارمان کرد.

وقتی پشیمان شدم 
لحظه‌ای بعد از امضای قراردادم به استقلالی‌ها گفتم می‌شود این قرارداد را فسخ کنید. پشیمان شدم و دوست نداشتم به این تیم بروم. من به خاطر پول به استقلال نرفتم. خدا شاهد است ماشین بی‌ام دبلیوام را فروختم و دادم به نفت تا رضایتنامه‌ام را بدهند و به استقلال بروم. من دنبال پول نبودم فقط می‌خواستم به جام جهانی‌ بروم. دوروبری‌های علی آقا دایی شاهد هستند که تماس گرفتم و گفتم حاضرم چند ماه برای پرسپولیس مجانی بازی کنم ولی به من گفتند که علی آقا در خط حمله بازیکن دارد و نمی‌توانی بیایی. متأسفانه گفتند اولادی به خاطر پول به استقلال رفته است. نمی‌دانم چرا بعضی‌ها بدون اینکه اطلاعات داشته باشند، این حرف‌ها را می‌زدند. من ماشینم را فروختم تا رضایتنامه را بگیرم. چرا؟ چون فقط می‌خواستم دیده شوم و به جام جهانی‌ بروم ولی خیلی چیزها را باختم. الان ناراحتم. بزرگترین اشتباه عمرم حضور در استقلال بود. واقعاً پشیمانم، نه اینکه استقلال تیم کوچکی باشد. از هواداران پرسپولیس می‌خواهم از من ناراحت نباشند. فکر نکنند دارم سیاه‌بازی می‌کنم که دوباره به این تیم برگردم. من هیچ‌وقت در زندگی‌ام استقلالی نبودم. استقلالی‌ها هم ناراحت نشوند ولی فقط شرایط باعث شد به این تیم بروم.

همسر مهرداد اولادی مراسم ختم مهرداد اولادی علت فوت مهرداد اولادی خانواده مهرداد اولادی تشییع مهرداد اولادی پدر و مادر مهرداد اولادی بیوگرافی مهرداد اولادی اینستاگرام مهرداد اولادی اخبار قائمشهر Mehrdad Oladi

جواب یک شایعه 
سالی که در پرسپولیس بودم شایعه افتاد که در تیم بچه‌ها ترامادول مصرف می‌کنند. این هم از شانس بد ماست. سالی که پرسپولیس کلی ستاره از جمله مهدوی‌کیا، کریمی و هاشمیان داشت، این شایعه‌ها درست شد. اصلاً از این خبرها نبود. وقتی یک تیم بد نتیجه بگیرد و در حاشیه باشد، از این خبرها برایش درست می‌کنند. من در زمان حضور در پرسپولیس اصلاً این چیزها را ندیدم.

۱۰ داستان و یکی حقیقت 
۱۰ داستان برای من در پرسپولیس درست کردند شاید به جرأت بگویم از این ۱۰ داستان، یکی درست بود. متأسفانه در پرسپولیس حاشیه و شایعه زیاد بود. حالا نمی‌دانم از شانس بد من بود.

دوست واقعی 
در عمرم یک نفر بود که دوستانه و مثل برادر به من مشاوره داد ولی به حرفش گوش ندادم. او نه دنبال پورسانت بود و نه چیزی. برادرانه به من بهترین مشاوره‌ها را داد ولی به حرفش گوش ندادم.

انرژی گرفته‌ام که برگردم 
من ناخواسته وارد حواشی شدم ولی حالا از حاشیه دورم. سرم در کار خودم است. زندگی‌ام را می‌کنم و به فوتبالم ادامه می‌دهم. از هواداران انرژی گرفته‌ام. از مردمی که هر جا من را می‌بینند می‌گویند چرا نیستی، برگرد. تمام مشکلاتم حل شده و به جرأت می‌گویم خیلی خیلی انگیزه دارم. ۲۹ ساله هستم و ان‌شا‌ءا… در نیم‌فصل دوم برمی‌گردم و بازی می‌کنم. فوتبالم تمام نشده و فقط نیاز به حمایت دارم تا همان بازیکن سابق شوم.

مدیون پرسپولیس هستم 
گلی که در دربی زدم و باعث شد پرسپولیس ۲ بر یک استقلال را ببرد، یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای زندگی‌ام است. این گل، کادوی کوچکی بود از طرف من به هواداران. می‌دانم از من ناراحت هستند که به استقلال رفتم ولی فقط به خاطر جام جهانی‌ این کار را کردم و الان هم پشیمانم. من در پرسپولیس ستاره شدم ولی سعی کردم در زمان حضور در امارات و همین‌طور بازگشت دوباره به این تیم در حالی که پیشنهاد خارجی داشتم، دینم را ادا کنم. هنوز مدیون این باشگاه هستم. نام پرسپولیس از نام ما بازیکنان خیلی خیلی بزرگتر است. اینجا باید از باشگاه ملوان هم تشکر کنم که نقش مهمی در پیشرفت من داشت. خوشحالم که حتی در برهه‌ای با بخشیدن طلبم به این باشگاه کمک کردم. هنوز رابطه‌ام با طرفداران ملوان عالی است.

توصیه به مهدی طارمی 
مهدی طارمی بازیکن خوبی است. آینده‌دار است ولی به عنوان برادر به او توصیه می‌کنم مشاوره خوب بگیرد تا مثل من پشیمان نشود. من در ۱۷ سالگی در پرسپولیس رو شدم. او الان سن و سالش بیشتر است. امیدوارم تصمیم درست بگیرد. مشاوره خوب بهترین چیزی است که می‌تواند فوتبالیست‌ها را موفق کند.

گاهی می‌پرسیدم چرا بازی نمی‌کنم؟ 
خیلی‌ها می‌گویند چرا در استقلال بازی نکردی؟ نمی‌خواهم درباره گذشته حرف بزنم ولی من در تمرین همیشه تمام تلاشم را می‌کردم و گاهی می‌پرسیدم چرا واقعاً بازی نمی‌کنم؟ بگذریم. تمام شد و رفت.

کی روش بزرگترین است 
کی روش بزرگترین مربی تاریخ تیم ملی است. بزرگترین اشتباه ما این است که از او چشم‌پوشی کنیم. کی روش تا زنده است باید سرمربی تیم ملی ما باشد.

کسی القا نمی‌کرد از کی روش تعریف کنیم 
اینکه می‌گویند به بازیکنان القا می‌کنند از کی روش تعریف کنند اشتباه است. مگر من الان در تیم ملی هستم که از او تعریف کنم؟ شاید بعضی‌ها از حرف‌های من بدشان بیاید ولی کی روش بهترین است. این هم حرف اشتباهی است که بگویند به ما القا می‌شد از کی روش تعریف کنیم. کی روش فوق‌‌العاده است و بزرگ.

برانکو موفق می‌شود 
خوشحالم به برانکو وقت دادند. باید به مربی فرصت داد. پرسپولیس ان‌شا‌ءا… در نیم‌فصل دوم بهتر از این می‌شود. از روز اول می‌دانستم او موفق می‌شود.

کی روش جوری داد می‌زند… 
کارلوس کی روش خیلی در کارش جدی است. او فیزیکی برخورد نمی‌کند اما جذبه‌ای دارد که اگر از دستت شاکی باشد، از ترس به خودت می‌لرزی. جالب اینجاست که فوق‌‌العاده خوش‌قلب است و مهربان. می‌دانی خیر و صلاحت را می‌خواهد. همیشه لبخند می‌زند. با تو رفیق است ولی اگر بد بازی کنی… جوری سرت داد می‌زند که خشکت می‌زند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 7 )
  1. بی بی می گوید

    روحت شاد
    استقلال پرسپولیس ملوان یه ایران در شوک از دست رفتن توست
    نامت جاودان

    1. حسین می گوید

      روحش شاد یادش گرامی دلاور

  2. ناشناس می گوید

    در یادو خاطر ما همواره زنده ای

  3. سيد می گوید

    دوره اى هست که هیچکس حتى نزدیکترین افراد به ادم واقعیت را نمیدانند پس بهتره قضاوت نکنیم و هیجانى هم نشىیم ارزوى امرزش براى خودمان و دیگران کنیم

  4. جمال شمس می گوید

    سلام.دوستان آیا مراسمی در تهران برای اولادی میگیرند؟

  5. هادی می گوید

    اولادی روحت شاد بازیکنان ایران به خدا ارزش نداره به خاطر فوتبال کسیو خراب کنیم ببینید چطور ادما زود میرن هادی مهرداد چطوری رفتن فقط فکر کنید وبه فکر پیشرفت تیم ملی باشید وکسی تو فوتبال خراب نکنید دیشب نود دیدم تیم.پرسپولیس استقلال اهواز افتضاح بود همش فش سنگ چقد زخمی داد به خاطر یه فوتبال که بعد همه فراموش میکنن نکنید همین

  6. آرزووحدتی می گوید

    حالا که مهرداد اولادی مرده واستون عزیز شده اون موقع که زنده بود کسی اسمشو نمیاورد کسی سراغشا نمیگرفت اما حالا……..اینقد مرده پرست نباشید من فقط به طرفداران و دوست داران واقعیش و مردم روستای قادیکلای بزرگ و مردم مازندران و از همه مهمتر به خانواده ی محترمش تسلیت میگم و امیداوارم خدا بهشون صبر بده من خودم یکی از طرفداران و عاشقان واقعی مهرداد اولادی که در همه شرایط از مهرداد عزیز حمایت میکردم خدارحمتت کنه مهرداد عزیز بیایید تا وقتی زنده ایید قدر همه بدونید