واکنش لژیونرها و اهالی ورزش به درگذشت مهرداد اولادی

0

مهرداد اولادی متولد چهارم خردادماه ۶۴ در قائم‌شهر مازندران که فوتبالش را به صورت حرفه‌ای در رده پایه از جوانان پرسپولیس این شهر شروع کرد و پس از آن برای نخستین بار در لیگ برتر پیراهن پرسپولیس تهران را بر تن کرد و بعدها به عضویت تیم‌های الشباب امارات، ملوان انزلی، نفت تهران، استقلال تهران درآمد و نیم‌فصل دوم لیگ پانزدهم نیز بازیکن ملوان انزلی بود ظهر امروز بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تلسیم کرد.

خانواده مهرداد اولادی پدر و مادر مهرداد اولادی بیوگرافی مهرداد اولادی اینستاگرام مهرداد اولادیمهرداد اولادی در کنار پدر و مادرش

احسان حاج صفی بازیکن تیم اف اس وی فرانکفورت و علیرضا جهانبخش بازیکن آلکمار هلند بعد از شنیدن خبر درگذشت بازیکن سابق استقلال، پرسپولیس و ملوان این ضایعه بزرگ را تسلیت گفته و با قرار دادن تصویری از این مهرداد اولادی در صفحات اینستاگرام خود این متن را نوشتند:«روحت شاد پسر…».

خانواده مهرداد اولادی پدر و مادر مهرداد اولادی بیوگرافی مهرداد اولادی اینستاگرام مهرداد اولادی

خانواده مهرداد اولادی پدر و مادر مهرداد اولادی بیوگرافی مهرداد اولادی اینستاگرام مهرداد اولادی

مهرداد اولادی که در سال ۸۵ و ۸۶ در لیگ امارات و تیم الشباب به بازی می پرداخته، مرگش مورد توجه رسانه های این کشور قرار گرفت.

خانواده مهرداد اولادی پدر و مادر مهرداد اولادی بیوگرافی مهرداد اولادی اینستاگرام مهرداد اولادی

درگذشت اولادی پیام‌های تسلیت و واکنش جامعه ورزش و فوتبال را به همراه داشت که بخشی از آن در زیر آمده است:

مظلومی: فوت اولادی باورکردنی نیست

برانکو: کاش این خبرها واقعی نباشد

امیرحسین صادقی: هم‌اتاقی‌ام را از دست دادم

قلعه‌نویی: بدترین خبری بود که شنیدیم

نوری: اولادی، جایت بهشت، روحت شاد

قطبی: مرگ مهرداد را باور نمی کنم

خانواده مهرداد اولادی پدر و مادر مهرداد اولادی بیوگرافی مهرداد اولادی اینستاگرام مهرداد اولادی

ویسی: رفتن مهرداد شوکه کننده بود

بهداد سلیمی: مرگ مهرداد را باور نمی‌کنم

عمران‌زاده: جامعه فوتبال عزادار شد

میناوند: این جوان‌ها نباید بمیرند

مسلمان: آقا مهرداد سلام ما را به هادی برسان

هاشمیان: هیچکس یاد مهرداد نمی‌کرد

دهنوی: رفیق نیمه‌راه هادی نبودی

قاسم دهنوی هافبک اسبق پرسپولیس و حال حاضر خونه به خونه با ابراز تاسف از خبر درگذشت مهرداد اولادی در پیامی نوشت: « دمت گرم داداش مهرداد. رفیق نیمه راه هادی نبودی سلام مارو به هادی برسون. روحتون شاد»

صادقی: هم‌اتاقی خدا به همراهت

امیرحسین صادقی مدافع صبای قم که سابقه هم‌بازی بودن با مرحوم اولادی را در تیم ملی و استقلال تهران دارد در پیامی نوشت: «هم‌اتاقی دوست داشتنی، خدا به همراهت…»

برهانی: باورش سخته

آرش برهانی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: درگذشت مهرداد اولادی عزیز را به خانواده محترم و هوادارانش تسلیت می گویم. واقعا باورش سخت است. روحش شاد.

قاضی: دومین بار است اینگونه خبر می‌شنوم

مهاجم صبای قم و سابق استقلال که هم‌بازی اولادی هم بوده با ابراز تسلیت به خانواده این مرحوم  و جامعه فوتبال در پیامی نوشت:« این دومین باره که وقتی از خواب بیدار می‌شم خبر از دست دادن یکی دیگه از دوستامو می‌شنوم. خدایا به ما صبر بده. روحش شاد.»

علی اصغر قربانعلی پور، مربی بدنساز استقلال

من در ملوان با مهرداد کار کرده ام و واقعا هنوز هم این خبر را باور نمی کنم. انشاالله خدا به خانواده او صبر بدهد و آنها بتوانند این اتفاق دردناک را تحمل کنند.

حقیقی: تلخ‌ترین خبر بعد از فوت هادی بود

رضا حقیقی بازیکن اسبق پرسپولیس که سابقه بازی در کنار اولادی را نیز دارد ضمن عرض تسلیت به جامعه ورزش و خانواده این مرحوم گفت: «بعد از فوت هادی(نوروزی) تلخ‌ترین خبری بود که شنیدم. خدا به خانواده مهرداد صبر بدهد.»

جعفری: خداحافظ پسر دوست داشتنی

امیر جعفری هنرپیشه سینما و تلویزیون نیز نسبت به خبر فوت مهرداد اولادی واکنش نشان داد و در اینستاگرامش نوشت: «خداحافظ پسر دوست داشتنی»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ