سقوط ۲ زن با دیگ آش به طبقه زیرین مغازه در مشهد

0

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از تخریب بخشی از کف یک مغازه‌ در شهرک شهید رجایی و سقوط دو زن میانسال به همراه دیگ آش به طبقه زیرین مغازه خبر داد .

مهدی رضایی در تشریح جزییات این خبر، اظهار کرد: صبح امروز با اعلام حادثه‌ای به سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط افراد در داخلی چاه، نجات‌گران ایستگاه به محل حادثه واقع در شهرک شهید رجایی اعزام شدند.

حوادث واقعی حوادث مشهد اخبار مشهد

وی افزود: با حضور ماموران آتش‌نشانی در محل مشخص شد دو بانوی میانسال در مغازه‌ای خالی مشغول آشپزی برای مراسم تعزیه بودند که ناگهان کف مغازه تخریب و هر دو تن به همراه دیگ آش به طبقه زیرین سقوط می‌کنند .

رضایی خاطرنشان کرد: نیروهای اعزامی پس از عملیات آواربرداری و انتقال حادثه‌دیدگان به محل امن با توجه به اینکه دچار جراحات و سوختگی نسبتا شدیدی شده بودند، توسط دو دستگاه خودروی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند .

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد یادآور شد: گزارشات حکایت از آن دارد که در بارندگی‌های اخیر آب‌های حاصل از بارندگی تا قسمت سقف طبقه زیرین مغازه را فرا گرفته بود و همین مساله موجب سست شدن کف مغازه و پایه‌های ساختمان شده است .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ