مرگ “نسترن علوی” دختر اسکیت‌باز درسقوط اتوبوس دانش‌آموزان +عکس

0
سقوط اتوبوس دختران دانش‌آموز از پل «دامسک» ۲ کشته و ۴۳ زخمی برجای گذاشت. در بین کشته شده ها نام دختر اسکیت باز ایران دیده می شود.
این حادثه وحشتناک عصر پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه سال جاری در جاده تربت‌حیدریه – زاوه رخ داد.

دختران دانش‌آموز شهرستان شهرکرد که در اردویی زیارتی به مشهد رفته بودند در بازگشت به خاطر انتخاب عجولانه راننده اتوبوس در مسیری اشتباهی قرار گرفتند و به سمت روستای «دامسک» حرکت کردند.

دختر اسکیت باز دامسک حوادث واقعی بیوگرافی نسترن علوی اخبار تربت حیدریه

عصر بود که اتوبوس روی پل «دامسک» از کنترل راننده خارج شد و به پایین پل سقوط کرد.

فریادهای دلخراش دانش‌آموزان دختر که همه وحشت‌زده بودند تا پایان عملیات امداد و نجات شنیده می‌شد.

امدادگران هلال احمر و اورژانس بلافاصله وارد عمل شدند و دانش‌آموزان را یکی پس از دیگری از لابه‌لای بدنه له شده اتوبوس بیرون کشیدند و بررسی‌های میدانی نشان داد که ۲ دختر دانش‌آموز کشته شده و ۴۳ سرنشین دیگر آن بشدت زخمی هستند و حال ۱۰ نفر از آنها وخیم است.

دختر اسکیت باز دامسک حوادث واقعی بیوگرافی نسترن علوی اخبار تربت حیدریه

آمبولانس‌های اورژانس خیلی زود ۳۲ دختر دانش‌آموز را با پیکرهای خونین به بیمارستان ۹ دی تربت حیدریه رساندند و پزشکان بلافاصله آنان را درمان کرده و همگی ترخیص شدند.

در این میان حال ۱۰ سرنشین دیگر اتوبوس وخیم بوده که آنها تحت درمان قرار دارند تا پس از بهبودی و ترخیص از راه زمینی و هوایی به شهرکرد بازگردانده شوند.

دختر اسکیت باز دامسک حوادث واقعی بیوگرافی نسترن علوی اخبار تربت حیدریه

حسن قربانی، بخشدار مرکزی تربت حیدریه، درباره واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر هنرستان کوثر شهرکرد، به شوک گفت: عصر پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه یک اتوبوس حامل ۴۴ دانش‌آموز دختر شهرستان شهرکرد در حال برگشت از مشهد مقدس بودند، دچار سانحه شدند.

وی افزود: این تصادف در محور ارتباطی تربت حیدریه – زاوه به وقوع پیوست و دو نفر از دانش‌آموزان به نام‌های سارا امیدی و دختر اسکیت باز دامسک حوادث واقعی بیوگرافی نسترن علوی اخبار تربت حیدریه جان باختند.

دختر اسکیت باز دامسک حوادث واقعی بیوگرافی نسترن علوی اخبار تربت حیدریه

بخشدار مرکزی تربت حیدریه گفت: ۳۳ دانش‌آموز صبح جمعه با اتوبوس به مشهد انتقال یافتند تا با هواپیما به خانه‌هایشان در شهرکرد بازگردانده شوند.

همچنین یکی از مسئولان بیمارستان رازی تربت حیدریه به شوک گفت: دانش‌آموزان دختر شهرکردی که در بیمارستان بستری بودند، پس از مداوا ترخیص شدند، تنها دو تن از آنان به نام‌های مریم نجفی و آمنه همتیان که هر دو از ناحیه پا دچار شکستگی شدید شده بودند، تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

این مقام مسئول افزود: خوشبختانه صبح پنجشنبه مریم نیز ترخیص شد و فقط آمنه بنا بر اقدامات تشخیصی در بیمارستان هم‌اکنون تحت مراقبت قرار دارد و حال عمومی وی نیز رضایت‌بخش است.

بنابر این گزارش، خواب‌آلودگی راننده و کم عرض بودن جاده بویژه تندی پیچ در پل «دامسک» علت این حادثه وحشتناک بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ