خانه / بازار / شرایط فروش چری آریزو ۵ Arrizo +قیمت ،مشخصات و معایب

شرایط فروش چری آریزو ۵ Arrizo +قیمت ،مشخصات و معایب

فروش اقساطی ام وی ام آریزو ۵ ، خودرو چری آریزو ۵ محصول مدیران خودرو، Arrizo 5 از لحاظ جایگاه در میانه مدل‌هایی همچون چری آریزو ۳ و چری آریزو ۷ قرار می‌گیرد.

رییس هیئت مدیره چری همچنین به عرضه ۴ محصول جدید این شرکت در بازار ایران اشاره کرد و افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته ۸ تا ۱۴ محصول جدید در سالهای آینده تولید خواهیم کرد که از این بین ۴ محصول جدید و لوکس چری به بازار ایران عرضه خواهد شد.
مشخصات آریزو 5 مدیران خودرو قیمت محصولات مدیران خودرو قیمت خودروهای چینی در ایران قیمت آریزو 5 Chery Arrizo 5

رییس هیئت مدیره چری در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اهمیت بالای خدمات پس از فروش و میزان رضایتمندی مشتریان گفت: ما ابتدا تلاش کردیم محصولاتمان از بازارهای چین فراتر رفته و در کشورهای مختلف عرضه شود، اما اکنون با جدیدت بیشتری خدمات رسانی به مشتریان و ارتقا رضایتمندی آنها را بالاتر ببریم.

در همین راستا ژنگ گو ژنگ معاون تامین قطعات شرکت چری با اشاره به کیفیت بالای کارخانه چری در ایران گفت: یکی از بهترین کارخانه های ما در ایران وجود دارد و ما محاسن و مکانیزم های خوب این کارخانه را به دیگر کارخانه های خود در سراسر جهان منتقل کردیم.
مشخصات آریزو 5 مدیران خودرو قیمت محصولات مدیران خودرو قیمت خودروهای چینی در ایران قیمت آریزو 5 Chery Arrizo 5

معاون تامین قطعات چری همچنین به رضایت مشتریان از محصولات چری اشاره کرد و افزود: خودروهای تولیدی شرکت ما چه در کلاس سواری و چه شاسی بلند دارای اقبال و رضایتمندی مناسبی بودند و قطعا آریزو ۵ که به زودی به بازار ایران عرضه خواهد شد، می تواند خودرویی موفق با طرفداران زیاد باشد.

دو وکیانگ معاون مدیر عامل چری در حوزه صادرات نیز با اشاره به فروش خوب آریزو ۵ در بازار چین و شیلی گفت: این محصول جدید علی رغم زمان کم عرضه فروش خوبی در بازار چین و شیلی داشته و ما پیش بینی فروش بالای این محصول در بازار ایران را کرده ایم.

وی ادامه داد: آریزو ۵ نخستین محصول نسل جدید خودروهای تولیدی ما است که دارای امکانات بالایی از جمله سیستم کمک تعویض دنده، سیستم تعلیق فرمان مناسب، سیستم استهکام و دارای ۵ ستاره ایمنی است.

یکی از محصولاتی که شرکت چری اخیراً رونمایی نموده است مدل آریزو ۵ (ARRIZO 5) است. این خودرو برای نخستین بار در هیئت یک کانسپت و در نمایشگاه خودروی شانگهای ظاهر شد، کانسپت مذکور آلفا ۵ نام داشت ولی نسخه اصلی و تولیدی این خودرو، در ماه نوامبر سال ۲۰۱۵ و در نمایشگاه خودروی گوآنگژو به نمایش در آمد. خودروی مذکور قرار است که در اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی روانه بازارهای جهانی شود.

مشخصات آریزو 5 مدیران خودرو قیمت محصولات مدیران خودرو قیمت خودروهای چینی در ایران قیمت آریزو 5 Chery Arrizo 5
Chery Alpha 5 Concept

چری آریزو ۵ از نمای ظاهری دلپسندی برخوردار است و با آنکه طراحی برخی از بخش‌های بدنه آن متأثر از محصولات روز هیوندای است ولی این تأثیرات آن‌چنان زیاد نیست و روی‌هم‌رفته از طرح مستقل و نوینی بهره می‌برد. نمای جلوی آن از طرحی ساده و درعین‌حال حجیمی برخوردار است و درعین‌حال، مالامال از المان‌های مدرن بوده و با پیشرفت‌های روز دنیای طراحی همگام است. چراغ‌ها با لنزی شفاف در کناره‌های کاپوت کشیده آن جای گرفته‌اند و در تلفیق با نوارهای LED، چهره جذاب و عامه‌پسندی را برای آن مهیا نموده‌اند. گرداگرد جلوپنجره خوش‌ترکیب این خودرو را نوارهای کرومی با دقت وافری فرا گرفته است و در میانه آن نیز دو زه کرومی آرم چری را به لبه پایینی چراغ‌های جلوی آن وصل می‌کند که البته رعایت دقیق تمامی این ریزه‌کاری‌ها بر طرح پخته این بخش گواهی می‌دهند. در قسمت عقب آن نیز یک نوار کرومی به سبکی مدرن و امروزی در میانه چراغ‌های عقب آن جای گرفته است و یک اسپویلر هم در لبه صندوق آن دیده می‌شود. علاوه بر آن، بخش‌های پایینی لبه پنجره‌ها را نوارهای کرومی فرا گرفته است. ابعاد چرخ‌های نیز تا حدی با بدنه آن متناسب هستند ولی هنوز تا حد ایده‌آل خود فاصله دارند.

مشخصات آریزو 5 مدیران خودرو قیمت محصولات مدیران خودرو قیمت خودروهای چینی در ایران قیمت آریزو 5 Chery Arrizo 5
Chery Arrizo 5

داخل کابین چری آریزو ۵ از لحاظ به‌کارگیری رنگ‌ها و خطوط به کار رفته، کمی شلوغ به نظر می‌رسد. طبق روال این روزها، یک صفحه نمایشگر اطلاعات در میانه داشبورد آن دیده می‌شود ولی دکمه‌های کنترلی نصب شده بر روی آن کوچک بوده و استفاده از آن‌ها برای سرنشینان چندان آسان نیست. صفحه کیلومتر شمار آن از طرحی اسپرتی بهره می‌برد و با خطوطی قرمزرنگی مدرج شده است و فرمانی سه پره در پشت آن جای گرفته است. درمجموع، در بیشتر بخش‌های کابین این خودرو از پلاستیک سخت و ارزان‌قیمت استفاده شده است که با توجه به قیمت آن قابل توجیه است ولی هنوز هم از لحاظ دقت مونتاژ و کیفیت مواد به کار رفته سال‌ها نسبت به همتایان کره‌ای و ژاپنی خود فاصله دارد.

مشخصات آریزو 5 مدیران خودرو قیمت محصولات مدیران خودرو قیمت خودروهای چینی در ایران قیمت آریزو 5 Chery Arrizo 5
Chery Arrizo 5
مشخصات آریزو 5 مدیران خودرو قیمت محصولات مدیران خودرو قیمت خودروهای چینی در ایران قیمت آریزو 5 Chery Arrizo 5
Chery Arrizo 5
مشخصات آریزو 5 مدیران خودرو قیمت محصولات مدیران خودرو قیمت خودروهای چینی در ایران قیمت آریزو 5 Chery Arrizo 5
Chery Arrizo 5

بهایی که برای این خودرو تعیین شده بین ۶۰,۰۰۰ یوآن (۹,۸۰۰ دلار) الی ۹۰,۰۰۰ هزار یوآن (۱۴,۷۰۰ دلار) است. چری آریزو ۵، از لحاظ جایگاه در میانه مدل‌هایی همچون چری آریزو ۳ و چری آریزو ۷ قرار می‌گیرد. در آغاز، این خودرو تنها با یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری در دسترس خریدارانش خواهد بود. این پیشرانه از توانی معادل ۱۱۶ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۴۸ نیوتن متر برخوردار است و با دو نوع متفاوت از جعبه‌دنده، اعم از دستی و نیز CVT عرضه می‌شود. کمی بعد، دو پیشرانه ۱٫۲ و ۱٫۵ لیتری توربو هم وارد خطوط تولید خواهند شد. پیشرانه ۱٫۲ لیتری توربو از توانی معادل ۱۳۲ اسب بخار و گشتاوری معادل ۲۱۲ نیوتن متر برخوردار است و پیشرانه ۱٫۵ لیتری هم از توانی معادل ۱۴۵ اسب بخار و گشتاوری معادل ۲۱۲ نیوتن متر بهره می‌برد.
طول/عرض/ارتفاع این خودرو معادل ۴۵۷۲/۱۸۲۵/۱۴۷۲ میلی‌متر و فاصله بین دو محورهای جلو و عقب آن برابر با ۲۶۷۰ میلی‌متر است.

چری آریزو۵  یک چینی پر زرق و برق دیگر از کمپانی چری که توسط شرکت مدیران خودرو به فروش خواهد رسید.

 این نوجوان چینی با ظاهر و طراحی فریبکارانه خود سعی در جذب هر چه بیشتر خریداران ظاهر پسند دارد کسانی که برایشان   ظاهر خودرو از کیفیت وبرند خودرو از اهمیت بیشتری  برخوردار است.

 به منظور حفظ  سرمایه و وقت خریداران محترم قبل از خرید حتمآ این ۱۰ نکته را در مورد این چینی نو ظهور بخوانید :

 ۱- کیفیت متریال و پلاستیک استفاده شده در داخل کابین  با این برچسب قیمتی تفاوت زیادی با ام وی ام ۳۱۵ و یا پژو۴۰۵ ندارد.

 ۲- صفحه کیلومتر شمار نیز با اندکی تفاوت نسبت به ام وی ام ۳۱۵ حس ارزان بودن را به راننده  القا مینماید.

 ۳-پیشرانه کم توان  تنفس طبیعی این خودرو به شدت نا امید کننده است به طوری که با خروجی ۱۱۶ اسب بخار که در ۶۱۵۰ دور در دقیقه به دست می آید و وزن ۱۳۵۰ کیلوگرمی ، آریزو۵  را تبدیل به یک چینی تنبل کرده است.

 ۴-گیربکس به کار رفته در نمونه اتوماتیک از نوع CVT ضریب دنده پیوسته میباشد که شتاب گیری اولیه را برای شما تبدیل به یک کابوس مینماید.

 ۵-نبود امکانات مرسومی مانند  سانروف و سیستم ورود و خروج بدون کلید و استارت دکمه ایی و کیسه هوای جانبی در مدل دستی.

 ۶- سیستم کنترل میزان باد تایرها نیز فقط در مدل EXELLENT شاهد آن هستیم.

 ۷- با توجه به قیمت بالای این چینی تازه وارد بازهم شاهد صرفه جویی هایی از طرف مدیران خودرو میباشیم مانند استفاده از روکش پارچه ایی بی کیفیت برای صندلی ها در مدل دستی.

 ۸- طبق بررسی های صورت گرفته چری آریزو۵ در ترمز گرفتن به هیچ وجه مطمئن عمل نمیکند و کمی راننده را  در مسیر های پر پیچ  و خم دچار استرس و وحشت مینماید.

 ۹-بد نیست بدانید که شباهت های انکار ناپذیری در پلت فرم و موتور  و  گیربکس آریزو۵ با ام وی ام ۳۱۵ وجود دارد و این  افزایش قدرت موتور به دلیل بالا بردن نسبت تراکم پیشرانه بوده است.

 ۱۰-در این بازه قیمتی شما گزینه های جذاب تری مانند رنو سیمبل با برندی اروپایی  را پیش رو دارید .

شرایط فروش منعطف اقساطی چری آریزو ۵

در این طرح فروش، پیش‌پرداخت چری آریزو نسخه لاکچری با جعبه دنده CVT، ۲۰ میلیون و ۸۷۶ هزار تومان درنظر گرفته شده است. پیش پرداخت دوم در یک چک دوماهه بدون بهره به مبلغ ۱۰ میلیون و ۴۳۸ هزار تومان از متقاضی دریافت می‌شود و باقی مانده مبلغ بصورت وامی به ارزش ۳۸ میلیون و ۲۷۳ هزار تومان در اقساط ۱۲ الی ۲۴ ماهه دریافت می‌شود.

 قیمت خودرو ۶۹ میلیون و ۵۸۸ هزار تومان است.

 مشخصات آریزو 5 مدیران خودرو قیمت محصولات مدیران خودرو قیمت خودروهای چینی در ایران قیمت آریزو 5 Chery Arrizo 5

۲۶ دیدگاه

  1. برو بابا ما به فولکس خواهیم رسید!!

    (6)(9)
  2. یک شاهکار دیگر از چری کارش درسته کیفیت خودروهای جدیدش خیلی ارتقا پیداکرده تیگو۵دارم واقعا عالیست چری به سمت جهانی شدن میره

    (26)(16)
  3. واقعا چری برای خودش یه برند معروف شده تیگو ۵ من حدودا ۶ ماهه دارم و واقعا کیفیتش عالیه و میتونه با توجه به قیمتش با خودروهای کره ای رقابت کنه

    (24)(9)
    • من هم آریزو ۵ دارم. در کل از خرید اون راضیم. اگر انتقادها منصفانه باشد خوب است. راستش تا چند ماه پیش بدون اینکه تجربه داشتن خودرو چینی رو داشته باشم از اون بدم می اومد. شاید به خاطر اولین سری اونها که به ایران اومد. اما باید قبول کنیم که این شرکت های خصوصی که خودروهای چینی رو مونتاژ می کنن واقعا حرفی برای گفتن دارن. اصلا پارس خودرو که به اصطلاح با کیفیت ترین خودروهای داخلی رو تولید می کرد الان افتخارش تولید برلیانسه و به خاطر اون قید همکاری با رنو رو زد.
      یک ال نود که قرار بود حداکثر ۱۰میلیون باشه رو رسوندن به ۴۰ میلیون بعد از سالها اونو هاچ بک کردن و ۵۲ میلیون به ملت انداختن. باز هم اون هاچ بک رو ۲ سانتی متر بلندتر کردن و کنارش هم زه پلاستیک چسبوندن شد ۶۲ میلیون. نهایتا هم چراغهای بدترکیبش رو تغییر دادن شده سیمبل و ۷۴ میلیون به مردم میاندازند. بعد هم میگن برند اروپایی بهتون دادیم.

      (20)(2)
      • سلام منم اریزو دارم واقعا عالیه اگه موافقید یه کانال اریزو سواران درست کنیم که از اجربیات هم استفاده کنیم

        (19)(2)
  4. واقعا عالیه تیگو۵ با ام وی ام ۵۵۰ و اریزو۵ من این ماشین ها رو به شما دوستان عزیز پیشنهاد میکنم

    (22)(9)
  5. بدبختی مارو ببین ماشین چینی که ۲۰ تومن اونجا میاد ایران ۷۰_۸۰ تومن میدن به ملت بدبخت واقعا افسوس !!!!

    (40)(16)
    • الان مثلا شما ماشین ایرانی که ۷۰ ۸۰ تومان قیمتشه نا اینکه قیمت واقعیش همینه!!! اصلا قیمتش ۳۰ ۴۰ تومنم نیستا
      والا من ترکیه زندگی می کنم نه ماشین ایرانی نه ماشین چینی استفاده می کنم،اما همچین میگین ماشین چینی انگار ماشین ایرانی در حد لالیگاس :)))))))

      (13)(6)
  6. قیمت ۱۰ هزار دلاری میشه ۷۰ ملیون؟
    دلار چنده مگه 😐
    به قول یارو گفتنی شگفتا

    (24)(2)
  7. با سلام خدمت دوستان ، من یک ماه اریزو ۵ خریدم خیلی عالی شتاب ۰تا ۱۰۰ فقط ۱۱/۵ ثانیه و باید به اون دوستانی که فکر میکنن متورش ضعیغه بگم من قبلا پارس و ل ۹۰ و ۲۰۶ تیپ ۲ و زانتیا داشتم و باید بگم شتاب گیریه اریزو ۵ واقعا عالیه ، نکته دیگه اینکه گیریبکسه اتومات این ماشین بی نظیره یکی از دوستام هیوندا ولستر داره با ماشینه من دور زد و گفت گیریبکسش حرف نداره ، به هر حال من این ماشینو پیشنهاد میکنم تنها عیب این ماشین اینه که اسمش چینیه اگه همین ماشین مال شرکت هیندا بود ۳۰ - ۴۰ میلیون بیشتر بود و میشد خارجی نه ( چینی ) وقتشه قبول کنیم چینیا خیلی پیشترفت کردن و هدف دارن و به جهانی شدن فکر میکنن نه مثل ایران خودرو و سایپا فقط به فکر سود بشتر باشن

    (46)(9)
    • تمتم عیب تو هم یه جرعه عقل و فهمه
      آخه کجای این ماشین۶۹ تمن می ارزه
      لاستیک پژو خودمون به سرتاپاش می ارزه

      (4)(44)
    • دادش الکی تبلیغ این چینهارو نکن ما ایرانیها فهم و شعور داریم و با جون و دل پول در میاریم و با عقل مون ازش بهره میبریم و استفاده میکنیم و پولمون رو به همچین آشغالهایی نمیدیم و دل چینیها رو شاد خوش نمیکنیم...
      مملکت مارو سر کیسه کردن این چینیها و بازارهامون داغون کردن و ایران رو کردن آشغال دونی خودشون و پشت پرده دارن به ریشمون میخندن و مسخره مون میکنن

      (10)(36)
  8. سلام و روز بخیر
    بیش از پنجاه ساله ایران داره مثلا در صنعت خودرو فعالیت میکنه البته اونهم فقط مونتاژ بوده اما هنوز هم در نقطه صفر داریم درجا میزنیم این چینیهای به قول شما آشغال کلا ۱۵ ساله شروع کردن و به اینجا رسیدن .
    خودمون رو گول نزنیم چینیها به خاطر تلاششون تو تمام زمینه ها پیشرفت فوق العاده ای داشتن کل اقتصاد دنیا رو تحت تاثیر خودشون قرار دادن .
    اگر ما بدمون میاد یه مسئله شخصیه ، هر کی دوست نداره نخره ولی بدون تجربه کردن چیزی بیخود نظر ندید .
    بی شک ۹۹ درصد کسایی که میگن چینی آشغال حتی یکبار هم سوار این جور ماشینا نشدن .
    کمی انصاف هم خوبه ، چرا باید در این آشفته بازار ایران من ایرانی فقط حق انتخاب بین محصولات افتضاح ایرانی رو داشته باشم اونهم با ایرانخودرو مغرور بی کیفیت و سایپای نامطمئن .
    در این شرایط که دست ما ایرانیها به محصولات درجه یک و استاندارد جهانی نمیرسه دم چینیها گرم.
    من صاحب آریزو ۵ هستم و از هر نظر از این ماشین زیبا راضی هستم . وقت بخیر
    صاحب آریزو ۵ فول

    (37)(3)
  9. سلام به همه و سلام به صاحب اریزو ۵فول...
    والله انگارصاحب دودج امریکایی یا پروشه و بوگاتی و رنجاور و وو.. قیر هستی....
    هههههه
    پراید خودمون قیافه ش از این اریزو بهتره..
    قسمتون میدم به عزیزترین کستون این ماشین ۶۹ میلیون می ارزه...!؟!
    بعدشم چی داره چه امکاناتی داره چه شاهکاری داره که من برم ۶۹ میلیون بی زبون رو بدم به اریزو۵ بد قیافه...
    من سگ پژو رو با این آشغالها عوض نمیکنم
    با ۶۹ تمن میرم شاسی بلند میخرم و حماقت نمیکنم مث تو صاحب اریزو ۵ فول بدریخت و بی ارزش.
    خدا بهت شفا بده آخه ماشین قحطیه رفتی ۶۹ تمن بی زبون رو دادی به اون آشغال بدقیافه...!؟
    خدا سر شاهده قحطی ماشینم باشه پولم رو میندازم تو آَغال دونی ساعت ۹ میزارم دم در ولی اون اریزوی چینی بد ترکیب آشغال رو نمیخرم تا چینی بهم بخندن
    آخه چینی ها آد هستن که بیان همچین آشغالی رو به من وتو بفروشن بعدان به ریشمون بخندن و بگن این عقب افتاده های ندید و بدید و نگاه و بخندن بهم..
    نه داداش من حماقت نمیکنم مث تو...
    برو خدا شفات بده

    (1)(51)
    • ناموسا پراید شما ۲۲ تومن می ارزه؟!!!
      یا وجدانا هر روز و هر ناه و هر سال میری استارت پژو رو بزنی از قیافش خسته نمیشی؟!!
      اصلا یه سری زدیم به کارخونه ایرانی که ببینیم چقدر جنس چینی تو ماشین های ایرونیمون هست!!!
      والا بلا منم مخالف ماشین بیگانه هستم دیگه چه برسه به چینی،اما جون مادرتون خودروهای داخلی بابا یه تکونی ،یه خلاقیتی ،یه ایده جدیدی،یه طرح نو واس دلخوشی ملت،خدایی خسته نشدید از طرح های تکراری!!!
      یه داشبورت عوض میشع اسمش رو میزاریم محصول جدید فلان خودرو!
      من که میگم از ماست که بر ماست
      شک نکنید هر چی سرمون بیاد تقصیر خودمونه و شک نکنید تا ۱۰ سال بعد با این وضعیت بیشتر بازار و خیابون هامون محصولات غیر ایرانی خواهد بود

      (33)(0)
    • همون امثال تو باعث میشن ایران گاری و سایپا فرغون روز بروز شیکم کنده کنن و به ریشمون بخندن
      تویی که به پراید و به اصطلاح پژوت افتخار میکنی
      تا تو و امثال تو باشن چه غمی دارن ایران خودرو و سایپا؟
      چون مثل شما هستن که برن بخرن و تازه پزش رو بدن

      (39)(1)
    • اولا سلام دوما از نوع ادبیاتی که داری معلومه هم سواد املایی کمی داری و هم ادب و تربیت نداری .
      کسی مجبورت نکرده جواب همه رو بدی ! اونهم با این بی ادبی و بی تربیتی .
      کلا از نوع دفاع کردنت از پراید مشخصه که سالهاست در حسرت اونهم موندی چه برسه به ماشینای بالای ۵۰ تومن !!!
      شما فکر کنم الاغ سواری اونهم از نوع خودت . اصلا به گاری هم فکر نکن زیاد هم به خودت فشار نیار .
      حالا خدا مارو شفا بده که خوبه دعای بدی نیست ولی تو رو شفا هم نمیشه داد .
      آخه با ۶۵ تومن شاسی بلند میشه خرید البته چرا یه بخشهایی شو میشه . خرد خرد بخر تا ۳۰ سلل آینده جور میشه بعد بشین سرهمش کن .
      خدایا این خوشیا رو از ملت نگیر .

      (33)(0)
    • بالاخره من نگرفتم. شما روی ماشین ایرانی تعصب داری ؟که این لحن و کلامته . یا واقعا به نسبت پراید و پژو داخلی اریزو ۵ را بیریخت و اشغال میدونی ؟مرد حسابی چرخش میارزه به کل ماشینای داخلی . چی داری میگی ؟حالت خوبه .
      تعصب اول حماقته . روی چه چیز ماشینای داخلی تعصب داری ؟اینا که همشون قطعاتشون هم چینیه . ضمن اینکه کسی هم راضی نیست ازشون . اصلا از کارخونه که بیرون میان در حد کارکرده محسوب میشن . برو جاده قدیم ببین چقدر ماشین زیر افتاب و باد و بار ونه .
      یه دور با اریزو بزنی دو دستی تو سر خودت میزنی .

      (2)(0)
    • آقای محترم شما برو پرایدتو سوار شو و به کسی بی احترامی نکن شما که هنوز به آنتن برقی پراید می گی آبشن از آریزو ۵ چه سر در میاری چینی ها دارن هواپیما می سازند ما داریم اونارو مسخره می کنیم همین لوازم یدکی پرایدو پژو سال ۱۹۸۲ که سوار می شیم تو دهاتای چین می سازن می دن ایران خودرو سایپا سرهم می کنه ما سوارش می شیم عشق می کنیم شما برو دنا پلاس بخر بهترین ماشین ساخت ایران که ظرف یک ربع ثبت نامش تموم شد این جای تاسف داره بله ۴۶ میلیون تومن مردم به این ماشین ثبت نامی پول می دن تو بازار آزاد حتما به ۵۰ میلیون می رسه بعد تو دهلران جلوی نمایندگی بخاطر کیفیت بدش آتیشش میزنند حقمون همینه کدوم ماشینه چینیو سراغ داری به این کیفیت باشه برو تحقیق کن بعد چرت و پرت بنویس برادر یک ذره مطالعه کن

      (1)(0)
    • ببخشید
      بی ادب خر سوار خیلی بیشعوری

      (0)(0)
  10. باسلام خدمتت هموطنای عزیز و فهیم
    آقا الان درسته تو ذهن ما چینی یعنی بی کیفیت ولی کی باعث این شده!؟
    هر اشغالی که به اسم ایرانی دارن بهمون میندازن از اون دسته چینی های اشغاله ما هنوز یک ماشین ملی نداریم و با این وجود مدلهای چینی نسبتا خوب آوردن که بالاترین قیمت اریزو ۵، ۱۴۷۰۰ دلاره و بقیش پول زوره و تا زمانی که ملت نتونن از حق خودشون دفاع کنن این پول زور رو باید بدیم و تا وقتی تعرفه وارداتی ماشین برداشته نشه همینه دوستان
    و بنظر اریزو ۵ با امکاناتی که داره خوبه هرچند که بعضی ها همینو نمیتونن بخرن و الکی نظر میدن
    شاد و پیروز باشید

    (19)(1)
  11. سلام به تمامی دوستان عزیز داخل وطن وخارج وطن چه مخالف وچه موافق
    دوستان عزیز دراین دنیای رقابت درعرصه تکنولوژی وصنعت وایضا خودرو باید یک مطلب رو واقع بینانه درنظر بگیریم واون احترام به مشتریان جنس ایرانی افتخار هر ایرانیست وجنس خارجی سلیقه هرانسانیست نه ایرانی ولی با چه دید وتفکری اینکه خودروسازان برای جلب توجه ما عزیزان چه تدابیری می اندیشند هم جای خود
    دوستان عزیز منهم عاشق تولیدات داخلی ام یه ایرانی عزیزی که در ایران در هر شرکت خودرو سازی که در ایران کار می کنه از فروش محصولات شرکت چه در ایران وصادراتش‌ باغرور افتخار لذت ببره ونه اینکه با ورشکستگی شرکت باعث یاس نااومیدی بشه منهم میگم چرا مسعولان هیچ فکر صحیح و منطقی در خصوص تولید خودروها نمیکنن چرا؟
    کیفیتها ضعیف مدلها نوستالژی ودموده واونهایکه تولید میشن اکثرا با قطعات بی کیفیت داخلی و خارجیست. در کشورهای صاحب این صنعت آلمان آمریکا فرانسه ژاپن و... ماشین های سایر کشورها تنگاتنگ رقابت میکنن وهیچ نگرانی ندارند حتی با قیمتها .نمی خواستم خستتون کنم
    ولی عزیزان کشور همان دوست و برادر چین دراین چند سال اخیر چه بدمان ویا خوشامان بیاد انصافا در این صنعت ازما پیشی گرفته وماکه در منطقه با هزینه ای کمتر میتونستیم سوار براین صنعت بشیم کجا قرار گرفتیم قابل توجه !کشورهای اطرافمون روبنگریم(حاشیه خلیج فارس _اسیای میانه _ شمال آفریقا _مدیترانه_وحتی آسیای شرق و هندوستان )بابیش از چهل سال فعالیت خودرو سازی که بزرگترین برگ برنده دردستان بود ونبود هیچ خودرو سازی در منطقه حال بریم جدید تری محصولات داخلی با قطعات چینی و برندهای به اصطلاح خارجی مثل دنا وغیره...مثل برلیانس وغیره بخریم وبا افتخار به ارزشهای داخلی تبریک بگیم افسوس و صد البته افسوس باید واقعا به هنرنمایی آقایان چشم بادامی هم تبریک وهم تحسین کنیم با کمترین تجربه سالی درخودرو سازی بیشترین فروش دنیا در دستانشان خواهد بود با تشکر از صبر حوصله دوستان

    (7)(0)
  12. سلام واقعا چیمیشد گیربکسه پرشیا هم مثله آریزو تولید میشد از بس صدایه ویالنه گیربکس گوشمونو نوازش داد دیگه هوسه آهنگه دیگه نمیکنیم از کامپیوتر که چه عرض کنم تو لاینه سبقت تو اتوبان وقتی که سمته راستم کامیونه یدفعه خاموش میشه میبرم ایران خودرو خخخ میگن چون قیمته قطعه بالاست باید برام مهرض بشه بعده تحمل شش ماه هنوز نتونستم براش مهرض کنم چون همیشه خاموش نمیشه ای کاش من میتونستم آریزو بخرم خدایا اینو ببر بالا با زنبیل یه آریزو بهم بده تا جونه من و خانوادم در خطر نباشه.الهی آمین

    (9)(0)
  13. سلام . سه ماهه اریزو دارم کاملا راضیم .خدایی للهی قبلا هم ماشین کره ای داشتم . هم ژاپنی .ماشین داخلی هم داشتم .
    هیچ تفاوتی نداره . ماشین بسیار خوبیه . هم ظاهرش هم فنیش . الان سه ماهه دارمش با هاش شمال و بانه و مشهد هم رفتم و بر گشتم . راضی راضیم . اگه بخوام عیبی ازش بگم . یکم خشکی کمکم هاشه . که البته من سوناتا هم داشتم این ایراد را داشت . اونم خشک بود .فکر میکنم . بخاطر تعادل ماشین سر پیچ ها این نرمی و خشکی یک استانداردی داره .

    (2)(0)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شدبخش های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

*