درآمد یاهو چقدر است؟

0

وال‌استریت در حال بررسی یاهو است و دلیل آن علاوه بر اعلام درآمد سه ماهه این شرکت فناوری، تلاش شرکت‌ها برای خرید آن است.

تحلیلگران وال‌استریت درآمد ۱٫۰۸ میلیارد دلاری را برای یاهو پیش‌بینی کرده بودند که نزدیک به درآمد ۱٫۰۸۷ میلیارد دلاری گزارش‌شده توسط این شرکت است.

وال‌استریت برای هر سهم هفت سنت درآمد را در نظر گرفته بود که کمی پایین‌تر از هشت سنت برای هر سهم است که گزارش شده و البته هنوز هم کمتر از ۱۵ سنت برای هر سهمی است که در سه ماهه مشابه سال گذشته گزارش شده بود.

ماریسا میر، مدیرعامل یاهو می‌گوید: نتایج درآمدهای سه ماهه ما نزدیک به انتظارات بود و از این موضوع رضایت دارم. طرح ما برای سال ۲۰۱۶ این است که بر بهره‌وری رانندگی، پایین آوردن قیمت‌ها و بهبود رشد درازمدت متمرکز شویم. مانند بسیاری از شرکت‌های اینترنتی، یاهو هم در بخش کسب و کار مربوط به تلفن همراه شاهد رشد بوده است.

این شرکت در مقایسه با درآمد ۲۳۴ میلیون دلاری در مدت زمان مشابه سال گذشته، درآمد ۲۶۰ میلیون دلاری را در بخش تلفن همراه گزارش کرده است. البته درآمد حاصل از دسکتاپ برای خدمات یاهو، از ۸۷۳ میلیون دلار به ۷۷۴ میلیون دلار کاهش یافته است.

همچنین درآمد یاهو از جست‌وجوی کاربران، در اولین سه ماهه سال جاری ۸۲۰ میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داشته است. با وجود اینکه ارزش سهام یاهو در حدود ۱٫۵ درصد افزایش داشته است، اما این سهام در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد کاهش یافته و ارزش یاهو را به ۳۴ میلیارد دلار رسانده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ