بخشش ۷۰ میلیونی عروس جنایتکار

0

عروس جنایتکاری که شوهرش را در تهران کشته بود از سوی خانواده قربانی‌ بخشیده شد.

از ساعت ۱۲ شب ۲۱ فروردین ماه سال ۸۸ وقتی عروس خانواده در برابر پدر شوهرش ادعا کرد همسرش را به قتل رسانده است پلیس در برابر یک جنایت مرموز قرار گرفت.

ماجرای این قتل که در آن مردی به نام «محمد» کشته شده بود با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان پی بردند این جنایت خانوادگی بوده و زن افغان می‌تواند عامل قتل باشد. جمیله تحت بازجویی گرفته شد و گفت: با محمد در خانه بودیم که زنگ در را زدند شوهرم در را باز کرد ناگهان ۲ مرد ناشناس به داخل حمله کردند آنها با تهدید چاقو مرا بیهوش کردند وقتی به هوش آمدم ۳ ساعت گذشته بود آنها به من تعرض کرده و دست و پاهایم را بسته بودند، محمد ر اصدا زدم اما جوابی نیامد با تقلای زیاد دست‌هایم را باز کردم و به سمت شوهرم رفتم و دیدم او کشته شده است.

بررسی‌ها نشان داد که محمد با طنابی خفه شده است و این در حالی بود که برخلاف ادعاهای جمیله روی دستان او هیچ ردی از طناب نبود.بدین ترتیب تجسس‌ها روی جمیله متمرکز شد و وی چاره‌ای جز اعتراف ندید و قتل را به گردن گرفت.

عروس جنایتکار روز ۱۹ آبان ماه سال گذشته در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد، باز دروغ‌پردازی‌های مختلفی داشت اما قضات ادعاهای گمراه‌کننده وی را نپذیرفتند و جمیله به قصاص نفس-اعدام- محکوم شد که خانواده شوهرش همان روز اعلام کردند در ازای دریافت دیه میلیونی او را می‌بخشند.

روز یکم اردیبهشت ماه خانواده قربانی جنایت در اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران حاضر شدند و با دریافت ۷۰ میلیون تومان عروس جنایتکارشان را ببخشند.
منبع: روزنامه ایران

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ