اسید پاشی زن جوان روی صورت شوهر صیغه ایی!

0

زن جوان پس از چند روز سکوت درباره اسیدپاشی روی همسر موقتش گفت.

حادثه در روز ٢۶ فروردین ماه اتفاق افتاد آن هم وقتی که زن جوان در هتل منتظر همسر سابقش بود تا با او ازدواج کند. او در اعتراف هایش به پلیس گفت: چند ماه قبل به عقد موقت حمید درآمدم و قرار شد با هم ازدواج دایم کنیم. 

این چند ماه را با هم بودیم و همه چیز به خوبی پیش می رفت تا اینکه ناگهان حمید با من سر ناسازگاری گذاشت و گفت که به هیچ قیمتی نمی خواهد با من ازدواج کند. 

در نوبت های مختلف و به بهانه های متفاوت سعی کردم تا او را راضی کنم که به ازدواج با من رضایت بدهد اما تمام تلاش هایم بی نتیجه بود. تا اینکه تصمیم گرفتم او را به هتلی دعوت کنم و بعد از صحبت های نهایی نظرش را برای ازدواج با خودم برگردانم.» 

زن جوان اضافه کرد: «روز حادثه با حمید در هتلی قرار گذاشتم و برای آخرین بار حرف های ناگفته ام را به او زدم. به هر حال من او را دوست داشتم و کم توجهی هایش آزارم می داد. می خواستم با حرف هایم او را راضی کنم تا از تصمیم خود درباره قطع ارتباط مان صرف نظر کند اما وقتی با او صحبت کردم ،حرف های گذشته اش را تکرار کرد و گفت: نمی خواهد با من ازدواج کند. وقتی این حرف را زد من هم عصبانی شدم و بطری اسید را که از خانه با خودم آورده بودم رویش ریختم.» 

این زن جوان پس از چند روز سکوت لب به اعتراف گشوده بود و درباره اسیدپاشی روی همسر موقتش صحبت کرد. متهم دلیل این کار را خودداری مرد جوان از ازدواج دایم با او اعلام کرده بود.

این ماجرا از روز پنجشنبه ٢۶ فروردین با اطلاع ماموران کلانتری فیاض بخش از وقوع یک فقره اسیدپاشی روی مردی جوان با خبر شدند و به سرعت به محل حادثه مراجعه کردند. با حضور تیمی از آنها در بیمارستان امام رضا(ع) مرد جوان ادعا کرد دچار اسیدپاشی از سوی همسرش شده است. 

مرد ٢٩ساله که تحت درمان قرار داشت، گفت: «برای صحبت با همسرم در یک هتل قرار گذاشتم تا اختلافات مان را رفع کنیم اما دقایقی بعد، کارمان به جدال لفظی کشید، همسرم نیز یک لیتر اسید روی من پاشید.» 

این در حالی بود که زن جوان پس از بازداشت به اتهام اسیدپاشی، منکر ارتکاب به جرم شد. سرهنگ حمید رزمخواه، رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی با اعلام جزییات پرونده به میزان گفت: متهم در بازجویی های فنی پلیس به اسیدپاشی اعتراف و علت آن را خودداری قربانی از ازدواج با او اعلام کرده است. به گفته سرهنگ رزمخواه متهم پس از تکمیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ