گرانترین خودرو بنز موجود در ایران +عکس و مشخصات

0

خودروی مرسدس بنز کوپه اس ال اس بلک سریز که ارزش آن در ایران ۵٫۵ میلیارد تومان تخمین زده می شود.

قیمت مرسدس بنز SLS AMG قیمت بنز اس ال اس SLS AMG Coupe Black Series Mercedes Benz SLS AMG

بنا بر گزارشات به دست آمده یک عدد مرسدس بنز بلک سریس زرد در تهران موفق به دریافت پلاک ملی شده است. گزارشات حاکی از آن است که این خودرو سوپر اسپرت از دبی به ایران وارده شده و مدتی در گمرک نوشهر بوده است. با توجه به اینکه ورود خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی به ایران ممنوع است. ولی این خودرو با استفاده از مجوز خاص پلاک ایران گرفته است.

قیمت مرسدس بنز SLS AMG قیمت بنز اس ال اس SLS AMG Coupe Black Series Mercedes Benz SLS AMGقیمت مرسدس بنز SLS AMG قیمت بنز اس ال اس SLS AMG Coupe Black Series Mercedes Benz SLS AMG

این سوپر اسپرت کم نظیر از موتور V8 با حجم ۶۲۰۸ سی سی بهره می برد و می تواند ۶۲۲ اسب بخار تولید نماید. صفر تا صد مرسدس بنز SLS Black Series 3.9 ثانیه است و حداکثر سرعت آن برابر ۳۲۰ کیلومتر است. قیمت Mercedes-Benz SLS AMG Black Series در خارج از ایران برابر ۲۷۵ هزار دلار است اما با توجه به گمرک و خاص بودن این مدل در ایران قیمتی حدود ۵ تا ۸ میلیارد تومان خواهد داشت.

قیمت مرسدس بنز SLS AMG قیمت بنز اس ال اس SLS AMG Coupe Black Series Mercedes Benz SLS AMGSLS AMG Coupe Black Series

 

مرسدس بنز اس‌ال‌اس ای‌ام‌جی (Mercedes-Benz SLS AMG) خودرویی است که از سال ۲۰۱۰ تا کنون در آلمان تولید شده‌است. این اتوموبیل دارای قویترن موتور مکشی در دنیا می‌باشد.

قیمت مرسدس بنز SLS AMG قیمت بنز اس ال اس SLS AMG Coupe Black Series Mercedes Benz SLS AMG

جعبه دنده برای توزیع وزن بهتر پشت اتوموبیل می‌باشد. این جعبه دنده دارای هفت دنده می باشدودارای کلاچ دوبل است که فراری برروی مدل کالیفرنیاگذاشته. میل گاردن این ماشین ازجنس فیبرکربن درست شده وفقطچهارکیلوگرم وزن دارد. بدنه وشاسی نیز از المینیوم درست شده که باعث می‌شود ماشین سبکی باشداین سبکی باعث شده۵۶۳اسب بخار نیرو داشته باشد که یک اسب بخار بیشتراز فراری ۴۵۸ ایتالیاست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ