امیرحسین رستمی با چهره و آرایش زنانه +عکس

0

امیرحسین رستمی این بار با تیپ و آرایش زنانه در فیلم مرد خاکستری که پیشتر با نام پرواز کبوتر معرفی شده بود به ایفای نقش پرداخته است.

عکس امیرحسین رستمی با آرایش زنانه را مشاهده میکنید .

گریم بازیگران عکس جدید بازیگران بیوگرافی امیر حسین رستمی بازیگران مرد خاکستری اینستاگرام بازیگران

امیرحسین رستمی در سال های اخیر به یکی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون تبدیل شده است. او که مسیرش را بسیار آهسته و پیوسته طی کرده توانست پله های ترقی را به تدریج طی کند او معتقد است آدمی خوش شانس است و می گوید کارنامه اش پر است از همکاری با کارگردان های نام آشنا و معتبر سینما و تلویزیون که کار کردن با آن ها برایش تجربه های ویژه ای محسوب می شود.

فیلم ویدئویی «مرد خاکستری» چند روزی است به بازار آمده، فیلمی به کارگردانی سجاد شهریاری و تهیه کنندگی مشترک مسعود غفارزاده و سهیل دوریش، امیرحسین رستمی، سیاوش طهمورث، نیلوفر هوشمندی، کیانوش گرامی و اسدالله یکتا بازیگر اصلی این تله فیلم هستند. نکته جالب در این تله فیلم زن پوشی رستمی با گریم فوق العاده متفاوت در چند سکانس از کار است.

«مرد خاکستری» با نام پیشین «پرواز کبوتر» با مضمونی کمدی داستان زندگی هاتف (رستمی) جوان کفترباز را روایت می کند.

شغل تخصصی او وصول چک های برگشتی به روش های مختلف است. هاتف حین وصول یکی از این چک ها درگیر رابطه ای عاطفی می شود که او را با ماجرا های مختلفی روبرو می کند و همین باعث می شود که او در قالب یک زن امروزی برود.

امیرحسین رستمی درباره گریم متفاوت و بازی در نقش یک زن به تماشاگران می گوید: «وقتی این کار به من پیشنهاد شد فیلمنامه هیچ جذابیتی برایم نداشت.این روز ها قحطی فیلمنامه است و ما مجبوریم یکی از آن ها را انتخاب کنیم اما در نهایت به چند دلیل کار را پذیرفتم. اول اینکه گریم کار خیلی برایم جذاب بود و دوست داشتم این گریم را یکبار تجربه کنم، دلیل دوم اینکه کارگردان کار از دوستان صمیمی من است و با او خیلی راحتم و کار کردن با او را خیلی دوست دارم و دلیل آخرم این است که دستمزد خوبی برای این کار پرداخت شد، جمع شدن این عوامل باعث شد تا کار را قبول کنم».

البته رستمی از این گریم سنگین حسابی خسته هم شده است و توضیح می دهد: «اگر باز چنین پیشنهادی داشته باشم هرگز نمی پذیرم. به دلیل اینکه در طول فیلمبرداری کار خیلی اذیت شدم. تقریبا گریم من هر روز و روزی؟ ساعت طول می کشید و تا تمام شدن گریم خیلی اذیت می شدم». او درباره حال و هوای این روز هایش هم می گوید: «این روز ها اوضاع کار و فیلمنامه ها خیلی بد است هیچ فیلمنامه خوبی پیشنهاد نمی شود و ما مجبوریم از میان کار ها به دلایلی مثل همین کار را پیدا کنیم و بپذیریم که در نهایت سختی های خودش را دارد.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ