توصیه غلامرضا سمندر به پرسپولیسی‌ها

0
غلامرضا سمندر مدیرعامل گسترش فولاد گفت: مسئولان پرسپولیس باید خویشتندار باشند و با درایت بیشتری اظهار نظر کنند.

مدیرعامل گسترش فولاد سوابق غلامرضا سمندر اخبار فوری پرسپولیس

غلامرضا سمندر درخصوص مسائل پیش آمده در بازی هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان و همچنین درخواست باشگاه پرسپولیس برای برگزاری بازی این تیم با گسترش فولاد در ورزشگاه یادگار امام تبریز، اظهار داشت: بازی مقابل استقلال خوزستان به غیر از نتیجه در سایر موارد از جمله عملکرد تاکتیکی تیم و حضور پر شور هواداران رضایت بخش بود.

وی با بیان اینکه بازی تدافعی تیم استقلال خوزستان در دیدار مقابل گسترش فولاد نشان از فشار بالا بر روی این تیم بود، ادامه داد: تقابل با تیمی که در طول فصل بین سه تیم اول جدول قرار داشته و در ۱۵ بازی دروازه خود را بسته نگه داشته بی شک دشوار است ولی با این حال بازیکنان ما هر آنچه در توان داشتند در این بازی را به کار گرفتند.

سمندر در پاسخ به ارزیابی‌اش از عملکرد داور مسابقه، ابراز داشت: متاسفانه طی فصل اخیر به حدی از این موضوع ضربه خورده ایم که به قولی پوست کلفت شده‌ایم و وجود چند اشتباه در هر بازی را طبیعی به حساب می‌آوریم و در عین حال مشکل را صرفا متوجه داوران نمی‌دانیم.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز انتخاب یک داور برای بازی رفت و برگشت یک تیم را تحت هیچ شرایطی قابل توجیه ندانست و افزود: عوامل زیادی در قضاوت خوب داور دخیل هستند و نبود پیش ذهنیت یکی از مهم‌ترین این عوامل است، زمانی که داور در دیدار رفت قضاوتی تنش آمیز داشته لزومی بر انتخاب همان داور برای بازی برگشت نیست، زیرا که در این حالت هم داور تحت تاثیر واکنش‌ها و تنش‌های مسائل بازی رفت است و هم تیم‌ها پیش ذهنیت مناسبی به وی ندارند.

سمندر در ادامه با اشاره به حساسیت بالای مسابقات در سه هفته پایانی لیگ گفت: نظیر چنین شرایطی را کمتر در فوتبال کشورمان شاهد بودیم و رقابت سه تیم برای قهرمانی و چهار تیم برای کسب سهمیه آسیایی و تلاش سه تیم برای فرار از سقوط، شرایط خاصی را ایجاد کرده و هنر مدیریت ارکان مختلف فوتبال کشور در این سه هفته محک جدی خواهد خورد.

وی همچنین در واکنش به اتفاقات دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال اهواز و به تبع آن درخواست تیم تهرانی برای انتقال بازی این تیم در هفته بیست و نهم از استادیوم اختصاصی گسترش فولاد به ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، عنوان داشت: هیچ کس از بروز این اتفاقات خوشحال نیست و باید با موشکافی دقیق موضوع و برخورد بدون اغماض راه تکرار این قبیل اتفاقات را بست.

وی در ادامه با بیان اینکه شرایط و تاثیر این اتفاق بر تیم پرسپولیس قابل درک است ولی مسئولان این تیم باید خویشتندار باشند و با درایت بیشتری اظهار نظر کنند، خاطر نشان کرد: نباید در راه تحقق منافع و اهداف جز، منافع کلان و ملی را به خطر انداخت. گذشته از اینکه شرایط برگزاری بازی‌ها در تبریز متفاوت از سایر ورزشگاه‌ها است، زمانی که تیم‌های داخلی از عدم امنیت کافی در استادیوم ها حرف میزنند، ناخواسته بهانه دست کج اندیشان می دهند، تبعات چنین اظهاراتی را کل ورزش کشورمان خواهد داد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز بار دیگر مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس را به خویشتنداری دعوت کرد و ابراز داشت: شخصیت تیمی و شأن این باشگاه شایسته چنین مسائلی نیست و امیداوم همه تیم‌ها با مدنظر قرار دادن تدبیر و درایت در رفتار و گفتار در چارچوب اخلاق و نفس جوانمردی ورزش، بدنبال کسب موفقیت باشند.

غلامرضا سمندر در پایان اظهاراتش از برگزاری قطعی بازی گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس در استادیوم اختصاصی بنیان دیزل، گفت: مراحل قانونی میزبانی تمام مسابقات‌مان به جز بازی مقابل تراکتور سازی را طی کرده ایم و مصوبه شورای تامین نیز اخذ شده و با توجه به میزبانی قابل قبول دیدار های دو فصل اخیر تیم های استقلال و پرسپولیس در این ورزشگاه هیچ دلیل برای تغییر مکان بازی وجود ندارد.

منبع: فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ