خوش سیبیل‌ترین کارگردان ایران با دابسمش بازیگر انتخاب می‌کند!

2

اقدام امیرشهاب رضویان ایده ای تازه یا ترفندی تبلیغاتی برای فیلم در آستانه اکران اوست فیلم سینمایی «‌یک دزدی عاشقانه »‌ به کارگردانی امیر شهاب رضویان از هفته آینده و با بازی مهدی هاشمی، فرهاد آئیش، لادن مستوفی، امیر حسین رستمی و لوون هفتون درگروه سینمایی کوروش اکران می‌شود. 

بیوگرافی امیرشهاب رضویان بهترین دابسمش استخدام بازیگر

فیلمی که گفته می شود یک کمدی متفاوت در سینمای ایران است و سازندگانش به فروش بالای آن امیدوارند. در این میان روز گذشته یک سکانس از این فیلم در شبکه های اجتماعی با عنوان «تست بازیگری» برای فیلم جدید امیر شهاب رضویان » منتشر شد که در آن از علاقه مندان سینما خواسته شده دابسمش این بخش را ارسال کنند و از این طریق در تست بازیگری فیلم امیر شهاب رضویان شرکت کنند.

امیر شهاب رضویان همواره به دنبال چهره های تازه برای فیلم‌هایم بوده‌ام

امیر شهاب رضویان، کارگردان « یک دزدی عاشقانه »‌در گفت و گو با « سینما »‌درباره این فراخوان گفت :‌فیلم تازه‌ام یک فیلم اجتماعی است و قصد دارم آن را بعد از پایان اکران « یک دزدی عاشقانه»‌ بسازم. من از اولین فیلم‌ام یعنی «مینای شهر خاموش » علاقه‌مند بوم از چهره های تازه استفاده کنم و صابر ابر اولین حضور سینمایی اش در این فیلم بود و هم چنان هم علاقه‌مند به همکاری با جوانان هستم. به این منظور این فراخوان منتشر شده و در فیلم جدیدم ترکیبی از چهره های تازه و بازیگران حرفه ای حضور خواهد داشت.

بیوگرافی امیرشهاب رضویان بهترین دابسمش استخدام بازیگر

رسیدن موج دابسمش به سینما

چند ماهی می شود که دابسمش در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده. ویدئوهایی که مردم با استفاده از فایل های صوتی که اغلب متعلق به فیلم های سینمایی و برنامه های تلویزیونی است منتشر می‌کردند و این موج به سرعت به تلویزیون رسید و برنامه های ورزشی صدا و سیما چند وقتی است از مردم می‌خواهند که برای آن ها دابسمش بفرستند. این بار اما برای اولین بار سینما سراغ این پدیده رفته و امیر شهاب رضویان از این طریق قصد انتخاب بازیگر دارد. این تصمیم رضویان می‌تواند یک ترفند تبلیغاتی برای اکران «یک دزدی عاشقانه» یا یک ایده تازه برای انتخاب بازیگر باشد؛ اما در هر صورت اتفاق تازه ای برای انتخاب بازیگر در سینماست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. میترا می گوید

    به بازیگری خیلی علاقه دارم.لطفا کمکم کنید.

  2. حسین صبوحی می گوید

    باعرض سلام وادایه احترام حضور جنابعالی بنده حسین صبوحی هستم دارایه ۲۸ سال سن وقد ۱۷۰ ووزن ۷۰ کیلو گرم وساکن اسلامشهر هستم له نطره من هنرمند واقعی اونیه که هنر تو خونش تو وجودش نهفته باشه وانفدر جدی وباعشق وعلاقه خاص تو نقشش بدر خشه تا به دل مخاطبان عزیز بنشینه امیدوارم موردتاییدتون قرار بگیرم باتشکر حسین صبوحی شماره تماسه من هم این خط هست