جزییات زلزله گندمان بروجن در استان چهارمحال بختیاری

0

زمین لرزه ای با قدرت چهار و چهار دهم درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد امروز (سه شنبه) «گندمان» در استان چهارمحال وبختیاری را لرزاند.

به گزارش شبکه های لرزه نگاری وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه ساعت ۵ و ۳ دقیقه و ۳۵ ثانیه بامداد امروز رخ داد.
کانون این زلزله در موقعیت ۳۱٫۸۲ عرض شمالی و ۵۱٫۱۶ طول شرقی ثبت شده است.
هنوز از خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارشی مخابره نشده است.

فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به زلزله صبح امروز در منطقه گندمان از توابع شهرستان بروجن، گفت: خوشبختانه این زمین لرزه خسارت جانی در پی نداشت.

سید سیف الله فیاضی در گفت ‌و گو با (ایسنا) اظهار کرد: بامداد امروز درساعت ۵:۰۲ زمین‌لرزه‌ای با شدت ۴٫۴ ریشتر بخش گندمان را لرزاند که خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشت.

وی از بروز خسارت به تعدادی واحد مسکونی خبر داد و افزود: در شهر گندمان و روستاهای حسین‌آباد، نصیرآباد، کتک و کرمهین خساراتی به واحدهای مسکونی وارد شده است.

فیاضی گفت: از ابتدای ساعات وقوع زلزله نیروهای هلال احمر در محل حضور داشتند و خوشبختانه هیچ خسارت جانی گزارش نشده است.

آرش شیرانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، کانون زمین لرزه را حوالی روستای ‘کنرک‘ از توابع بخش گندمان این شهرستان اعلام کرد.
به گفته وی، با وقوع این زمین لرزه، دو اکیپ نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن به منطقه اعزام و هم اینک در این منطقه به حالت آماده باش می باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ