فروش ویژه خودرو پادرا محصول سایپا +قیمت و مشخصات

2

گروه خودروسازی سایپا برای اولین بار فروش محصول جدید خود با نام وانت زامیاد پادرا را با تخفیف ویژه و قیمت قطعی آغاز می نماید .

نیسان جونیور مشخصات وانت پادرا قیمت وانت زامیاد قیمت وانت پادرا قیمت محصولات سایپا زامیاد 24

شرایط فروش خودروی وانت پادرا از تاریخ ابلاغ این بخشنامه تا اطلاع ثانوی به شرح ذیل اعلام می گردد:


نیسان جونیور مشخصات وانت پادرا قیمت وانت زامیاد قیمت وانت پادرا قیمت محصولات سایپا زامیاد 24

نیسان جونیور یا به‌عبارت‌دیگر زامیاد ۲۴ را می‌توان یکی از خودروهایی دانست که حق بزرگی بر حمل‌ونقل بار در ایران دارد! چراکه این وانت پیر سالیان سال است در جاده‌های کشور مشغول به جابجایی بار بوده و علیرغم ایمنی زیر صفر و ایجاد حوادث زیاد تولید آن همچنان ادامه دارد. از طرف دیگر می‌توان آن را یکی از رکوردداران بیشترین زمان تولید یک خودرو در دنیا دانست! زیرا تولید آن از سال ۱۳۴۹ یعنی ۴۶ سال پیش آغازشده و هنوز قصد خداحافظی با خط تولید را ندارد.

نیسان جونیور مشخصات وانت پادرا قیمت وانت زامیاد قیمت وانت پادرا قیمت محصولات سایپا زامیاد 24

آخرین و جدیدترین شاهکار زامیاد برای بهسازی نیسان جونیور، وانتی است بنام پادرا. این وانت هم که در سال ۹۲ معرفی شد همانند شوکا تلفیقی است از اتاق وانت چینی فودی Lion با شاسی جونیور! اما در پادرا برخلاف شوکا فقط قسمت جلویی اتاق عوض‌شده است و قسمت عقبی و پشت خودرو کاملاً مشابه همان جونیور ۴۶ ساله است! داشبورد پادرا نیز برگرفته از همان وانت چینی مذکور است و به امکانات و تجهیزات بیشتری چون شیشه‌ها و آینه‌های جانبی برقی، ایموبیلایزر و کولر مجهز شده است. پس از گذشت ۴ سال از رونماییِ پادرا، به‌تازگی فروش آن آغازشده است که این نشان می‌دهد خودروسازان ما حتی در تعویض اتاق یک خودروی قدیمی و به‌تولید رساندن آن چقدر ناتوان هستند.

قیمت زامیاد پادرا ۴۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان تعیین‌شده است در حالی‌که اولین سری آن با تخفیف ویژه ۲,۸۰۰,۰۰۰ تومانی و با قیمت نهایی ۳۹,۹۰۰,۰۰۰ بفروش می‌رسد که بازهم برای یک وانت کهنه با یک اتاقِ جدیدِ نصفه و نیمه، قیمت گرافی بشمار می‌رود. این در حالی‌ است که زامیاد ۲۴ در حال حاضر حدود ۲۹ میلیون تومان و نسخهٔ دیزل آن ۳۶ میلیون تومان قیمت دارد. بااینکه به نظر می‌رسد پادرا با همان موتور بنزینی قدیمی عرضه شود معلوم نیست اختلاف قیمت ۱۳ میلیون تومانی آن با زامیاد ۲۴ معمولی به چه علت است. حال باید منتظر ماند و دید که پادرا در بازار بی تنوع و تشنهٔ وانت‌های ایران به موفقیت خواهد رسید یا اینکه همچون دیگر تلاش‌های زامیاد درزمینهٔ ساخت وانتی جدید بر اساس نیسان جونیور محکوم‌به شکست خواهد بود.

نیسان جونیور مشخصات وانت پادرا قیمت وانت زامیاد قیمت وانت پادرا قیمت محصولات سایپا زامیاد 24

مشخصات کلی

ابعاد
طول(mm) ۵۱۸۵mm
عرض(بدون در نظر گرفتن آیینه ها)(mm) ۱۶۹۰mm
ارتفاع(mm) ۱۷۲۵mm
وزن
وزن خالص ۱۶۸۵kg
مصرف سوخت(lit)
ظرفیت باک(lit) ۵۵Liter
رینگ و تایر
تایر R 75.50 16 عقب ۱۶ R 7.00 جلو

مشخصات فنی

گیربکس
نوع کلاچ فشاری، تک صفحه ای خشک با سیستم هیدرولیکی
تعداد دنده

۶ دنده دستی

موتور
نوع موتور انژکتوری- بنزینی
تعداد سیلندر – تعداد سوپاپ ۴ سیلندر خطی
حجم موتور cc ۲۳۸۹ سی سی
حداکثر قدرت ۹۵ اسب بخار در ۴۵۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۷۵ نیوتن متر در ۲۵۰۰ دور در دقیقه
فرمان
نوع فرمان هیدرولیک، ساچمه ای برگشت پذیر
سیستم تعلیق
سیستم تعلیق جلو کمک فنر هیدرولیک تلسکوپی، میله موج گیر
سیستم تعلیق عقب کمک فنر هیدرولیک تلسکوپی، فنر شمش
ترمز
جلو دیسکی
عقب کاسه ای

ایمنی و تجهیزات

تجهیزات ایمنی و رفاهی
ایموبیلایزر
شیشه بالابر
برقی،تنظیم آینه جانبی برقی
سیستم کولر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. parviz می گوید

    متآسفم برا مهندسین سایپا مثلن محندسن..جمع کنین با ای بساط مسخرتون..خر همون خره دارین پالو نشو عوض میکنین..فقط بفکر سود خودتون هستین ..بفکر پیشرفت وترقی باشین لطفن..

  2. علی می گوید

    اگر راست میگید واردات خودرو را آزاد کنید ببینم این آشغالا را چه کسی مسخره.چه ظلمی به مردم میکنید این م نوعی قتل محسوب میشود