عاقبت خوشگذرانی با زلاتان در لاس وگاس + عکس

0

مارتین کاستروجووانی، بازیکن راگبی ایتالیایی، به دلیل دروغ گفتن به مسئولان تیمش و خوشگذرانی در لاس‌وگاس به همراه زلاتان ابراهیموویچ و شماری از بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن از سوی باشگاهش محروم شد.

این بازیکن ۳۴ ساله پیش‌تر به مسئولان باشگاه فرانسوی “راسینگ ۹۲” گفته بود که قادر به بازی در مرحله نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های اروپا مقابل “لستر تایگرز” نیست. او گفته بود که دلیل غیبتش سفری ضروری به زادگاهش آرژانتین به دلایل خانوادگی است.

تا این جای کار اوضاع خوب پیش رفت، اما مشکل از جایی شروع شد که عکس او در شبکه‌های اجتماعی در لاس‌وگاس و به همراه شماری از بازیکنان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن منتشر شد.

به دنبال انتشار این عکس، باشگاه راسینگ با تعلیق کاستروجووانی در بیانیه‌ای اعلام کرد: “به دنبال انتشار عکس‌هایی که ماریتن کاستروجووانی را به همراه بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن طی تعطیلات آخر هفته در هتلی در لاس‌وگاس نشان می‌داد و در حالی که تمام بازیکنان راسینگ برای حضور در نیمه‌نهایی باشگاه‌های اروپا در ناتینگهام بودند، راسینگ ۹۲ تصمیم گرفت این بازیکن را معلق کند؛ این تعلیق اقدامی احتیاط‌آمیز است قبل از به جریان افتادن روند قانونی.”

همسر زلاتان ابراهیموویچ فساد جنسی فوتبالیست ها فساد اخلاقی والیبالیست ها توریستی لاس وگاس بیوگرافی زلاتان ابراهیموویچ بازیکنان پاری سن ژرمن (پی اس جی)

کاستروجووانی (نفر دوم از سمت چپ) در کنار زلاتان ابراهیموویچ (نفر سوم از سمت چپ) در هتلی در لاس‌وگاس

گذشته از زلاتان، شمار دیگری از بازیکنان باشگاه پاریسی مانند: خاویر پاستوره، مارکو وراتی و سالواتوره سیریو نیز در هتل حضور داشتند. به دنبال قهرمانی زود هنگام پاری‌سن‌ژرمن در لیگ فوتبال فرانسه، لورن بلان مربی این تیم به برخی از بازیکنانش مرخصی داده است.

راسینگ در غیاب کاستروجووانی توانست لستر را ۱۶-۱۹ شکست دهد و به فینال برسد. این تیم در دیدار نهایی روز ۱۴ می (۲۵ اردیبهشت) باید با تیم انگلیسی، ساراسنز، بازی کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ