شرایط و ضوابط استخدام های دولت تدبیر و امید چیست ؟

0

جانشین معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور گفت: طبق قانون، همه استخدام‌ها باید در شرایط رقابتی، نشر آگهی و برگزاری آزمون استخدام عمومی انجام شود.
محمود عسگری آزاد گفت: طبق قانون، همه استخدام ها باید در شرایط رقابتی، نشر آگهی و برگزاری آزمون استخدام عمومی انجام شود. جانشین معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه باید حق شرکت در آزمون استخدامی را داشته باشند، افزود: همه تکالیف و راهکارها در قانون مدیریت خدمات کشوری پیش بینی شده و برنامه دولت هم اجرای کامل قانون است.

به گزارش مهر، وی، کیفیت به کارگیری نیروها را ناشی از اجرا نشدن قانون دانست و گفت: اگر قانون به نحو مطلوب اجرا شود، انتخاب اصلح اتفاق می افتد و قانون برای انتصاب مدیران شرایط گذاشته و سلسله مراتب و مسیر ارتقای شغلی را مشخص کرده است که باید اجرا شود.

عسگری آزاد افزود: قانون در بخش توسعه دانش نیروی انسانی و قسمت آموزش، تصدی‌ها را از بخش حاکمیتی جدا و تکلیف کرده است اینها هدفمند، نتیجه گرا و با قیمت تمام شده واگذار شود که اجرا نشده است.

وی با بیان اینکه در صورت اجرای قانون فضای رقابتی ایجاد می شود، گفت: قانون در بخش انگیزشی شامل فوق العاده ها، انتصاب‌ها، ارتقای شغلی، شرایط ورود به خدمت، تداوم خدمت و تبدیل وضعیت خدمت پیش بینی‌های لازم را کرده است که اگر قانون اجرا شود همه مسائل حل می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ