چگونه یک وام بدون بهره بگیریم!

0

طبیعتا هر انسانی بسته به شرایطی که دارد از وام بدون بهره استقبال می کند. نمونه اش خود شما. اگر استقبال نمی کنید من هیچ حرفی با شما ندارم. اما اگر استقبال می کنید و دوست دارید وام بدون بهره بگیرید تکلیفتان را روشن کنید که چقدر وام می خواهید. تصمیم گرفتید؟ آفرین.  مطمئن باشید از تصمیمتان پشیمان نمی شوید. مهرآباد با توجه به این میزان وامی که مد نظر شماست راهکارهایی منطقی و قانونی پیش پایتان می گذارد:

وام بدون بهره به مبلغ بالای ده میلیارد تومان:

خب شما که چنین وامی می خواهید قطعا آدم مایه داری هستید و ما هم قطعا ارادتمندیم. برای اخذ این وام بهترین کار این است که یک موسسه مالی- اعتباری خصوصی تاسیس کنید تا مردم با دست خودشان پول های زبان بسته شان را به شما بسپارند. فقط جان مادرتان قید کانادا را بزنید.

وام بدون بهره تا سقف دویست میلیون تومان:

برای اخذ این وام نیاز نیست پولدار باشید. کافیست منابع آزمون استخدامی یکی از بانک ها (و یا ترجیحا بانک مرکزی) را تهیه کنید و شش ماه درب اتاقتان را ببندید و بنشینید حسابی خر بزنید. بعد در آزمون استخدامی شرکت کنید و کارمند بانک شوید. تبریک می گوییم. از این پس شما میتوانید مقادیر زیادی وام با بهره ناچیز بگیرید و به زخم های زندگیتان بزنید. حتی اگر زندگی شما به اندازه لئوناردو دی کاپریو در فیلم از گور برگشته پس از حمله خرس گریزلی زخم داشته باشد این وام ها زخم های شما را پوشش خواهند داد.

 وام بدون بهره تا سقف بیست میلیون تومان:

نیت کنید. ازدواج کنید. نفری ده میلیون وام بگیرید. بعدش هم به ما مربوط نیست. ما تا اینجای کار وظیفه داشتیم شما را راهنمایی کنیم.

وام بدون بهره تا سقف یک میلیون تومان:

کافیست چند سال صبر کنید تا دولت عوض شود. این طور که رایحه خوش خدمت دارد حس می شود به زودی با پرداخت یارانه دویست و پنجاه هزار تومانی متوجه می شوید که با یک میلیون تومان حتی آدامس خروس نشان هم نمی توانید بخرید و به صورت خودکار توقع شما از وام، به یکی از دسته های بالا ارتقا پیدا خواهد کرد.

اگر باز هم سوالی دارید می توانید در نظرات مطرح کنید اما قول نمی دهیم پاسخگو باشیم.

منبع : مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ