مدت قرارداد پرسپولیس با شاه ماهی نقل و انتقالات

0

محسن مسلمان درباره پیوستن خود به پرسپولیس اظهار کرد: بالاخره بعد از کشمکش‌های زیاد و پروسه‌ای که کمی طولانی شده بود توانستم به پرسپولیس بیایم. باید در اینجا تشکر ویژه‌ای از سعید آذری و همچنین رویانیان داشته باشم که به من کمک کردند با علاقه تصمیم‌گیری کنم و موقعیت انتخاب را برایم فراهم کردند.

او ادامه داد: در صحبت‌های قبلی خودم هم گفته بودم که دوست دارم بازی خود را در پرسپولیس ادامه دهم. قضایای مربوط ذوب‌آهن هرچه بود تمام شد و رفت و می‌خواهم روی کارم در پرسپولیس تمرکز کنم.

مسلمان با اشاره به اینکه از روز چهارشنبه در تمرین‌های پرسپولیس حاضر می‌شود، گفت: دیشب به اصفهان آمدم تا وسایلم را جمع کنم و به امید خدا از فردا با تیم جدیدم تمرین می‌کنم. خوشبختانه دوستان خوبی در پرسپولیس دارم و دیروز هم با پیام صادقیان صحبت کردم. او از حضور من استقبال کرد و خوشحالم که بار دیگر کنار هم بازی می‌کنیم.

هافبک جدید پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند بتواند پاسخ اعتماد دایی را بدهد یا خیر گفت: روز گذشته در تماس کوتاهی با دایی صحبت کردم. بدون شک تمام توانایی خود را به کار می‌گیرم تا بتوانم در نیم فصل دوم بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام دهم. امسال بازیکنان بزرگی در تیم هستند و خیلی امیدوارم که بتوانیم با بازی‌های زیبا و تماشاگرپسند رتبه اول را حفظ کنیم و در نهایت بتوانم با پرسپولیس قهرمانی در لیگ را تجربه کنم.

او درباره ترافیک بازیکنان جوان در خط هافبک پرسپولیس گفت: وقتی پرسپولیس را انتخاب کردم از این مسائل آگاهی داشتم. شک نکنید که دایی می داند چگونه از بازیکنانش به نحو احسن استفاده کند. من هم تلاش خود را می‌کنم که در بین سایر بازیکنان خوب پرسپولیس در ترکیب اصلی قرار بگیرم. همه چیز دست خداست و من هم سعی می‌کنم آنقدر در تمرین‌ها خوب باشم که نظر کادر فنی را جلب کنم.

او در پاسخ به سوالی درباره شرایط و مدت قراردادش با پرسپولیس به ایسنا، گفت: قراردادم تا پایان فصل جاری است اما آذری همه چیز را دست خودم سپرده و گفته “به پرسپولیس برو، اگر شرایط را مناسب دیدی و دوست داشتی فصل‌های بعدی هم بمان”. باید ببینیم تا پایان فصل شرایط چطور پیش می‌رود. مطمئنا هیچ بازیکنی دوست ندارد موقعیت بازی کردن در پرسپولیس را از دست بدهد. ضمن اینکه امسال جام جهانی را هم در پیش داریم و امیدوارم بتوانم با بازی‌های خوب در این تیم در فهرست تیم ملی در جام جهانی هم جایی داشته باشم و اصلا یکی از هدف‌های اصلی من برای پیوستن به پرسپولیس همین بود.

مسلمان در ادامه گفت: من نیامده‌ام که خط حمله پرسپولیس را قوی کنم چراکه خط حمله این تیم ضعیف نبوده و نیست. اگر ضعیف بود پرسپولیس صدرنشین نمی‌شد. امیدوارم به عنوان یک بازیکن بتوانم در کارهای هجومی تیم نقش موثری ایفا کنم.

هافبک پرسپولیس درباره شماره پیراهن خود در این تیم هم گفت: واقعا این مساله برایم مهم نیست. شماره پیراهن، بازیکن نمی‌سازد و من هم این موضوع را به طور کامل به باشگاه واگذار می‌کنم. ضمن اینکه دوست دارم از همه کسانی که برایم زحمت کشیده‌اند تشکر کنم و امیدوارم با بازی های خوبم در پرسپولیس جواب زحمات و محبت‌هایشان را بدهم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ