دلایل جدایی محراب قاسم خانی از «دورهمی» شبکه نسیم

0

«محراب قاسم‌خانی» که پیش از این در عناوین غیر رسمی از او به عنوان کارگردان برنامه «دورهمی» نام برده می‌شد درباره عدم حضورش از هفته پیش در این برنامه گفت:‌ از هفته گذشته به من اعلام کردند که دیگر نباید در لوکیشن برنامه «دورهمی» حضور پیدا کنم و به عبارتی ممنوع الورود به لوکیشن شدم.

وی ادامه داد:‌ تا الان هم برای رفع این ممنوعیت پیگیری‌های فراوانی کردم که لااقل دلیلش را متوجه شوم، اما متاسفانه دوستان در سازمان صدا و سیما هیچ دلیلی برایم نیاورده‌اند و تنها به گفتن این جمله بسنده کردند که ممنوع الکاری.

نویسنده سریال «پژمان» در ادامه افزود: حتی از سه سال پیش من را در صدا و سیما ممنوع کردند و در این مدت نیز دو متن برای سریال نوشتم که یکی از آنها «تلفن» نام داشت و قرار بود تا مسعود ردایی و سعید آقاخانی آن را بسازند،اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد و بعد از آن نیز چند قسمت از متن سریالی دیگر را در حال نگارش داشتم که به یکباره همه چیز  منتفی شد.

قاسم‌خانی با اشاره به حضور خود در شبکه‌های مجازی نیز گفت:‌ همانطور که می‌دانید در شبکه‌های مجازی فعالیت پررنگی دارم، اما این موضوع، دلیل ممنوع بودن کارهای من نیست،چراکه برادرم پیمان قاسم‌خانی هم با اینکه هیچ صفحه‌ای در این شبکه‌ها ندارد، ممنوع الفعالیت است.

نویسنده سریال «ساختمان پزشکان» در ادامه بیان داشت:‌ به هر حال «دورهمی» برنامه‌ای بود که ایده اولیه‌اش با من بود و حضور در آن را بسیار دوست داشتم،اما زمانی که چندین بار می‌گویند نباید قدم در لوکیشن برنامه بگذاری دیگر به غرور آدم برمی‌خورد.

برنامه «دورهمی» از نوروز ۹۵ روی آنتن شبکه نسیم رفت و در آن افرادی چون:‌مهران مدیری،سیامک انصاری،الیکا عبدالرزاقی،شقایق دهقان،مهران رنجبر،امیرمهدی ژوله و … به ایفای نقش پرداختند. همچنین از ابتدای کلید خوردن این برنامه، نام محراب قاسم‌خانی به عنوان کارگردان این برنامه مطرح شد،اما از قسمت ابتدایی نام او در تیتراژ «دورهمی» دیده نمی‌شد تا اینکه به جدایی وی از این برنامه که خود کارگردان آن بود منجر شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ