پسر معتاد مادربزرگش را کباب کرد و خورد +عکس

0
جوان شیشه ای در ادعایی عجیب گفته است که مادربرزگ تنها را در توهم شیشه ای کشته و پس از کباب کردنش جسد او را خورده است.
 ۱۱ فروردین ماه امسال دختر جوانی با مراجعه به شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران از ماجرای عجیب ناپدید شدن مادربزرگش پرده برداشت.
این دختر به بازپرس سهرابی گفت: روز گذشته هر چه با خانه مادربزرگم تماس گرفتم کسی پاسخگو نبود و همین باعث نگرانی ام شد تا به خانه وی در غرب تهران بروم.
معتاد شیشه مصرف شیشه مرد معتاد حوادث واقعی حوادث تهران اعتیاد به شیشه اخبار قتل اخبار جنایی اخبار تهران
وقتی وارد خانه شدم پدر و پسر جوانی که از بستگانمان هستند و به خاطر تنها بودن مادربزرگم با هم زندگی می کنند ادعا کردند مادربزرگم برای خرید از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است و احتمال می دادند که به خانه ما آمده باشد که موضوع را پیگیری نکرده اند.
بازپرس سهرابی پس از شنیدن اظهارات دختر جوان دستور داد تا تیمی از ماموران اداره ۱۱ پلیس آگاهی تهران وارد عمل شوند و در گام نخست نیز اقدام به دستگیری ۲ هم خانه مادر بزرگ خانواده کنند.
ماموران پس از دستگیری ۲ مظنون پرونده آنها را هدف تحقیق قرار دادند که ابتدا پدر میانسال ادعا کردکه زن ۸۵ ساله برای خرید از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت و در نبودش فکر می کردیم به خانه دخترانش رفته باشد که نوه دختری اش به خانه آمد و پیگیر مادربزرگش شد.
این ادعا در حالی بود که پسر جوان در اعترافاتش سناریوی عجیبی را پیش روی ماموران قرار داده بود و گفت: سالهاست که شیشه ای هستم و بیشتر اوقات در حالت عادی نیستم.
روز حادثه شیشه کشیده بودم و نمی دانم چه شد که تصمیم به کشتن مادربزرگ تنها گرفتم و پس از قتل او را کباب کردم و خوردم.
پدر این پسر که با شنیدن ادعای پسرش شوکه شده بود در ادامه به ماموران گفت: پسرم شیشه ای است و این ادعاهایش دروغ است و هیچ کدام از ما اطلاعی از سرنوشت مادر بزرگ تنها نداریم.
بازپرس سهرابی در این مرحله با توجه به وضعیت خاص جوان شیشه ای دستور داد تا وی برای مدتی در بیمارستان روحی و روانی تحت نظر قرار گیرد تا راز ناپدید شدن مادربزرگ تنها فاش شود.
بنا به این گزارش، پدر میانسال نیز به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه ۲۷ برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره ۱۱ پلیس آگاهی تهران قرار دارد تا معمای گم شدن زن ۸۵ ساله حل شود.
مرجع :رکنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ