جزییات به دار آویخته شدن و خودکشی از پل عابر پیاده میرداماد +عکس

0

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از “خودکشی مردی ۶۵ ساله” در پل عابر خیابان میرداماد خبر داد.

حسن عباسی در این‌باره گفت: حوالی ساعت ۱۷ امروز یک مورد حادثه حلق آویز شدن به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد که در پی آن عوامل اورژانس به محل حادثه واقع در بلوار میرداماد، پل عابر اعزام شدند.
عکس خودکشی زندگی در تهران خیایان میرداماد خودکشی در تهران حوادث تهران اخبار تهران
وی با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل حادثه افزود:‌پس از حضور تکنیسین‌های اورژانس مشاهده شد که مردی ۶۵ ساله خودش را از پل میرداماد حلق آویز کرده که عوامل امدادی این فرد را به پایین منتقل کرده و در بررسی علائم حیاتی مشخص شد، وی جان خود را از دست داده است.

پس از انتقال جسد این فرد به پایین، جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شد و محل برای بررسی‌های بیشتر در اختیار پلیس قرار گرفت.

عصر دیروز موضوع حلق آویز شدن مردی که به نظر بین ۵۰ تا ۶۰ سال سن دارد به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصاله ماموران پلیس و سایر نیرو های امدادی در محل حاضر شدند، با توجه به اینکه این مرد از پل عابر پیاده در نزدیکی موزه پول سابق از ناحیه گردن به طنابی آویخته شده بود ماموران آتش نشانی به سرعت این فرد را پایین آورده و تحویل تکنیسین های اورژانس دادند.

این مرد لباس مرتبی به تن دارد و با توجه به کت و شلواری که پوشیده به نظر می رسد از طبقه متوسط جامعه بوده است، با این حال هنوز مشخص نیست که قربانی چرا در این محل خود را به دار آویخته یا به دار آویخته شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ