فورد رپتور ،غول آمریکایی در گمرک بندرعباس +عکس

0

ورود یک دستگاه «فورد رپتور ۲۰۱۶ » به پارکینگ گمرک بندرعباس.

گمرک بندرعباس قیمت فورد رپتور اسم ماشین های آمریکایی Ford F 150 RaptorFord F-150 Raptor

رپتور F-150 نسخه خاصی از وانت مشهور فورد است. نسل اول رپتور در سال ۲۰۱۰ و با قیمتی حدود ۵۰ هزار دلار معرفی شده بود. ویژگی های آفرود یا خارج از جاده این نسخه، باعث جلب نظر خریداران به آن شده است.

در زیر هود این خودرو یک موتور شش سیلندر ۳٫۵ لیتری با توربوشارژر دوقلو قرار گرفته است. این پیشرانه جایگزین موتور بزرگ ۸ سیلندر ۶٫۲ لیتری سابق شده است. فورد توانایی‌های این موتور جدید را اعلام نکرده و تنها به این بسنده نموده که قدرت و گشتاور آن بیش از ۴۱۱ اسب بخار و ۵۸۸ نیوتن متری است که موتور V8 تولید می‌کرد. برای انتقال قدرت از یک گیربکس جدید ۱۰ سرعته خودکار استفاده خواهد شد.

نسل جدید رپتور با بدنه آلومینیومی F-150 تا ۲۲۷ کیلوگرم سبک‌تر شده است. به لطف این کاهش وزن می‌توان انتظار عملکردی به‌مراتب بهتر از این خودرو داشت.

با وجود انتقال قدرت به هر چهار چرخ و شش حالت رانندگی از پیش تعیین شده برای رانندگی روزمره یا در جاده یا در مسیرهای برفی و یخبندان و شن و ماسه و بیابانی و در نهایت تپه‌های سنگی، این خودرو از همه مسیرها عبور خواهد کرد.

در بخش طراحی، قسمت‌های جلو و عقب خودرو دچار تجدیدنظر شده است. ارتفاع خودرو از زمین افزایش یافته و گلگیرهای بزرگ‌تر، فضا برای چرخ‌های ۱۷ اینچی با تایرهای آفرود گودریچ را فراهم نموده‌اند. بعلاوه برای اولین بار از دو خروجی اگزوز در این خودرو استفاده شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ