مرتضی اسماعیلی ،مجری معروف صدا و سیما عزادار شد +عکس

0

مرتضی اسماعیلی، از مجریان قدیمی صدا و سیما که اجرای برنامه های ورزشی بسیاری را بر عهده داشت، امروز پدر بزرگوار خود را از دست داد و در سوگ وی نشست.

بیوگرافی مرتضی اسماعیلی بیماری مرتضی اسماعیلی اسامی مجریان تلویزیون
مرتضی اسماعیلی مجری قدیمی رادیو و تلویزیون است که بیش از سه دهه سابقه فعالیت در این عرصه را دارد.

مرتضی اسماعیلی، مجری برنامه های تلویزیونی که این روزها در بستر بیماری است در گفت و گو با میزان گفت: در حال حاضر در خانه بستری هستم. در رابطه با بیماری ام هم باید بگویم اواخر بهمن ماه متوجه بیماری شدم و پس از مراجعه به پزشک متوجه شدم که التهاب روده به مفاصلم خورده و باعث ایجاد مشکل در راه رفتنم شده است؛ به همین دلیل هم اکنون قادر به راه رفتن نیستم و کارهای شخصی ام را هم خودم نمی توانم انجام دهم.

وی افزود: در استفاده از غذاها هم باید مراعات کنم. تارهای صوتی ام دچار مشکل شده و کاهش وزن هم پیدا کرده ام.

این مجری تصریح کرد: طبق آخرین صحبتی که با پزشکان کرده ام، بهبودی کامل من دو سال زمان می برد. هر ماه هم باید برای انجام چکاپ نزد پزشک بروم، این بیماری آزمایشهای سختی دارد و آخرین باری که نزد پزشک رفتم پنجشنبه هفته گذشته بود.

اسماعیلی عنوان کرد: تا به اینجای کار هزینه های بیمارستان را خودم پرداخت کرده ام و می توانم بگویم که این هزینه ها زیاد هستند. من تحت پوشش بیمه هم نیستم، اما خدا را شکر تا به اینجای کار توانسته ام هزینه های بیمارستان را خودم پرداخت کنم.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت دوستان ورزشی و بچه های تلویزیون به ملاقات من آمده اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ