رفتار غیرانسانی فرزاد حسنی در برنامه اکسیر تلویزیون! +فیلم

2
فرزاد حسنی که به تازگی دوران ممنوع التصویری‌اش در رسانه ملی به پایان رسیده است؛ رفتار تاسف باری را در برنامه اکسیر به نمایش گذاشت.
مجری برنامه اکسیر بیوگرافی فرزاد حسنی

به گزارش جهان، مجری و بازیگر صدا و سیما که طی سال های گذشته حواشی مختلفی را پشت سر گذاشته و به تازگی با برنامه اکسیر به رسانه ملی بازگشته است؛ پنج شنبه شب گذشته و در بخش هایی از این برنامه؛ برای دقایقی رفتار تحقیر آمیزی با یکی از مهمانان برنامه خود داشت و بر خلاف آنچه از چنین برنامه هایی انتظار می رود تا همپای مهمانان و مخاطبان خود پیش برود، مهمان خود را در مقابل دیدگان سایر شرکت کننده ها و دوربین های این برنامه، در موقعیتی نامناسب قرار داده و به استهزاء گرفت.

از سویی، پرسش مسابقه برنامه با وعده برنده شدن جایزه ۵۰ میلیون تومانی مطرح شد. وقتی فرد حاضر در برنامه به پرسش پاسخ مثبت داد، فرزاد حسنی و عوامل برنامه در اقدام تحقیر آمیز دیگری، به جای جایزه ۵۰ میلیون تومان، جعبه ای حاوی زرشک به وی دادند و حسنی با عباراتی مشمئزکننده اقدام به تحقیر شرکت کننده در مسابقه کرد.
اتفاقاتی از این دست، یک بار دیگر این سوال را به وجود می آورد که آیا مسئولان رسانه ملی قصد ندارند تصمیمی جدی برای مقابله با این گونه اجراهای سلیقه ای اتخاذ کنند؟!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. علی می گوید

    ف به غیرت فرزاد حسنی.ف به وجدانت.که همیشه شهرتت رو توی تحقیر مهمانان میدونی…..نگاه مظلومانه این مرد بیچاره رو میبینی و بازم بی شر.. میکنی؟؟؟..ماها چه کردیم که تو بی غیرت باید تاوان گناهامون شی

  2. Omid می گوید

    سلام . از کوزه همان برون تراود که در اوست ….. از فرزاد حسنی که همسر خود را مورد ضرب و شتم قرار می دهد جه انتظار دیگری می توان داشت ، آیا می شود از خودرو پراید انتظار قدرت و صلابت خودرو بنز داشت ؟