قیمت سیم‌کارت ۰۹۱۲ به ۱۶۲هزار تومان رسید

0

عرفه سیم‌کارت‌ صفر ۹۱۲ همراه اول از پایان خردادماه ۹۲ حدود ۱۶۲ هزار تومان تعیین شده بود؛ اما در عمل همراه اول قیمت فروش را از ۲۵۶ هزار تومان کاهش نمی‌داد که اکنون رسما این کاهش قیمت را در نمایندگی های فروش خود اعمال کرده است.

به گزارش  فارس، سرانجام قیمت رسمی سیم کارت‌ دائمی همراه به ۱۶۲ هزار تومان کاهش یافت.
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۱۶۶ در تاریخ ۳۰ خردادماه ۹۲ مصوب کرد که همراه اول می‌تواند علاوه بر ۱۲۰ هزار تومان تعرفه اتصال، حداکثر مبلغ ۳۶ هزار تومان به عنوان تضمین پرداخت از متقاضیان خریم سیم‌کارت دایمی دریافت کند که به این مبلغ مالیات بر ارزش افزوده نیز اضافه می‌شود.
به این ترتیب از خردادماه ۹۲، تعرفه سیم‌کارت‌ دائمی همراه اول حدود ۱۶۲ هزار تومان تعیین شده بود اما تاکنون سیم‌کارت‌های دائمی صفر همراه اول که اغلب با کد ۸ توسط شرکت عرضه می‌شوند، با همان قیمت سابق ۲۵۶ هزار تومان به فروش می‌رسید و همراه اول قیمت‌ها را کاهش نداده بود.
توجیه همراه اول این بود که سیم‌کارت‌های دائمی بدون ودیعه ۹۱۰ را با قیمت حدود ۱۲۰ هزار تومان می‌فروشد و سیم‌کارت‌های ودیعه‌دار ۹۱۲، را به قیمت ۲۵۶ هزار تومان.
اما اکنون این اپراتور طی دستوری به تمام مراکز فروش خود اعلام کرده که از این پس سیم‌کارت‌های دائمی ۹۱۲ به قیمت ۱۶۲ هزار و ۷۰۰ تومان و سیم کارت دائمی ۹۱۰ به قیمت ۱۲۷ و ۲۰۰ تومان به فروش برسد و این گونه همراه اول پس از چند ماه سرانجام مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را پذیرفت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ