فروش فوری و اعتباری رنو کپچر و ویتارا +قیمت

0

شرایط فروش فوری و اعتباری رنو کپچر و ویتارا به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم(ص) از روز دوشنبه ۹۵٫۰۲٫۲۰ لغایت ۹۵٫۰۲٫۳۱ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جدول ذیل ارائه می گردد . ضمنا بخشنامه ۳۶۱۶ (فروش فوری به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) با کلیه ھدایای در نظر گرفته شده تمدید شده است و نمایندگان محترم می توانند از متقاضیان در این خصوص ثبت نام بعمل آورند .

مشخصات رنو کپچر قیمت سوزوکی ویتارا قیمت رنو کپچر فروش فوری خودرو
معاون بازایابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: در برنامه فروش اعلام شده محصولات رنو کپچر و سوزوکی گراندویتارا به صورت فوری و اعتباری به مشتریان عرضه می شود.

مصطفی خان کرمی افزود: در این طرح، محصول کپچر که رنگ سقف با بدنه آن متفاوت است، در رنگ های متنوع و جذاب عرضه شده و قدرت انتخاب بالایی را به مشتری می دهد. وی با اعلام قیمت قطعی ۱۰۵ میلیون تومان برای این محصول اظهار کرد: فروش محصول کپچر، فوری و موعد تحویل نیز ۳۰ روز در نظر گرفته شده است.

خان کرمی ادامه داد: محصول سوزوکی گراندویتارا با گیربکس دستی نیز به صورت اعتباری با پیش پرداخت ۵۰ و ۷۰ میلیون تومان و شرایط مناسب اقساط به متقاضیان عرضه می شود.

وی تاکید کرد: برنامه فروش از ساعت ۹ صبح فردا –دوشنبه- آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. خان کرمی یادآور شد: ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، ثبت نام را متوقف کند.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۹۵٫۰۲٫۲۰ می باشد :

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۹۵٫۰۲٫۲۰ می باشد :

 

مشخصات رنو کپچر قیمت سوزوکی ویتارا قیمت رنو کپچر فروش فوری خودرو

شرایط فروش اعتباری سوزوکی گرند ویتارا دستی کدکلاس ۵۰۷۰۸ – موعد تحویل ۳۰ روزه :

 

مشخصات رنو کپچر قیمت سوزوکی ویتارا قیمت رنو کپچر فروش فوری خودرو
شرایط و توضیحات بخشنامه :

با توجه به عرضه محصولات به دو روش فوری و اعتباری در این بخشنامه، کلیه توضیحات، نکات مھم، فرم ھا و مدارک مورد نیاز، شرایط و ضوابط آن، مطابق بخشنامه ھای جاری شرکت خواھد بود .

شرکت ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، نسبت به قطع ثبت نام اقدام نماید .

ثبت نام در این بخشنامه در روش اعتباری صرفاً به صورت سیتریکسی و در روش فوری به صورت اینترنتی امکان پذیر خواھد بود .

در شرایط فروش فوری کپچر و اعتباری سوزوکی، پس از انعقاد قرارداد، مشتری به ھیچ عنوان حق انصراف نخواھد داشت .

مراحل انجام کار در شرایط فروش اعتباری سوزوکی، کاملا مشابه بخشنامه ھای اعتباری جاری بوده و رعایت مواردی ھمچون اعتبارسنجی، تھیه فرم ھا و مدارک مورد نیاز و … الزامی است .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ