قیمت چانگان CS35 شاسی‌بلند سایپا +مشخصات و شرایط فروش

8

شرایط فروش ،قیمت و مشخصات چانگان CS35 به همراه تجربه رانندگی با Changan CS35 (محصول جدید سایپا) در ایران

به اطلاع متقاضیان محترم می رساند شرایط پیش فروش محصول جدید شرکت سایپا ، چانگان CS35 اتوماتیک تولید داخل با قیمت قطعی و تخفیف ویژه به شرح ذیل فعال گردید .

مشخصات چانگان CS35 قیمت شاسی بلند قیمت چانگان CS35 شاسی بلند سایپا Changan CS35

این خودرو مشابه خودروهای شاسی بلند است، با این تفاوت که ارتفاع شاسی آن از زمین در مقایسه با خودروهای شاسی بلند معمولی کمتر بوده و شاسی خودروی سواری است. خودروی سی. اس. ۳۵ در مقایسه با محصولات مشابه در همین کلاس ویژگی‌های بارزی دارد. از جمله مهمترین مزایای رقابتی این خودرو در بازار ایران، قیمت مناسب، ظاهر زیبا، کیفیت مطلوب و مصرف سوخت کم آن می باشد و دارای آپشن هایی همچون فرمان برقی، عملکرد فنی و ابعاد مناسب خودرو، رینگ آلومینیومی، سیستم ترمز دیسکی خنک‌شونده با هوا، چهار کیسه هوا (راننده، سرنشین و جانبی روی صندلی‌های جلو)، مجهز به سیستم ایـزوفیکس، کامپیوتر اطلاعات سفر، چراغ روشنایی روز، MFC و سانروف است.

مشخصات چانگان CS35 قیمت شاسی بلند قیمت چانگان CS35 شاسی بلند سایپا Changan CS35

Changan CS35 2014

مشخصات کلی

ابعاد
طول(mm) ۴۱۶۰
عرض(بدون در نظر گرفتن آیینه ها)(mm) ۱۸۱۰
ارتفاع(mm) ۱۶۷۰
وزن
وزن خالص ۱۲۷۰
مصرف سوخت(lit)
سیکل ترکیبی(lit/100km) ۷/۲
ظرفیت باک(lit) ۵۲
رینگ و تایر
رینگ ۱۷ اینچی آلومینیومی
تایر ۲۱۵/۵۰R17

مشخصات فنی

گیربکس
نوع گیربکس اتوماتیک AT 4 SPEED
موتور
تعداد سیلندر – تعداد سوپاپ ۴سیلندر خطی-۱۶سوپاپ
حجم موتور cc ۱۶۰۰
حداکثر قدرت ۱۱۲hp@6000rmp
حداکثر گشتاور ۱۶۰Nm/4000-5000rpm
فرمان
نوع فرمان الکترونیکی
سیستم تعلیق
سیستم تعلیق جلو مک فرسون
سیستم تعلیق عقب Trailing Arm
ترمز
جلو دیسکی خنک کننده
عقب دیسکی

ایمنی و تجهیزات

تجهیزات ایمنی و رفاهی
۴ایربگ جلو و جانبی
سانروف
کروز کنترل
مجهز به سیستم ضد سرقت (Immobilizer)
کامپیوتر اطلاعات سفر
صندلی چرمی
قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت
مجهز به سیستم ESP/TCS/HBA
سنسور پارک دنده عقب
هشدار دهنده بسته نبودن کمربند ایمنی
دکمه های تنظیم بر روی فرمان/ قابلیت تنظیم ارتفاع
چراغهای جلو هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع
شیشه بالابر برقی جلو و عقب
چراغ مه شکن عقب
زیر آرنجی مرکزی جلو
سیستم تهویه مطبوع
آینه های جانبی برقی مجهز به چراغ راهنما
آینه های جانبی با قابلیت تاشو برقی
سیستم صوتی مجهز به: رایو +CD Player با قابلیت پخش MP3 و
پورتUSB/ مجهز به ۶ بلندگو
کمربندهای ایمنی مجهز به سیستم پیش کشنده و قابل تنظیم ارتفاع
ریموت کنترل تاشو
قفل مرکزی
گرمکن شیشه عقب
چراغ مطالعه
ریموت کنترل
برف پاک کن عقب

شرایط فروش چانگان CS35 اتوماتیک ۹۵ :

شرایط پیش‌فروش محصول جدید شرکت سایپا ، چانگان CS35 اتوماتیک تولید داخل با قیمت قطعی از روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۰۶/۱۷ ساعت ۱۱ صبح به شرح ذیل فعال می گردد.

بنابر اعلام شرکت سایپا قیمت قطعی این خودرو ۶۴٫۰۲۶٫۰۰۰ است که با مبلغ ودیعه ۳۵ میلیون تومانی و سود مشارکت ۲۰ درصد به مشتریان عرضه می شود.

زمان تحویل خودروها آذرماه می باشد و با توجه به تولید داخل بودن این محصول مشکلاتی از قبیل عدم شماره گذاری و … وجود ندارد.

مشخصات چانگان CS35 قیمت شاسی بلند قیمت چانگان CS35 شاسی بلند سایپا Changan CS35

استقبال بالا از خودروهای شاسی‌بلند و کراس آور در ایران باعث شده تا سایپا هم برای خالی نماندن عریضه و سود بردن از این بازار پرسود، خودروهای جدیدی را برای این منظور وارد بازار کند. قاعدتاً ساده‌ترین راه واردات خودرو آن هم از شرکت‌های چینی می‌باشد. با وجودی که سایپا یک خودروساز محسوب می‌شود، اما وسوسه سودآوری باعث شده تا به بازار واردات، توجه بیشتری معطوف کند. در این صورت حتی در زمانی که ساخت خودرو سودآوری کافی نداشته باشد یا محدودیت‌های واردات کاهش و امکان رقابت محصولات فعلی با وارداتی میسر نباشد، این شرکت همچنان در بخش واردات به سودآوری خود ادامه خواهد داد و به‌نوعی توازن و تعادل در دوکفه ترازوی تولید داخل و واردات را حفظ خواهد نمود.

مشخصات چانگان CS35 قیمت شاسی بلند قیمت چانگان CS35 شاسی بلند سایپا Changan CS35

این دومین خودروی شاسی‌بلند چینی بعد از برلیانس V5 در سبد محصولات سایپا می‌باشد. تغییر رویکرد از محصولاتی چون V5 و Z300 به سمت خودروهای چانگان در مدتی چنین اندک، عجیب می‌نماید. فارغ از مشکلات کیفی چانگان که منجر به فراخوانی خودروهای آن در سال گذشته شده، این شرکت یکی از بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین خودروسازهای چینی به شمار می‌رود که توانسته با همکاری گسترده و طولانی‌مدت با برندهایی چون سوزوکی، مزدا و فورد، خود را آبدیده نماید.

کراس آور CS35 نیز همانند سدان ایدو از موتور چهار سیلندر ۱٫۶ لیتری با قوای ۱۲۵ اسب بخار استفاده می‌کند. البته یک موتور ۱٫۵ لیتری توربو با قدرت ۱۷۴ اسب بخار نیز برای این خودرو قابل انتخاب است. برای انتقال نیرو هم گیربکس‌های ۵ سرعته دستی یا ۴ سرعته خودکار قابل انتخاب می‌باشند.

طراحی CS35 نسبتاً خوب است و با وجود شباهت به خودروهای معروف‌تر این رده، می‌توان نام تجاری و لوگوی چانگان را با افتخار روی خود پذیرا باشد. این خودرو در اصل اولین SUV چانگان است که با نشان تجاری خود این شرکت به فروش می‌رسد. همانند سایر خودروهای اخیر چانگان، یک مرکز طراحی وابسته به این شرکت در ایتالیا، کار طراحی آن را بر عهده داشته است.

در نگاه نخست چراغ‌های بزرگ و جلوپنجره آن ممکن است یادآور خودروهای دیگری باشند. با این وجود نمی‌توان نقص ظاهری خاصی را به آن الصاق کرد. هماهنگی بین خطوط کناری بدنه، گلگیرهای برجسته، شیب سقف و چراغ‌ها و سپرها به‌خوبی صورت پذیرفته است. اسپویلر کوچک سقفی عقب به‌گونه‌ای با سقف متصل است که همراه با قطعه مشکی رنگ پلاستیکی ستون‌های عقب، حالتی شناور به سقف داده است.

طراحی داخل کابین نیز جذاب و مدرن است. نورپردازی مناسب نمایشگرها، کلیدهای زیبا، فرمان با دکمه‌های روی آن با روکش چرم، دوخت صندلی‌ها با روکش چرمی و کوک قرمزرنگ، همه در کنار هم می‌توانند مورد توجه قرار گیرند. البته کیفیت مواد را تنها با لمس و تجربه واقعی می‌توان به دست آورد. و درصورتی‌که برخلاف بسیاری از خودروهای چینی از کیفیت مناسبی استفاده شده باشد، می‌توان امیدوار به ایجاد حس خوبی برای راننده و سرنشینان بود.

ابعاد CS35 نسبتاً جمع‌وجور و در حد لیفان X60 و ام‌وی‌ام X33 و برلیانس V5 می‌باشد. لیستی از تجهیزات کامل را در این خودرو می‌توانید پیدا نمایید. چرخ‌های ۱۶ اینچی آلیاژی، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سنسور عقب، تهویه مطبوع، ورود بدون کلید، سیستم صوتی با شش بلندگو و رابط USB و ترمزهای ضد قفل ABS+EBD از جمله همین تجهیزات می‌باشند.

چانگان توانسته قیمت این کراس آور را در حد معقولی پایین نگاه دارد. با قیمتی در حدود ۷۸ تا ۹۲ هزار یوان، نهایتاً ۱۵ هزار دلار باید برای CS35 پرداخت کرد که با توجه به واردات آن به صورت CBU به کشور، قاعدتاً رقمی به‌مراتب کمتر را می‌توان انتظار داشت.

مشخصات چانگان CS35 قیمت شاسی بلند قیمت چانگان CS35 شاسی بلند سایپا Changan CS35

اولین تجربه رانندگی با چانگان CS35 (محصول جدید سایپا) در ایران

چانگان یکی از قدیمی ترین خودروسازان چینی است که هم اکنون شریک تجاری فورد و مزدا است. این خودروساز هم اینک به چهارمین خودروساز بزرگ چین تبدیل شده و سعی در نفوذ به بازار کشورهای در حال توسعه دارد. سایپا روی به این خودروساز چینی برای مونتاژ خودروهایش آورده، یکی از آن ها شاسی بلند شهری با سایز کوچک CS35 است.

چانگان CS35 یک شاسی بلند کاملا شهری، دیفرانسیل جلو در رده کراس اوور های جمع و جور (کامپکت) است که از نظر سایز با خودرویی همچون ASX هم رده است.

CS35 در ایتالیا طراحی شده و در نگاه اول می توان آن را از نظر ظاهری خودرویی قابل قبول و حتی جذاب دانست. در طراحی داخلی نیز چانگان هر چه در توان داشته به کار گرفته. فرمان به شیوه ای اسپورت طراحی شده که حتی برای جذاب تر شدن آن از دوخت قرمز برای چرم دور فرمان استفاده شده.ارگونومی در دست گرفتن فرمان به خوبی مد نظر طراح قرار گرفته و چرم استفاده شده نسبت به قیمت و رده رقابتی قابل قبول به نظر می رسید. بر روی فرمان کلید های کروز کنترل و کنترل سیستم صوتی قرار گرفته و استفاده از آنها به سهولت انجام می گیرد. سمت چپ راننده محل قرار گیری کلید ها تنظیم ارتفاع نور و تنظیم برقی آینه هاست.

کیلومتر شمار خودرو با رنگ آبی پر رنگ نمایان است. عقریه های دور موتور و نشانگر سرعت به حالت عمودی قرار گرفته اند که تلاش بیش از اندازه طراحان را برای نمایش خودرویی اسپورت را نشان می دهد.طراحی کیلومتر شماره آنچنان جلب توجه نمی کند و خواندن سرعت برای راننده دقت زیادی را طلب می کند .یک LCD متوسط هم دیده می شود که در واقع کامپیوتر سفری خودرو نیز هست و اطلاعات مربوط که مصرف سوخت میانگین و لحظه ای و اطلاعات دیگر را به نمایش می گذارد.دو کانال بزرگ سیستم تهویه در وسط کنسول خودنمایی می کند که ما را به یاد محصولات فورد می اندازد. یک LCD سایز متوسط هم که فقط نشانگر سیستم صوتی است و رنگی آبی دارد نیز خودنمایی می کند.

مشخصات چانگان CS35 قیمت شاسی بلند قیمت چانگان CS35 شاسی بلند سایپا Changan CS35

سیستم تهویه مطبوع به صورت دستی است و به سادگی قابل دسترسی سرنشیان است. ارگونومی طراحی و سادگی فضای داخلی برای دسترسی به ادوات خوب ارزیابی می شود. اما کیفیت به کار رفته در برخی نقاط بسیار ابتدایی است. پایین محل قرارگیری مجموعه سیستم تهویه یک خروجی ۱۲ ولت به همراه ورودی USB و جک AUX خودنمایی می کند. صندلی های خودرو نسبتا نرم هستند که با چرم مصنوعی ضخیم پوشانده شده اند.علیرغم سایز کوچک بدنه که تقریبا هم اندازه پژو ۲۰۶ صندوق دار است، اما به دلیل عرض بیشتر CS35 و طراحی خوب فضای داخلی ، این خودرو برای یک خانواده ۴ نفری کوچک به نظر می رسد اما به هر صورت یک خودروی جمع و جور است و خریدار پیش از خرید باید به این نکته توجه بیشتر داشته باشد. صندوق خودرو نیز ۳۴۸ لیتر حجم دارد و برای یک خانواده مناسب است.

موتور در نظر گرفته شده برای CS35 یک موتور با ۱۶۰۰ سی سی حجم و قدرتی برابر با ۱۲۵ اسب بخار در دور ۶۰۰۰ است. گشتاور این موتور ۱۶۰ نیوتن متر است که در دور ۴۰۰۰ بدست خواهد آمد. تا اینجای کار با توجه به وزن ۱۲۹۰ کیلویی و گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده بر روی کاغذ روشن است با خودرویی چابک طرف نیستید.

استارت خودرو به نرمی انجام می گیرد اما صدای پیشرانه کم نیست ضمن آنکه در همان لحظات اولیه متوجه نفوذ صدا به داخل کابین نیز خواهید شد. البته بعد از شروع به حرکت نفوذ صدای تایر مخصوصا در سرعتهای بالاتر واضح است. خودرو با دو سرنشین و رانندگی آرام شتابگیری مناسبی را داراست اما جهت شتاب گیری سریع از صفر ضعیف و ناتوان خود را نشان می دهد. این وضعیت در شتابگیری ثانویه نیز نمایان است. عمکرد تاخیری گیربکس در دادن معکوس و کیفیت پایین تعویض دنده در حالت تیپ ترونیک نیز بر بدتر شدن وضعیت کمک می کنند.با وجود اینکه در پیست آزادی امکان بررسی کیفیت سیستم تعلیق را نداشتیم اما در مواقعی دریافتیم که CS35 یک خودروی نرم محسوب می شود. در پیچ های تند پیست بارها خودرو تحت فشار قرار گرفت، در مواقعی کم فرمانی شدید احساس می شد که شاید در همچین رده خودرویی احساس آن طبیعی است. فرمان برقی نیز نمی تواند به خوبی راننده را از وضعیت جاده مطلع سازد. در حالت کلی مانور پذیری خودرو نسبت به ارتفاع کمی که دارد راضی کننده نیست.

مشخصات چانگان CS35 قیمت شاسی بلند قیمت چانگان CS35 شاسی بلند سایپا Changan CS35

چانگان ‏CS35‎‏ از تکنولوژی ‏Blue‏ ‏Core‏ (مربوط به صرفه جویی در مصرف انرژی و حفظ محیط زیست) ‏این شرکت بهره می برد. حجم موتور ۱٫۶ لیتر است از نوع ۴ چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ مجهز به سیستم ‏زمانبندی متغیر‎ DVVT‏ برای میل سوپاپهای دود و هوا و تسمه تایم زنجیری که قادر به تولید ۱۱۲ اسب ‏قدرت دور ۶۰۰۰ و ۱۶۰ نیوتن متر گشتاور از دور ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ می باشد. این قدرت و گشتاور از ‏طریق گیربکس ۴ دنده اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل می شود.با اینکه سازنده شتاب صفر تا صد ۱۵ ‏ثانیه را اعلام کرده است ولی در تست عملی در روسیه این خودرو به رقمی بهتر از ۱۶٫۷ ثانیه دست نیافته ‏است. وزن خودرو با گیربکس اتوماتیک روی باسکول ۱۳۶۸ کیلوگرم سنجیده شده است.

در حالت ‏Drive‏ ‏برای رسیدن از سرعت ۸۰ به ۱۲۰ به ۱۳٫۶ ثانیه زمان نیاز دارید. حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ‏ساعت اعلام شده است. با اینکه حالت اسپرت در این گیربکس وجود ندارد ولی قابلیت تعویض دنده به ‏صورت دستی را داراست. نقطه ضعف اصلی این موتور گشتاور ضعیف در دورهای زیر ۳۰۰۰ هست که در ‏سربالایی ها نمود بیشتری پیدا می کند. در چنین شرایطی مجبور به معکوس دادن و فشردن بیشتر پدال گاز ‏هستید که تاثیر منفی در مصرف سوخت می گذارد. با روشن کردن کولر این حالت تشدید می شود. با توجه ‏به دیسکی بودن ترمزها در هر ۴ چرخ (جلو خنک شونده، عقب معمولی) عملکرد آنها رضایت بخش است. ‏ترمزها در تست عملی نشان دادند که می توانند در مسافت ۴۱٫۵ متر سرعت خودرو را از ۱۰۰ کیلومتر به ‏توقف کامل برسانند. مصرف سوخت در شهر ۹٫۸ لیتر، در جاده ۵٫۸ لیتر و در سیکل ترکیبی ۷٫۲ لیتر در ‏‏۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.‏

CS35 در تست تصادف کانون ایمنی چین C NCAP موفق به دریافت ۴ ستاره ایمنی شده. در آزمایش ترمز گیری شدید اندکی انحراف در در لحظات پایانی توقف احساس شد اما در نهایت می توان نمره قبولی را به سیستم ترمز ABS این خودرو در مجموع دایو دماغه و تسلط راننده در حین توقف داد. سایپا مدل مجهز به دو ایربگ و ترمز ABS را تولید خواهد کرد.چانگان CS35 یک شاسی بلند کوچک شهری با موتور نسبتا ضعیف اما فضای داخلی و کیفیت رانندگی خوب است .

مشخصات چانگان CS35 قیمت شاسی بلند قیمت چانگان CS35 شاسی بلند سایپا Changan CS35

مشخصات چانگان CS35 قیمت شاسی بلند قیمت چانگان CS35 شاسی بلند سایپا Changan CS35

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 8 )
  1. mohammad می گوید

    هزار دلیل که به قالی باف رای نننننننننمیدهیم.

    1. ایران می گوید

      حالا پوزت کش اومد ب روحانی رای دادی؟

  2. محمد رضا اسفندياري می گوید

    شرایط و اقساط را بهتر کنید قیمت را کمتر و یا سود کمتر فروش بیشتر تا شهر و کشوری سالم تر داشته باشیم: خودرو سازانِ داخلی مسئولیت بیشتری در مقابل ملت و کشور از نظر سلامتی و پاکیزه بودن هوای شهرهای کشور دارند، تا بحال هـر چه بود گذشت از تحریم خودرو تا جناح بازی سیاسی یا راضی بودن و نبودن ملت… نیاز خانوادهای کشور به خودرو و رسیدگی به امور خانواده امری مهـم و طبیعیست رفاه خانوادها دید ملت بنظام و مسئولین را راضی و بهتر از قبل درپی خواهد داشت، وظیفه مهمی بر دوش خودرو سازان داخلی است، متأسفانه از دید مردم خودرو اساسی ترین وسیله برای گردش و تفریح یا مسافرت است ! وهمه کوچکترین و اولین نارضایتی ازخودرو را به نظام ربط میدهند! لذا بهترین راه برای حفظ وحدت بین ملت و دولت و نظام اسلامی ایران هـمین خودرو میباشد، امتحان کنید نتیجه را خواهیم دید، انشاالله

  3. قاسم می گوید

    قالیباف مدیر لایقی بود حیف که در گردونه سیاست له شد.

    1. کامران می گوید

      البته دزد هم بود

  4. Mho می گوید

    چانگان از نظر فنی اصلا ماشین خوبی نیست تو سربالایی واقعا کم میاره دوستم داره ولی میگه از رم پارکینگ هم بالا نمیاد البته به حجم موتور نیست وگرنه تالیسمان هم ۱۶۰۰ است ولی چانگان عملکرد خوبی از نظر هماهنگیه موتور گیربکس نداره و وزنش هم بیخود زیاده صندوق هم کوچیکه مونتاژ هم مال سایپا که اصلا تعطیله

    1. علی می گوید

      جان خودت … نماینده کدوم شرکت هستی جناب …؟؟
      چرا من دارم یکسال این مشکلات رو نداره؟؟

  5. حسن رنجبر می گوید

    اصلا اینطور نیست بسیار ماشین خوبیه شما دراین برند وبا این پول چه چیزی میتونی تهیه کنی که بهتر از چانگان باشه لطغا معرفی کنید تا بنده ماشینمو بفروشم برم امنیکه شما معرفی میکنید بخرم .بشرطی که کاملا نظر فنی و کارشناسی مطرح بفرمایید متشکرم .