حمله اسیدی به شوهر موقت! /جزئیات ۲ حادثه اسید‌پاشی در بلوار توس مشهد

0

آتش‌نشانان ظهر دیروز با تماس شهروندان در جریان یک مورد اقدام به خودکشی در بلوار توس مشهد قرار گرفتند و بلافاصله امدادگران ایستگاه ۱۴به محل اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد در این زمینه گفت: با حضور نجاتگران ایستگاه شماره ‌۱۴ در محل حادثه مشخص شد در یک درگیری خانوادگی خانمی حدودا ۳۵‌ ساله، چهار لیتری اسید (اسید لوله بازکنی‌) روی همسرش پاشیده است.

آتش‌پاد سوم مهدی رضایی با اشاره به سوختگی شدید مرد ۴۵ ساله، بیان کرد: فرد خاطی بر اثر ریختن مقداری از اسید روی خودش نیز دچار سوختگی شده بود.

وی خاطرنشان کرد: با روشن شدن این موضوع بلافاصله مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ و پلیس در جریان قرار گرفتند.

سوختگی ۹۰درصدی مرد ۴۵ساله
رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره این حادثه به خبرنگار ما گفت: ساعت ۱۱:۵۲ دقیقه ظهر دیروز یک مورد ضرب و جرح در توس ‌۴۱ به اورژانس گزارش شد و تکنسین‌های پایگاه معراج خود را به محل حادثه رساندند.

شهرام طاهرزاده افزود: با رسیدن تکنسین‌های اورژانس در محل مشخص شد که مردی ۴۵ساله با ۹۰درصد سوختگی و خانمی ۳۲ساله به صورت جزئی دچار سوختگی شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت مرد که دچار سوختگی راه تنفسی شده بود، به نزدیک‌ترین بیمارستان که رضوی بود منتقل شده و ساعت ۱۲:۰۷دقیقه تحت درمان قرار گرفتند.

آغاز تحقیقات پلیسی
با گزارش این حادثه به پلیس، ماموران کلانتری آبکوه خود را به محل رساندند و تحقیقات اولیه را آغاز کردند.

رئیس پلیس مشهد در این زمینه گفت: در این حادثه یک زن و مرد مورد اسیدپاشی قرار گرفته بودند که تحقیقات پلیس نشان می‌داد این خانم همسر موقت این مرد بوده است.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: زن جوان در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اسیدپاشی روی همسرش شد و ادامه تحقیقات به بهبود نسبی این زوج موکول شد.

این زوج معتاد بودند
طبق اظهارات همسایه‌ها این زن و شوهر معتاد هستند و روز گذشته پس از استعمال مواد مخدر با یکدیگر دعوا می‌کنند و به یکدیگر فحش می‌دهند که مرد همسرش را کتک می‌زند. در این بین زن نیز برای جبران اقدام به پاشیدن اسید روی همسرش می‌کند که کمی اسید روی دستان خودش نیز می‌پاشد.

با بالا‌گرفتن این نزاع خانوادگی همسایه‌ها برای کمک به داخل منزل وارد می‌شوند و مرد را که از شدت درد و سوختن درون خودش مچاله شده بود، به داخل حیاط منتقل می‌کنند. به گفته شاهدان این زن ۳۵ ساله تا هنگام آمدن اورژانس و انتقال مرد به بیمارستان روی سر او نشسته و ضمن گریه از عمل خود اظهار پشیمانی می‌کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ