بیوگرافی محمد جواد کولیوند نماینده کرج در مجلس +آدرس و نحوه تماس

1

محمد جواد کولیوند (متولد ۱۳۴۶در روستای بابا کمال شهرستان تویسرکان) نماینده اصولگرای مردم کرج ، فردیس ، اشتهارد و آسارا در مجلس شواری اسلامی. پدرش، حاج پاشا ـ معلم قرآن بوده است.

یکسال بعد از تولد ، خانواده اش به شهرستان کرج مهاجرت کردند و در محمد آباد این شهر سکنی گزیدند. بعد از این مهاجرت، پدر وی، شغل کشاورزی پیشه کرد و به زراعت صیفی جات پرداخت.

سوابق نمایندگان مجلس سوابق محمد جواد کولیوند بیوگرافی محمد جواد کولیوند اصولگرایان اخبار کرج

دوران کودکی و تحصیلات مقدماتی

محمدجواد دوران ابتدایی تحصیل خود را در مدرسه روستا، زیر نظر آقای بهروزی ـ که مدیر و معلمی دلسوز و مهربان بود ـ سپری کرد؛ دوران ابتدایی وی همراه با شروع تحولات انقلابی مردم بود و محمدجواد به همراه مادرش که زنی مومن، مهربان و انقلابی بود در این تظاهرات ها شرکت می نمود.

وی بعد از پایان دوره پنجم ابتدایی برای طی کردن دوره ی بالاتر راهی شهر کرج شد و تحصیلات خود را در مدرسه خشایار شاه ( واقع در چهار راه کارخانه قند ) ادامه داد. که این برهه مقارن با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود.

 ادامه تحصیل و دوران پیشرفت

علاقه شدید محمدجواد به ادامه تحصیل عامل موثری بود که بلافاصله بعد از اتمام جنگ تحمیلی،شروع به درس خواندن نماید و دوران دور از تحصیل را جبران کند،

وی توانست در سال ١٣۶٩ در رشته مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج پذیرفته شود، همزمان با ادامه تحصیل در شرکت مخابرات استان تهران مشغول به کار شده و به عنوان کارمند قابل به مخابرات محمد شهر کرج معرفی شدند.

بعد از پایان تحصیلات کارشناسی، ارتقا شغل پیدا کرده در قسمت آبونمان مخابرات شهر کرج مشغول به فعالیت شد.

دوره کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه آزاد واحد سمنان در همان رشته گذراند و در سال ١٣٧٧ فارغ التحصیل شد.

سوابق نمایندگان مجلس سوابق محمد جواد کولیوند بیوگرافی محمد جواد کولیوند اصولگرایان اخبار کرج

دوران جنگ تحمیلی

محمد جواد کولیوند و خانواده اش به علت عِرق به وطن و ملت و دفاع از آن در ٨ سال دفاع مقدس از خود جانفشانی های زیادی نشان دادند. تا آنجا که دو برادر گرانقدر ایشان یکی محمد صفا کولیوند در عملیات والفجر مقدماتی و دیگری محمد باقر کولیوند در عملیات بدر به شهادت رسیدند. برادر دیگرش حاج حسن کولیوند در عملیات کربلای ۵ به علت اصابت گلوله از ناحیه گردن دچار قطع نخاع شده است. هم اینک این جانباز گرانقدر، دارای ٧٠% درجه جانبازی است و در نهایت خودش هم که در بسیاری از عملیاتها مانند عملیات کربلای یک و آزاد سازی مهران و… شرکت می نمود،نیز در عملیات کربلای ۵ که یکی از تاثیر گذارترین عملیات ها در طول ٨ سال دفاع مقدس بود به همراه برادر از ناحیه ی کمر و شکم بشدت مجروح شده و درمانش به مدت ١٧ ماه به طول انجامید.

سوابق اجرایی

۱)کارمند شرکت مخابرات استان تهران ـ شهرستان کرج، ۹ سال با پست های؛ پاسخگوی آبونمان، رئیس امور اداری، رئیس امور اداری و خدمات عمومی و مالی .

۲)مدیر کل حراست شرکت مخابرات تهران . ( ۶/۵ سال ـ ۳ سال پی در پی مدیر نمونه )

۳)مدیر کل تدارکات و بازرگانی شرکت مخابرات استان تهران (۳ سال )

۴)معاون مال و اداری و نیروی انسانی پست بانک ایران (۲ سال )

۵)مدیر کل اموال ساختمان و پشتیبانی وزارت امور خارجه (۲/۵ سال )

۶)معاون استانداری تهران و فرماندار کرج ( ۲/۵ سال )

۷)مدیر کل اموال، ساختمان و پشتیبانی وزارت امور خارجه (۲سال )

۸)استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرج از سال ۱۳۷۷٫

محمد جواد کولیوند، همزمان با فارغ التحصیلی از دوره کارشناسی ارشد، در گروه حسابداری و مدیریت به تدریس درس پژوهش عملی پرداخت و پس از چندسال حضور موفق، در محیط علمی دانشگاه در سال ١٣٨٩ به عضویت هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج درآمد و هم اکنون نیز در همین پست ایفای نقش می کند. او در تمام این سالها به موازات تدریس در دانشگاه در سازمان های مخابرات ایران، پست بانک ایران، وزارت امور خارجه و وزارت کشور نیز انجام وظیفه نمود و در حال حاضر با داشتن ۴۵ سال سن و کوله باری از تجربه های متفاوت از فعالیت در قسمت های مختلف مدیریتی و موفقیت در تمام این مناصب، امید آن دارد که با عنایت حضرت حق همچنان وجودش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش مفید باشد و در آینده روشن این مرزو بوم اثر گذار باشد.

برای تماس با دفتر محمد جواد کولیوند، نماینده مردم شریف کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا می توانید به روش های زیر اقدام نمایید:

تلفن: ۳۴۲۰۹۹۷۱ – ۳۴۲۰۹۹۷۲

نمابر : ۳۴۲۰۹۹۷۴

آدرس : کرج، سه راه رجایی شهر، کوی کارمندان شمالی، ضلع شرقی میدان انقلاب، جنب مسجد امام جعفر صادق (علیه السلام)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سیمین کارشناس می گوید

    بسمه تعالی
    نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی دوره دهم
    سلام علیکم
    ابتدای عرایضمان را به کلام و فراز بلندی از سخنان رهبرمعظم انقلاب آراسته می کنیم که فرمود. ((جوان باید مبارزه با فقر و ایجاد رفاه عمومى را جزو مطالبات خود بداند))امام خامنه ای(ره) و عنایت توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی دوره دهم و علی الخصوص نمایندگان محترم کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ،درخصوص حذف شرکتهای خدماتی تامین نیروی انسانی که در سازمانهای تحت نظارت دولت (با واسطه یا بدون واسطه) مشغول به کار می باشند. که با این جواب مواجه می شوندکه آب وفاضلاب شرکتی است خصوصی(۴۹درصد سهام دولتی و۵۱درصد خصوصی) وتحقق این امر به دستور وزیر نیرو به مدیریت عامل شرکتهای مادر تخصصی واگذار شده است ولی متاسفانه در ادامه اجرای مصوبه‌های پیشین ساز و کاری قانونی برای تعیین تکلیف نیروهای شرکتی آب وفاضلاب شهری پیش بینی نشده است. و طبق بخشنامه مجلس شورای اسلامی و وزارت نیرو و شرکت های تابعه آن می توانند با آن دسته از نیروهای شرکتی که در حوزه فعالیت های اصلی و تخصصی و خدمات پشتیبانی و اداری (تامین نیرو) که قبل از سال ۱۳۸۸ مشغول به کار شده اند، با رعایت ماده (۱۰) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۰ کل کشور و تبصره الحاقی آن، به صورت قرارداد کار معین (مشخص) انعقاد و یا تمدید قرارداد کنند ولی باز هم شاهد هیچ تحولی از مجلس به وزارت نیرو نبودیم. و بایستی شرکت آب وفاضلاب کشور به صورت مستقیم با نیروی انسانی قراردادمستقیم منعقد نموده و نسبت به تبدیل وضعیت نیروهای های تامین نیرو اقدام لازم را انجام میدادند ولی این امر به تحقق نرسیده و از نمایندگان مجلس تقاضای عاجزانه داریم نسبت به تصویب لایحه برای عقد قرارداد با نیروهای تامین نیرو دارای ۵ سال سابقه با مدرک کارشناسی را خواستاریم.
    مواردی هستند که به عرض نمایندگان مجلس میرسانیم
    ۱-تقاضا داریم نسبت به بخشنامه وزارت نیرو که از مورخ۳۱/۰۲/۸۸ می باشد به روزرسانی شده و به تاریخ ۳۱/۰۲/۹۲ اصلاح شود.
    ۲- تقاضا داریم نسبت به یکسان سازی حقوق طبق بند ۱۰ ماده ۶۸ قانون خدمات کشوری توسط دولت و وزارت خانه ها با شرکتهای تخصصی زیر محموعه وزارت نیرو با سازو کاری عملی جامه عمل بپوشانید.
    ۳-در بخش دهم قانون بودجه ۹۵ (تغییرات متفرقه) و در بند شماره ۶۱ آمده است:
    وزارت نیرو (شرکت توانیر) نسبت به همسان سازی پرداختی ماهانه اپراتورهای پست های انتقال و فوق توزیع سراسر کشور با سایر کارکنان پیمانی و رسمی اقدام نماید .و آیا این بخشنامه شامل نیروهای همانند آّب وفاضلاب نمی باشد که در سخت ترین شرایط کنونی جامعه که بحران آب هست دست وپنجه نرم میکنند تا به مردم آب سالم تحویل دهند.
    ۴- خیلی از همکاران بنده سن بالای ۳۵ سال دارند و نمیتوانند در هیچ آزمون استخدامی سایر وزارت خانه و موسسات شرکت نمی آیند فلذا باید در این خصوص کاری انجام شود
    ۵-تبدیل وضعیت نیروهای انسانی وزارت نیرو(شرکتی تامین نیرو) موضوع بند۳-۴-۱-۵ دستور العمل نیاز سنجی و ساماندهی و تامین منابع انسانی شرکتهای وابسته تحت هر عنوانین ممنون و فقط حداکثر ۱۰ درصد پست های سازمانی بلاتصدی خود را تا سقف ۲۰ درصد از کل مجوز استخدامی سالیانه از بین نیروهای انسانی شاغل در شرکت تامین نیروی انسانی که احراز شغل پست سازمانی و دارا بودن ۵ سال سابقه کاری مشروط به پرداخت حق بیمه مورد تایید و رضایت مدیران ستادی هر استان و شرکت مادر تخصصی( طبق بخشنامه۵۳۰/۲۹۹۹۷/۹۴ مورخ ۱۷/۰۶/۹۴ معاونت نیروی انسانی وزارت نیرو)
    ۶- تهیه طرحی درباره عقد قرارداد مستقیم با نیروهای خدماتی(تامین نیرو) شرکت آب وفاضلاب و حذف پیمانکاران نیروی انسانی آب وفاضلاب کشور را خواستاریم.
    ۷-مساوی دانستن مدرک تحصیلی در مقاطع مختلف از نظر پرداخت و مزایا و همچنین مساوی دانستن مقطع کارشناسی با مقطع کاردانی جهت تبدیل وضعیت از شرکتی به قرارداد یا مدت معین (به لحاظ سنوات خدمت)
    استدعا داریم از شما و سایر نمایندگان مجلس تنها ارگانی که تبدیل وضعیت نشدند وتاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته و تعدادی از همکاران با حقوق زیر۱.۲۰۰هزاربه هیچ پشتوانه و دلگرمی مشغول کار هستند و فقط سود را شرکت خدماتی می برد وبا مدرک فوق یا لیسانس که شایسته این جوانان این استان که محروم ترین استان کشور می باشد نیست که با این وضعیت آبی بحرانی با دل وجان در صنعت آب و فاضلاب مشغول خدمت می باشند با نهایت استضعاف، استیصال به استحضار عالی میرسانیم امید است نیروهای خدماتی شرکت آب وفاضلاب شهری نتیجه عملی اقدامات ان عالی جنابان را در بهبود وضعیت معیشت و آینده شغلی مطئمن خود شاهد باشند.
    باتشکر نیروی های خدماتی( تامین نیرو) شرکتی آب و فاضلاب کشور
    رونوشت:مجمع نمایندگان استان جهت پیگیری