تجاوز جنسی رانندگان اتوبوس به ۲ دختر دانشجو در جاده قدیم گرگان + عکس

0

دو دختر دانشجو که اهل کردکوی بودند از تهران سوار اتوبوس گرگان می شوند . با توجه به اینکه حرکت اتوبوس ها از تهران به گرگان شب صورت می گیرد این دو نفر خوابشان می برد و وقتی بیدار شدند که اتوبوس به گرگان رسیده بود .

تجاوز در گرگان تجاوز در جاده تجاوز به دختران تجاوز به دانشجو

با پیاده شدن سایر مسافرین راننده اتوبوس که افکار شیطانی در ذهنش تنیده بود به این دو دختر قول می دهد که آنها را به کردکوی می رساند .

این راننده برای اینکه نقشه خود را عملی کند از جاده قدیم گرگان کردکوی یا همان جاده شاه عباسی می رود که خلوت بود .

نزدیکی های خط روستای بالاجاده که در چند کیلومتری کردکوی قرار دارد اتوبوس به کناری می رود و راننده اتوبوس و همدستانش به زور به این دو دختر در حالی که آنها ممانعت می کردند ، تجاوز کردند .

عاملان این هتک حرمت دو نفر بودند که یک نفر آنها دستگیر شده و یک نفر هم متواری شده و گفته می شود قصد دارد از مرز ترکیه به خارج از کشور فرار کند .

همچنین منابع خبری از صدور حکم اعدام برای این مجرمان تجاوز به عنف خبر می دهند .

البته نقل هایی هم حاکی از زد و بند و وعده های راننده ها به این دو دختر و اغفال آنها بوده که اتوبوس بعد از رسیدن به کردکوی مسافرینش همه پیاده شدند و اتوبوس از داخل شهر به سمت روستای بالاحاده رفت و این اتفاق روی داد .

در حال حاضر با شکایت این دو دختر مراجع قضایی به دنبال واقعیت موضوع هستند هر چند که فرد فراری همچنان تحت تعقیب قرار دارد .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ