چرا شاهزاده‌‌های سعودی پس از تجاوز مرتکب قتل می‌شوند؟ /ماجرای بوسه ۵۰ هزار لیره ای

1

با بروز رسوایی جدید دیگری در میان خاندان حاکم پادشاهی عربستان، پرونده قطور فسادهای جنسی این خاندان بار دیگر به ویترین رسانه ها بازگشت. ابراهیم عبدالرحمن راسی سفیر عربستان سعودی در رومانی، پس از اینکه به منشی خود که دختری رومانیایی است تجاوز کرد، وی را به قتل رساند.

این در حالی است که وزارت امور خارجه رومانی با فرا خواندن سفیر سعودی اتهامات تجاوز به این دختر رومانیایی بیست و پنج ساله را که “ایوانا فیلسیکو” نام داشت و در سفارت عربستان به عنوان منشی کار می کرد و همچنین قتل وی را به سفیر این کشور تفهیم کرد. بر اساس گزارشهای اولیه پزشکی قانونی، این دختر قربانی در معرض آزار و اذیتهای جنسی قرار گرفته، سپس با کمربند خفه شده و به قتل رسیده است.

فساد جنسی عکس تجاوز جنسی شاهزاده سعودی جنایات سعودی ها بوسیدن بوسه عاشقانه

جسد ایوانا که دانشجوی رشته پزشکی نیز بود، کنار برکه آبی نزدیک نیروگاه برق کروزاویستی که در ۲۴ مایلی جنوب بخارست قرار دارد پیدا شده است. در پی این رسوایی تنش در روابط دو کشور بالا گرفت و وزارت خارجه رومانی به دیپلماتهای سعودی در این کشور ۴۸ ساعت فرصت داد تا کشور را ترک کنند.،

یک خدمتکار زن رومانیایی نیز که در سفارت عربستان در بخارست مشغول به کار بود در سال جاری مورد ضرب و جرح و همچنین تجاوز جنسی قرار گرفته بود.

فساد دربار آل سعود مسئله ای نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت ، فسادهای عمده مالی ، بی بند و باری های جنسی و اخلاقی شاهزادگان عربستانی به اندازه ای است که همه شهروندان عربستانی نیز نسبت به آن آگاهی پیدا کرده اند.

حداقل حقوق یک نوزاد خانواده سلطنتی در عربستان ۱۰۰۰۰ دلار در ماه است، مطابق تلگراف سرّی یکی از سفارتخانه های غربی یک سوم دارایی های عربستان هرگز در بودجه گنجانده نمی شود و از جیب شاهزادگان سر در می آورد اما خاندان سلطنتی همچنان تکثیر می شوند.

امروز بسیاری از کارشناسان امور مذهبی بزرگ ‌ترین مشکل دنیای اسلام را تحرکات وهابیت عربستان می دانند ، فرقه ای که فتوای علمای آن ناشی از تاثیرات عناصر اسرائیلی در میان بزرگان عربستان است .

بی حجابی ، برهنگی در مهمانی ها ، تعدد زوج در زنان و…. از نمونه‌های کوچک بی بند و باری ها و فساد جنسی زنان و دختران وابسته به بنیان‌گذاران سختگیر‌ترن مذهب جهان می باشد که با توجه به این شرایط به نظر می رسد در تعالیم وهابیت هنگامی که مولودی در خاندان حاکم بر عربستان متولد می شود از تمامی اصول فارغ است، چه رسد به پایبندی به دستورات اسلام !

پشت دیوارهای کاخ شاهزادگان سعودی، شرب خمر و استعمال مواد مخدر موضوعی عادی است موضوعی که اگر یک شهروند عادی خارج از کاخ مرتکب آن شود، با مرگ یا مجازات شدید روبرو می شود. شاهزادگان سعودی حشیش مصرف می کنند و عاشق کوکایین هستند و هر چه بخواهند از این مواد برای خود تهیه می کنند، زیرا بازرسی از آنها صورت نمی گیرد.

فساد جنسی عکس تجاوز جنسی شاهزاده سعودی جنایات سعودی ها بوسیدن بوسه عاشقانه

 

دختر پادشاه سابق عربستان به همراه پاریس هیلتون هنرپیشه فاسد غربی

افشاگری های یک محافظ

شاهزاده «خالد بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود» معاون وزیر دفاع عربستان که فرمانده نیروهای مشترک آزادیبخش برای آزادسازی کویت از دست ارتش اشغالگر صدام بود، چند سال پیش به «بریژیت نیلسون» بازیگر سرشناس آمریکایی پیشنهاد یک رابطه جنسی داده بود. شاهزاده «خالد بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود»، برادر شاهزاده بندر بن سلطان مرد مرموز اطلاعاتی و جاسوسی سابق عربستان است.

«مارک یونگ» که در گذشته چندین سال از محافظان شخصی خاندان حاکم آل سعود به شمار می رفت، از پیشنهاد جنسی یک شاهزاده سرشناس آل سعود پرده برداشته است. یونگ می نویسد: شاهزاده خالد یک عکس نیمه عریان از نیلسون را بر روی دیوار اتاق خوابش نصب کرده بود. او به نیلسون پیشنهاد داده بود که در مقابل این رابطه جنسی، یک میلیون دلار پول به وی خواهد داد.

یونگ اخیرا کتابی بنام “Saudi bodyguar” تألیف و منتشر نموده و در آن ضمن نوشتن خاطرات دوران خدمت خود نزد خاندان آل سعود، بسیاری از اخبار و اطلاعات محرمانه و به ویژه فسادهای مالی و اخلاقی شاهزادگان این خاندان را فاش کرده است.

مارک یونگ همچنین فاش کرد که شاهزاده خانم ریما دختر طلال بن عبدالعزیز یک جوان ارمنی را ربوده و بیش از یک ماه در اتاق خواب خود مخفی کرده و سپس با وی به سوئیس گریخته است. این جوان ارمنی ربوده شده فرزند یک طراح لباس زنان در ریاض بود.

این محافظ افزود: خاندان سعودی به خاطر اعتراض خانواده جوان ربوده شده و ترس از برملا شدن قضیه ، دچار سراسیمگی و سردرگمی شدیدی شدند و شاهزاده خانم منی الصلح مادرش را مامور کردند که دخترش را به هر قیمتی شده از سوئیس بازگرداند.

مارک یونگ در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی در اینترنت نوشت: شاهزاده خانم منی الصلح توانست با ریما در یکی از هتل‌های ژنو دیدار کند و مواد بیهوشی در شربت پرتقال او ریخت و وقتی چشمانش را بازکرد؛ در شهر ریاض بود.

این محافظ پیشتر نیز مسائل محرمانه زیادی درباره خاندان حاکم سعودی در کتاب و صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی در اینترنت فاش کرده بود.

فساد جنسی عکس تجاوز جنسی شاهزاده سعودی جنایات سعودی ها بوسیدن بوسه عاشقانه

 

فساد جنسی عکس تجاوز جنسی شاهزاده سعودی جنایات سعودی ها بوسیدن بوسه عاشقانه

ریما بنت طلال بنت عبدالعزیز

فساد جنسی رئیس هیئت امر به معروف عربستان

زمستان سال ۹۳ بود که مقامات امنیتی عربستان رئیس هیأت امر به معروف و نهی از منکر استان “جازان” را به دلیل برقراری رابطه غیر اخلاقی بازداشت کردند. این فرد سعودی یک دختر را مجبور به برقراری رابطه غیر اخلاقی با خود کرده و به او وعده داده بود با نفوذی که دارد هیچ ضرری از این مسئله نخواهد دید. این موضوع تا ۳ ماه ادامه پیدا کرد.

دختر مذکور روزی اعلام می‌کند که خواستگار دارد و می‌خواهد ازدواج کند و باید این قضیه تمام شود، اما رئیس هیأت امر به معروف و نهی از منکر از خاتمه دادن به آن امتناع می کند و اطمینان دارد دختر برای حفظ آبروی خودش به کسی چیزی نمی‌گوید. اما دختر، موضوع را به پلیس منطقه و دیگر مقامات هیأت امر به معروف و نهی از منکر “جازان” اطلاع می دهد و رئیس دستگیر می شود .

فساد جنسی عکس تجاوز جنسی شاهزاده سعودی جنایات سعودی ها بوسیدن بوسه عاشقانه

افشاگری ویکیلیکس در مورد بزم های جنسی شاهزادگان سعودی

چندی پیش نیز پایگاه اینترنتی “ویکی‌لیکس” از رسوایی اخلاقی شاهزادگان خاندان سعودی و حضور آنها در مراسم لهو و لعب شبانه در شهر جده پرده برداشت.

ویکی‌لیکس بخشی از تلگراف‌های دیپلماتیک آمریکا را منتشر کرد که در آن آمده است: در خانه‌های شاهزادگان سعودی در شهر جده مراسم لهو ولعب شبانه با مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر و با حضور زنان فاحشه برگزار می‌شود.

بوسه ۵۰ هزار لیره ای

روزنامه دیلی میل انگلیس نیز یک مورد از فساد اخلاقی شاهزاده نایف بن عبدالعزیز ولیعهد متوفی عربستان سعودی را فاش کرده است. این شاهزاده سعودی درقبال ارتکاب فساد اخلاقی خود مبالغی از دارایی های مردم کشورش را بذل و بخشش کرده است.

دوشس یورک ساره فرگوسن همسر سابق پرنس اندرو پسر ملکه انگلیس در گفت و گو با روزنامه انگلیسی دیلی میرور فاش کرد که شاهزاده نایف بن عبدالعزیز در قبال بوسیدنش، ۵۰ هزار لیره استرلینگ به حساب او واریز کرده است.

فرگوسن تصریح کرد: من در یک ضیافت شام خصوصی، با شاهزاده نایف بن عبدالعزیز ولیعهد سابق عربستان سعودی دیدار کردم و شاهزاده مرا بوسید و پس از آن یک روز در حال بررسی حساب های بانکی خودم بودم که از واریز مبلغ ۵۰ هزار لیره استرلینگ به حسابم از سوی شاهزاده نایف شگفت زده شدم.

فساد جنسی عکس تجاوز جنسی شاهزاده سعودی جنایات سعودی ها بوسیدن بوسه عاشقانه

روزنامه دیلی میرور نوشت: فرگوسن در ضیافت شامی خصوصی که در آن شمع روشن کرده بودند؛ حضور یافت و در جریان دیدار از شاهزاده نایف درخواست کرد که وی را در پرداخت قرض هایش که بالغ بر دو میلیون لیره استرلینگ است، یاری کند.

شاهزاده نایف به فرگوسن گفت که به خاطر یک دوست حاضر است در این زمینه به او کمک کند اما او باید قول بدهد که بار دیگر بدهی بالا نیاورد. فرگوسن و شاهزاده نایف درباره برنامه ای برای نجات فرگوسن از بدهی و قرض هایش به توافق رسیدند اما این آخرین دیدار آنها نبود. در دیدار دوم شاهزاده نایف به دوک فرگوسن نزدیک شد و وی را بوسید.

اعمال منافی عفت با خدمتکار

«ماجد عبدالعزیز آل‌سعود» از شاهزاده های عربستانی، مهر ماه سال گذشته در منطقه «بورلی‌هیلز» لس آنجلس به جرم تلاش برای وادار کردن خدمتکار خود به عمل منافی عفت، توسط پلیس دستگیر شد.

وی باید در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) در دادگاه حاضر شود و در برابر قاضی و هیئت منصفه در خصوص اتهامات وارده، پاسخگو باشد. این شاهزاده عرب البته بلافاصله با سپردن وثیقه ۳۰۰ هزار دلاری آزاد شده است. شهریور ماه سال گذشته نیز یکی از دیپلمات های عربستان سعودی در هند به اتهام تجاوز از این کشور اخراج شده بود.

شکایت های بی فایده از تجاوزهای جنسی آل سعود

“سورایا” دختر جوان ۲۳ ساله آلمانی مدعی است در آگوست ۲۰۰۸ توسط فردی به امیر ولید بن طلال و همراهانش معرفی شد و در حین حضور در قایق تفریحی وی بیهوش شده و توسط همین شاهزاده مورد تجاوز قرار گرفته است.

فساد جنسی عکس تجاوز جنسی شاهزاده سعودی جنایات سعودی ها بوسیدن بوسه عاشقانه

 

شاهزاده ولید بن طلال

این مدل آلمانی فردای همان روز به پلیس اسپانیا مراجعه کرده و در آنجا پزشک وجود آثاری بر روی بدنش را تایید می کند. اما دادگاه اسپانیا برای تایید این مسئله خواستار انجام آزمایش دی ان ای (DNA) از شاهزاده سعودی شده بود که بنا به فشارهای سیاسی دولت عربستان این اتفاق تاکنون محقق نشده است.

سورایا که متولد مونیخ آلمان بوده و تابعیت آلمانی و اسپانیایی دارد چندین بار در دادگاه های آلمان و اسپانیا شکایت کرده، اما به توجه به اعمال قدرت خاندان حاکم سعودی و بویژه به لطف دلارهای نفتی ولید بن طلال هیچ دادگاهی حاضر به احقاق حقوق وی نیست.

معضل شهوترانی سعودی ها برای کشورهای منطقه

شهوترانی شخصیت های رسمی و ثروتمندان سعودی و پول هایی که در ازای تامین امیال شهوانی خود می پردازند، به یکی از معضلات امنیتی و اجتماعی کشورهای منطقه تبدیل شده است. در پی پول های زیادی که شخصیت های سعودی در قبال زنان و دختران جوان می پردازند، واسطه ها از کشورهای مختلف اقدام به قاچاق انسان به عربستان می کنند.

در همین راستا روزنامه «آفن‌پست» در سالهای گذشته از افزایش قاچاق دختران نابالغ موریتانی به عربستان سعودی خبر داد و نوشت که دختران ۵ تا ۱۲ سال به ثروتمندان سعودی فروخته می‌شوند. این دختران در بسیاری از موارد نقش برده‌های جنسی را برای صاحبان خود بازی می‌کنند.

«امینه ‌المختار»، دبیر انجمن محلی زنان سرپرست خانوار در موریتانی درباره قاچاق دختران خردسال این کشور به عربستان می‌گوید: «اغلب خانواده‌های فقیر موریتانیایی به امید ازدواج دخترانشان با مردان ثروتمند سعودی، فرزندان خود را در ازای پنج الی شش میلیون اوگوئیا (معادل ۲۰ هزار دلار) در اختیار دلال‌ها قرار می‌دهند و دلال‌ها که اغلب همکاری تنگاتنگی با آژانس‌های مسافرتی دارند، دختران را به عربستان سعودی منتقل می‌کنند.»

به گفته وی، دلال‌ها در ازای جوانی و زیبایی دخترانی که به سعودی‌ها تحویل می‌دهند کمیسیون‌ درخور توجهی از شاهزاده‌های عرب دریافت می‌کنند.

المختار می‌گوید: دخترانی که هنوز به سن بلوغ نرسیده‌‌اند در عربستان قیمت بالایی دارند، اما همین که به سن بلوغ می‌رسند یا باردار می‌شوند، طرد می‌شوند و دیگر مورد توجه همسرانشان نیستند. این دختران بدون شبکه حمایتی، وارد خیابان‌ها می‌شوند و هیچ انتخابی جز تن‌فروشی ندارند.

«لیلا عایشه» از فعالان حقوق بشر در عربستان درباره‌ی برده ‌داری جنسی می‌گوید:دختری از کشور موریتانی را دیده که به مدت سه سال در عربستان در اتاقی زندانی بوده است و هیچ کس به جز همسر و زن خدمتکارش را ندیده بود.

نشریه‌ «یمن آبزرور» آگوست ۲۰۰۹ در گزارشی از گسترش پدیده‌ “ازدواج توریستی” در این کشور خبر داد و نوشت: «اغلب دختران یمنی که با توریست‌های عربی (به ویژه) سعودی‌ها ازدواج می‌کنند پس از رفتن به عربستان و دیگر کشورهای عربی به جرگه زنان خیابانی می‌پیوندند.»

موارد بسیاری گزارش شده است که گردشگران سعودی کودکان و زنان یمنی را برای کار اجباری یا تن‌فروشی به عربستان می‌برند. به عنوان مثال، بارها دیده شده است که دختران جوانی که کمتر از ۱۵ سال دارند پس از سفر به عربستان در مکان‌هایی چون هتل‌ مشغول به کار می‌شوند و به صورت مکرر مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرند.

این تنها زنان کشورهای آفریقایی‌ـ‌ عربی نیستند که به عربستان قاچاق می‌شوند. «می‌ین سوگانثی»، وزیر امور زنان اندونزی اواسط ۱۹۹۷ اعلام کرد: صدها زن اندونزیایی که اغلب آنان کمتر از ۲۰ سال دارند در عربستان سعودی تن‌فروشی می‌کنند.

وان محمد نور متها، رئیس‌جمهوری تایلند نیز جولای ۱۹۹۸ با انتقاد شدید از قاچاق زنان تایلندی به عربستان گفته بود که بانکوک خواستار برخورد ریاض با عاملان قاچاق انسان به عربستان است.

یک زن تایلندی درباره شرایط خود در عربستان سعودی گفته است: «به امید یافتن شغلی پردرآمد در عربستان با زن تایلندی دیگری به نام «سونا» آشنا شدم. سونا به من وعده داد که در رستورانی به عنوان کارگر مشغول به کار خواهم شد و درآمد خوبی خواهم داشت، اما در نهایت او و همکارانش مرا وادار به تن‌فروشی کردند.»

این زن تایلندی گفته است که پس از رسیدن به عربستان به همراه ۹ زن دیگر از جایی به جای دیگر برده می‌شدند و مجبور بودند که زیر آفتاب سوزان عربستان در محفظه کوچک زیر کامیون یا تانکر‌های خالی نفت، تن‌فروشی کنند. او گفته که پس از رسیدن به ریاض نیز مجبور بوده است به همراه هفت دختر دیگر در اتاقی چهار متری روزگار بگذراند. هر یک از این دختران مجبور بودند که روزانه چهار تا ۱۰ مشتری را بپذیرند و برای هر بار تن‌فروشی حدود ۲۰۰ تا ۸۰۰ ریال (عربستان) دریافت می‌کردند. به گفته‌ این زن، اغلب مشتریان آنان عربستانی بودند و به ندرت فرد خارجی در میان آنان دیده می‌شد.

روزنامه «میدل‌ایست تایمز» سال ۲۰۰۹ به نقل از مرکز ملی کودکان گمشده (در آمریکا) نوشت که شاهزاده‌های سعودی نقش بسیار پررنگی در صنعت زیرزمینی سکس کودکان در جهان دارند و اغلب کودکان و نوجوانان انتخاب شده در امریکا و اروپا و دیگر نقاط جهان در مسیر مدرسه، در برابر منازل یا حتی زمانی که با والدینشان در فروشگاه‌ها هستند، ربوده می‌شوند و پیش از این‌که پلیس محلی حتی تحقیقات خود را آغاز کند به عربستان سعودی می‌رسند.

به نوشته این روزنامه، ‌دلال‌های شاهزاده‌های سعودی اغلب در مراکز مد و اماکن عمومی کشورهای مختلف از جمله امریکا در جست‌وجوی طعمه‌های خود هستند و مقام‌های ایالات متحده به دلیل مصلحت‌های سیاسی تنها در مواردی که خانواده قربانیان به‌طور تصادفی سرشناس باشند، تلاش می‌کنند تا به دور از نگاه رسانه‌ها مسئله را حل و فصل کنند.

سادیسم جنسی شاهزادگان سعودی

“عبد العزیز بن ناصر آل سعود” شاهزاده سعودی (۳۶ ساله)، نوه ملک عبدالله، پادشاه سابق عربستان سعودی یکی دیگر از نمادهای فساد جنسی در عربستان است که به قتل به علت انحراف جنسی محکوم شد. دادگاه انگلیس این شاهزاده سعودی را به اتهام به قتل رساندن خدمتکارش “بندر عبدالله عبدالعزیز” پس از تجاوز جنسی به وی به حبس ابد محکوم کرد. عبد العزیز دارای اصالت سودانی بود و جسد وی در هتل لند مارک لندن در فوریه ۲۰۱۰ کشف شد که توسط این شاهزاده سعودی کشته شده بود.

فساد جنسی عکس تجاوز جنسی شاهزاده سعودی جنایات سعودی ها بوسیدن بوسه عاشقانه

 

شاهزاده قاتل سعودی

دوربین های مدار بسته هتل تصاویری از این شاهزاده سعودی ضبط کرده بودند که نشان می داد، او تقریباً سه هفته قبل از جنایت به خدمتکارش در آسانسور تجاوز کرده بود. دادگاه شاهزاده سعودی را به هم جنس گرایی و داشتن رابطه جنسی با خدمتکارش متهم کرد که او را به قتل رسانده بود. شاهزاده عبد العزیز تلاش کرد، اتهامات وارده را انکار کند، وکلای قربانی با ارائه مدارک قابل استناد ثابت کردند که این شاهزاده سعودی حتی به اماکن مربوط به هم جنس بازان رفت و آمد دارد. همچنین پزشک قانونی انگلیس تأکید کرد که قربانی به دلیل گاز گرفتگی جنسی که در مناطق مختلف بدن وی مشاهده می شد، جان خود را از دست داده است. پزشکی قانونی انگلیس در گزارش خود اظهار کرده بود که  گاز گرفتگی ها به شکلی ویژه در گونه ها، جاهای حساس بدن مشاهده شده و قاتل با ضربه زدن بر سر و گوش های قربانی، وی را خفه کرده است.

فساد جنسی عکس تجاوز جنسی شاهزاده سعودی جنایات سعودی ها بوسیدن بوسه عاشقانه

 

 بندر عبدالله خدمتکار قربانی جنایت شاهزاده سعودی

گزارش پزشکی قانونی می افزاید: شاهزاده سعودی در اثنای تجاوز به دلیل هیجان های جنسی در خلال تجاوز جنسی اقدام به گاز گرفتن قربانی کرده است. به همین دلیل دادگاه انگلیس در سال ۲۰۱۰ او را به حبس ابد در انگلیس متهم کرد. این شاهزاده سعودی دو سال را در زندان سپری کرد تا این که “کریس گرای لینگ”، وزیر دادگستری انگلیس به شاهزاده سعودی اجازه داد، مابقی دوران محکومیت خود را در عربستان سعودی سپری کند که بالطبع به آزادی وی همراه بود.

هم چنین روزنامه انگلیسی دیلی میل نوشت که یک محافظ ۴۰ ساله انگلیسی که مسؤول حفاظت از یک شاهزاده زن از خاندان حاکم سعودی بوده و برای این کار سالیانه صد هزار لیره حقوق دریافت می‌کرده، می‌گوید که این شاهزاده زن سعودی همواره مشغول شرب خمر و مصرف مواد مخدر و رفتارهای ناپسند جنسی است.

این نگهبان از تجاوز جنسی این زن سعودی به خود نیز پرده برداشت. وکلای این زن با تلاش زیاد موفق شدند دادگاه را قانع کنند که برای حفظ وجهه خاندان حاکم سعودی هویت وی را مخفی نگه دارند.

بوسه طراح مد صهیونیست بر گونه شاهزاده خانم سعودی

رسانه‌ها تصویری از شاهزاده «بسمه» دختر سعود بن عبدالعزیز  منتشر کرده‌اند که تعجب بسیاری را برانگیخته است. در این تصویر «ماکس آزریا» طراح مد فرانسوی یهودی الاصل که مدتی سفیر رژیم صهیونیستی در پاریس بوده است در حال بوسیدن شاهزاده بسمه است.

فساد جنسی عکس تجاوز جنسی شاهزاده سعودی جنایات سعودی ها بوسیدن بوسه عاشقانه

 

بسمه بنت سعود بن عبدالعزیز

وقتی از او درباره دلیل این همه شور و شوق و حرص و ولع آزریا در بوسیدن وی سؤال شد، بسمه مدعی شد که این طراح مد فرانسوی یهودی الاصل، پدر بزرگ مادریش است، این در حالی است که همه می‌دانند پدر بزرگ مادری شاهزاده بسمه «اسعد مرعی» از اعراب سوری تبار است.

اینها تنها بخشی از فساد جنسی موجود در خاندان آل سعود است که در برابر فشار دستگاه تبلیغاتی آل سعود مقاومت کرده و به رسانه ها درز کرده است، این در حالی است که موارد بسیاری مشابه یا فجیع تر از آنچه گفته شد، در گوشه و کنار دنیا روی می دهد و هیچ کس جرأت افشای آن ها را ندارد.

منبع: مشرق

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. محمدرضا می گوید

    مرگ بر ال سعود امیدوام همه شما خاندان وهمدستانتان روزی به خاک سیاه بنشینید