میزان فروش نفت در دولت جدید، کاهش یافته است

0
در حوزه فروش نفت بعد از دولت دهم تغییری مبنی بر افزایش نداشته ایم، بلکه کاهش هم صورت گرفته است

 عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی درخصوص فعالیت های نفتی دولت یازدهم اظهار داشت؛در حوزه فروش نفت بعد از دولت دهم تغییری مبنی بر افزایش نداشته ایم، بلکه کاهش هم صورت گرفته است.
“کمال مهر” سید مهدی موسوی نژاد این عضو کمیسیون انرژی تاکید کرد، ادامه تحریم ها یکی از عوامل جدی کاهش فروش نفت می باشد.
وی در خصوص عدم جذب مشتریان جدید حوزه نفتی گفت؛ باید مذاکراتی برای جذب مشتریان جدید اتخاذ شود ولی این موضوع  تاکنون پیگیری نشده، و اینکه واقعاً الان در چه وضعیتی قرار داریم جای سوال است!
موسوی نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا این انفعال در حوزه فروش نفت از دید کمیسیون انرژی مغفول مانده یا خیر، اظهارداشت؛ در رابطه با وضعیت فعلی کشور و وضعیت فروش نفت  این موضوع در  کمیسیون در حال پیگیری است و  دعوت هایی از مسئولین  وزارت نفت داشته ایم و همچنان دعوت هم می شوند، اما در مورد شرایط جایگاه فروش نفتی ما، وزیر نفت گزارشی به کمیسیون نداشته است.
نماینده مردم بوشهر در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه کمیسیون در رابطه با فروش نفت از مسئولین وزارت نفت پاسخ  جدی دریافت نکرده است؛اظهار داشت ؛ حوزه فروش نفتی شفاف نیست و ما صبر کرده ایم تا دولت گزارش هایی را از وضعیت عملکردش در این مدت ارائه بدهد، که چه اقداماتی صورت داده  و سیاست دولت در این حوزه چیست و چه مطالبی را اتخاذ نموده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ