پاسخ بازیگر معروف به توهین‌کنندگان به مدافعان‌حرم +عکس

0

چندی پیش عده ای کاربر ناشناس به پست حسام نواب صفوی با مضمون سربازان وطن و نیروهای دفاعی هجوم آوردند که با انتقاد شدیدی از سمت وی رو به رو شدند. حال وی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام از دل شکستگی خود گفته و به افشای پشت پرده هتاکان به مدافعان حرم اشاره کرده است.

حسام نواب صفوی در پست اینستاگرام خود نوشت: اولین نفر و اولین باری که از مدافعین حرم و نیروهای دفاعی تشکر کردم، با هجمه بسیاری از همین افراد متوجه شدم تعجب میکردم چرا؟خیلیها ممکن است حتی هتاک باشند اما تحقیر شهدا و و مدافع کشور چرا؟؟؟ بقدری دلشکسته بودم که ساعتها به گوشه ای خیره میشدم بعد از تعطیلات تحقیقات بسیاری انجام دادم ودیدیم این صفحات سریع ساخته شده و کار شبکه های ضد ایران دشمنان ماست.

مدافعان حرم شهدای مدافع حرم بیوگرافی حسام نواب صفوی اینستاگرام حسام نواب صفوی

برادرم خون تو با اشکهای چشم ما آمیخته خواهد شد همه ما ایرانیان با هر تفکری ،و هر گروهی به احترام شما خواهیم ایستاد همه در فضای مجازی با هم متحد خواهیم شد و جلوی نقشه دشمنان ایران برای٢قطبی شدن مردم ایران را خواهیم گرفت ایران و خلیج فارس مانند خورشیدی در پهنای گیتی خواهد درخشید نواب صفوی اردیبهشت ٩۵ ای وطنم ای ایران این چند بیت از تمام دوستداران واقعی تو تقدیمت باد: به نام همه عاشقانت قسم. که در راه تو مرگ هم زندگیست. اگر زندگی تشنه مرگ ماست. کسی که نمرده است زنده نیست. اگر زندگی تشنه مرگ ماست. کسی که نمرده است زنده نیست. دکتر یداللهی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ