چاقوکشی خونین دو پیرمرد هشتادساله

0

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری پیرمردی ۸۱ ساله به اتهام قتل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اکبر آقابیگی گفت: ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه روز جمعه شهروندی در تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل در بخش زبرخان شهرستان نیشابور خبر داد که ماموران کلانتری ۱۸ خروین به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از مراجعه به محل و بررسی اولیه متوجه شدند، یک پیرمرد ۸۱ ساله به نام حسن، به دلیل اختلافات قبلی با پیرمرد ۸۰ ساله دیگری به نام اسماعیل درگیر شده و متاسفانه اسماعیل به دلیل اصابت ضربات چاقو به قتل می‌رسد.

آقابیگی عنوان کرد: با تایید خبر قتل ازسوی ماموران کلانتری، کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی و قتل پلیس آگاهی به اتفاق ماموران تشخیص هویت، قاضی پرونده قتل و پزشکی قانونی در محل حاضر و با دستور مقام قضایی جسد جهت معاینه به سردخانه انتقال داده شد.

وی افزود: متهم به قتل ۸۱ ساله در همان لحظات اولیه در حالی‌که یک تیغه چاقوی قصابی (آلت قتاله) در دستش و در حال استعمال سیگار بود دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.

متهم با قبول بزه انتسابی در تحقیقات پلیسی نیز گفت: بنده مقتول را از قبل می‌شناختم ولی بدلیل برخی اختلافات قبلی وی را با چاقو به قتل رساندم.

با اعتراف متهم، صحنه قتل با دستور قاضی پرونده بازسازی و متهم با قرار صادره روانه زندان شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ