عکس تنبیه دانش آموز خوزستانی توسط معلم بی رحم

0

علت ، عکس و ماجرای تنبیه دانش اموز خوزستانی توسط معلم بی رحم ، عکس علی نوروزی دانش اموز

جنجال در  شهرستان لالی روستای جمال آباد مدرسه شهید نادر جمالپور

چند روز قبل دبیر پرورشی دبستان شهید نادر مشغول یاد دادن نماز برای دانش اموزان بود که در حین آموزش وضوء صحیح به اشتباه به جای مسح سر ، ابتدا مسح بر رو پا را انجام داد ولی چون دانش اموزان از معلم خود زرنگتر و فهمیده تر بودن به معلم گوشزد کردن که اشتباه کرده و شروع به تمسخر معلم کردن

شهرستان لالی کجاست حوادث خوزستان تنبیه دانش آموزان اخبار خوزستان

از انجایی که دانش اموزان پایه چهارم بودن و نمیتوانستن جلوی خندیدن خود را بگیرن ، با حمله وحشیانه معلمروبرو شدند.

بعد از اینکه چند نفر از انها رو کتک زد به زرنگ ترین شاگرد کلاس حمله کرده و همانند ابوبکر بغدادی و شاید هم بدتر و وحشیانه تر از تمام اعضای داعش کودک بیچاره را مورد ضرب و شتم قرار داده و کودک را بر زمین انداخته و با لگدهای محکم به شکم و کمر و سر و صورت او ضربه زده و بعد که کودک از زمین بلند شده تا برای کمک گرفتن از بقیه معلمها به بیرون از کلاس برود

همانند توپ فوتبال چنان لگدی به شکم بچه زده بود که به دیوار برخورد کرد و نقش بر زمین شد و یک ساعت بیهوش شد.با سروصدای بقیه دانش آموزان مدیر سر رسیده و کودک را نجات داد. که اگر دیر رسیده بود معلوم نبود کودک زنده بماند.

پاسخ شایعه

  1. ادبیات و عبارات نادرست و ایرادات فراوان متن، برای اهل تفکر دلایل کافی در تشخیص کذب و شایعه بودن آن را فراهم کرده است!
  2. آموزش دین و تکالیف مرتبط با آن در نظام آموزشی کشور مسلمان ایران لازم و بدیهی می باشد اما ادعای اجبار در اقامه فرائض، نادرست و حاصل عناد نویسنده با نظام اسلامی است.
  1. ادعای اجبار نماز در مهدهای کودک و سایر مراکز آموزشی حاصل ضعف اطلاعات نویسنده است! ماجرای خطای معلم در جابجایی مسح سر و مسح پا، نشان بیگانگی نویسنده با تکالیف دینی و احتمالا غیرمسلمان بودن اوست!
  2. تکرار روزانه وضو، پس از مدتی ملکه ذهن فرد شده و به صورت ناخودآگاه ترتیب آن رعایت می شود! حتی با فرض بروز این اشتباه، دلیلی بر چنین برخوردی از سوی معلم وجود ندارد.
  3. در پیگیری های انجام شده، با مسئولین آموزش و پروش استان خوزستان بروز این حادثه یا هر مورد مشابهی تکذیب شد؛ ادعای ضرب و شتم وحشیانه، اغراق آمیز و پایان ناپذیر دانش آموزان دلیل واضح دیگری بر رد این شایعه است.
  4. معلمان پرورشی مانند سایر معلمین و کارمندان آموزش و پروش گزینش می شوند؛ “عقیدتی سیاسی” واحدی مختص نیروهای مسلح است و این واحد یا اطلاعات به آموزش و پروش یا انتخاب معلمین ارتباطی ندارند!
  1. جریانی تلاش دارد با نشر پیامهای جعلی و ترسیم چهره ای غیر منطقی، خشن و ناآگاه از مربیان پرورشی به پیشقراولان تعلیم و تربیت دینی و فرهنگی مدارس هجمه وارد کند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ