چهره بدون آرایش سلنا گومز +عکس های اینستاگرام

8

سلنا گومز  Selena Gomez (متولد ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲) بازیگر و خواننده و طراح مد اهل آمریکا است. او برای اولین بار در نقش جایانا در فیلم بارنی و دوستان شناخته شد، زمانی که او تنها ۷ سال سن داشت. او بیش‌تر به خاطر بازی در نقش آلکس روسو در مجموعه کمدی جادوگران محلهٔ لرزان از شبکهٔ دیزنی به شهرت رسیده است. اولین فعالیت او در فیلم سینمایی بازی در فیلم بچه‌های جاسوس بود.

همسر سلنا گومز عکس سلنا گومز عکس برهنه سلنا گومز چهره بدون آرایش بازیگران اینستاگرام سلنا گومز Selena Gomezinstagram selenagomez

او عضو اصلی گروه سلنا گومز و صحنه است و تا به امروز همراه با گروهش سه آلبوم استودیویی با نام‌های ببوس و بگو، سال بی باران و وقتی خورشید غروب می‌کند را منتشر کرده است. وی در ژانویهٔ سال ۲۰۱۲ اعلام کرد که از گروه خود (برای مدتی) جدا خواهد شد و می‌خواهد بر بازیگری‌اش تمرکز داشته باشد. او موسیقی متن فیلم‌های جادوگران در محلهٔ لرزان، تینکر بل، داستان سیندرلای دیگر و بلرزانش را خوانده است.

وی در سال ۲۰۰۸ سفیر سازمان یونیسف شد و این عنوان او را به جوانترین سفیر یونیسف تبدیل کرد. او در تاریخ هفتم آوریل سال ۲۰۱۳ ترانه‌ای با نام بیا و آن را بگیر، جدا از گروه موسیقی «سلنا گومز و صحنه» خوانده است. این اولین بار بود که آهنگی از او جزو ۱۰ آهنگ برتر ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد قرار داشت و توسط انجمن صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده آمریکا گواهینامهٔ طلا گرفت. دومین تک آهنگ او با نام کاهش سرعت در ماه ژوئن سال ۲۰۱۳ منتشر شد. همچنین آلبوم آخر خود تا کنون را با نام احیا در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۱۵ منتشر کرد

سلنا گومز در گرند پریری، تگزاس به دنیا آمد. مادر گومز، آماندا داون “مندی” تیفی (که دارای سابقهٔ بازیگری نیز بوده) وی را در سن ۱۶ سالگی به دنیا آورد. پدر وی “ریکاردو گومز”، نام وی را سلنا نامید. مادر سلنا که فرزندخواندهٔ خانواده‌ای بود، اصلیتی ایتالیایی و پدر او اصلیتی مکزیکی دارد. سلنا در مورد فرهنگ اسپانیایی خود گفته:

خانوادهٔ من همگی جشن کویینسس داشته‌اند و ما به کلیسا می‌رویم. ما تمامی کار هایمان را بر حسب مذهب کاتولیک انجام می‌دهیم و هیچ سنت خاصی نداریم به غیر از رفتن به پارک و داشتن یک مهمانی باربیکیو بعد از رفتن به کلیسا در یکشنبه‌ها.

وقتی که سلنا ۵ ساله بود، مادر و پدرش از هم جدا شدند و او در کنار مادرش بزرگ شد. در سال ۲۰۰۶، مندی (مادر سلنا) برای دومین بار با شخصی به نام برایان تیفی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج تولد خواهر ناتنی سلنا، گرسی الیوت در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۳ بود.

در مدرسه، سلنا قربانی زورگویی‌های متعددی بوده. در مورد آن هنگام وی گفته: “من در هر ثانیه از روز در مدرسهٔ ابتدایی مورد اذیت و آزار قرار می‌گرفتم. بدیهی است که بعضی از مردم می‌خواهند تا شما را تحقیر کنند و پایین بکشند؛ اما در نهایت، شما را از طریقی دیگر قوی تر می‌سازند.” بعدها اضافه کرد: “من هیچ وقت در مدرسه بچه معروفی نبودم و فقط ۲ دوست داشتم. دوران مدرسه مثل یک دوران ناجور و افتضاح در زندگیتان است! من هیچگاه در مدرسه اعتماد به نفس نداشتم!”

همسر سلنا گومز عکس سلنا گومز عکس برهنه سلنا گومز چهره بدون آرایش بازیگران اینستاگرام سلنا گومز Selena Gomezعکس های جدید و زیبای سلنا گومز در اینستاگرام

در سال ۲۰۰۸، سلنا شروع به قرار گذاشتن با ستارهٔ دیزنی “نیک جوناس” کرد که باعث حضور سلنا در آهنگی از “جوناس برادرز” به نام “بسوزانش” شد؛ اما در سال ۲۰۰۹ این زوج رابطشان را بهم زدند. پس از اتمام این رابطه و در همان سال سلنا شروع به قرار گذاشتن با ستارهٔ سینمایی “تیلور لاتنر” کرد که این رابطهٔ ناموفق نیز پس از چند ماه به پایان رسید.

در سال ۲۰۰۹ در مصاحبه‌ای با پیپل گومز ذکر کرد که با دیدن آماده شدن مادرش برای بازی در تئاتر، وی به بازیگری علاقه‌مند شد. در یک تست بازیگری برای یک مجموعه، سلنا دمی لواتو را در حالی که برای دادن تست برای همان مجموعه آمده بود، ملاقات کرد. این دو بعدها به دوستان صمیمی تبدیل شدند و با هم در فیلم‌های مشترکی نقش ایفا کردند.

در مه ۲۰۱۰، سلنا دیپلم خود را از طریق تحصیل در منزل کسب کرد.

همسر سلنا گومز عکس سلنا گومز عکس برهنه سلنا گومز چهره بدون آرایش بازیگران اینستاگرام سلنا گومز Selena Gomez

در ۲۷ فوریه ۲۰۱۱، سلنا با خوانندهٔ کانادایی “جاستین بیبر” در جشن اسکار “ونتی فر” حضور یافت و بعد از چندین ماه گمانه زنی‌ها وجود رابطهٔ عاشقانه بین این دو نفر تأیید شد. این زوج به سرعت مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفتند و توسط آن‌ها به “جلنا” (ج برگرفته از “جاستین” و لنا برگرفته از “سلنا”) معروف شدند. سلنا و جاستین در سال ۲۰۱۴ از هم جدا شدند.

سلنا گومز
تولد ۲۲ ژوئیهٔ ۱۹۹۲ ‏(۲۳ سال)
گرند پریری، تگزاس، ایالات متحده
قد ۵ پا ۵ اینچ (۱٫۶۵ متر)
وزن ۵۴ کیلوگرم (۱۲۰ پوند)
رنگ مو قهوه‌ای روشن
رنگ چشم قهوه‌ای

گومز به طور رسمی اولین نقش خود را در سال ۲۰۰۲ در نقش جایانا در سریال کودکانهٔ بارنی و دوستان به دست آورد. وی در قسمت شانزدهم این مجموعه بازی کرد و تا سال ۲۰۰۴ در این مجموعه حضور داشت. سلنا بعدها اعلام کرد که سنش باعث خروج او از این مجموعه شده و این مسئله باعث شده بود که او فکر کند که خیلی پیر شده‌است! در سال ۲۰۰۳، وی در اولین فیلم خود “کودکان جاسوس: اتمام بازی ایفای نقش کرد. پس از این گومز در تبلیغات زیادی ظاهر شد. در سال ۲۰۰۵، سلنا نقش برجسته‌ای در فیلم تلویزیونی “واکر، تگزاس رنجر: محاکمه با آتش” داشت (در نقش جولی). در سال ۲۰۰۶، وی به عنوان بازیگر مهمان در یکی از قسمت‌های مجموعهٔ “زندگی دنباله دار زک و کودی” ایفای نقش کرد. در سال ۲۰۰۷، سلنا در ۳ قسمت از مجموعهٔ دیزنی “هانا مونتانا” به عنوان بازیگر مهمان در نقش میکایلا (به انگلیسی: Mikayla) بازی کرد که در واقع در این نقش رقیب هانا مونتانا (مایلی سایرس) بود.

همسر سلنا گومز عکس سلنا گومز عکس برهنه سلنا گومز چهره بدون آرایش بازیگران اینستاگرام سلنا گومز Selena Gomezچهره بدون آرایش سلنا گومز

در اوت سال ۲۰۰۹ سلنا بازی در فیلم «جادوگران محله ی لرزان» که بر اساس مجموعهٔ این فیلم بود را شروع کرد. این فیلم در اولین پخش خود ۱۱٫۴ میلیون بیننده را به خود اختصاص داد و در جدول پربیننده‌ترین برنامهٔ شبکه دیزنی در رتبهٔ دوم و بعد از نمایش موزیکال دبیرستان ۲ قرار گرفت. همچنین برای دومین سال متوالی برندهٔ جایزه «برنامه کودک برجسته» در ۶۲مین جایزه‌های امی ساعات پر بیننده شد.

در مارس ۲۰۱۰ سلنا یکی از سه نقش اصلی فیلم مونت کارلو را برعهده گرفت که فیلمی تولید شده توسط «نیکول کیدمن» است. وی در این فیلم در نقش دختری که با یک شخص مهم در پاریس اشتباه گرفته می‌شود، در کنار «کیتی کسیدی» و «لیتون میستر» بازی کرد. سلنا برای آماده شدن برای این نقش، بازی چوگان را یاد گرفت و دو هفته وقت صرف یادگیری دو لهجهٔ متفاوت انگلیسی کرد. این فیلم در تابستان ۲۰۱۱ به روی پرده رفت و تقریباً بعد از یک هفته با ۷٬۶۰۰٬۰۰۰ میلیون دلار فروش رتبهٔ پنجم را به دست آورد.

در فوریه ۲۰۱۲ گویندگی فیلم هتل ترانسیلوانیا به جای مایلی سایرس به سلنا گومز داده شد و همچنین در فیلم تعطیلات بهاری که جیمز فرانکو و ونسا هاجنز هم در آن بازی کرده‌اند نقشی منفی را بازی کرد.

او به تازگی به همراه اتان هاوک و جان ویت در فیلمی به نام گریز بازی کرد که سلنا گومز در آن فیلم نقش جدیدی را ایفا کرد. این فیلم شامل تعقیب و گریزهای ماشینی و تصادف‌ها و انفجارهای بسیاری است. این فیلم در تاریخ ۳۰ آگوست ۲۰۱۳ بر روی پردهٔ سینما رفت.

سلنا گومز و دمی لواتو آهنگی به نام «یکی و مشابه به هم» را برای فیلم «نقشه محافظت از شاهزاده خانم» را خوانند و مدتی بعد برای این تک آهنگ موزیک ویدئویی ساختند. این آهنگ در رتبهٔ ۸۲ لیست «۱۰۰ آهنگ پاپ بیلبورد» قرار گرفت.

این گروه دومین آلبوم خود با نام سالی بی باران را در ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۰ منتشر کرد که در همان آغاز با ۶۶٬۰۰۰ نسخه فروش، چهارمین آلبوم پرفروش در لیست بیلبورد ۲۰۰ آمریکا شد. همچنین دو تک آهنگ این آلبوم، در رتبه ۴۰ لیست ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد قرار گرفتند و این آلبوم نیز موفق به دریافت گواهینامه گلد از طرف انجمن صنفی ضبط موسیقی آمریکاشد.

همسر سلنا گومز عکس سلنا گومز عکس برهنه سلنا گومز چهره بدون آرایش بازیگران اینستاگرام سلنا گومز Selena Gomez

سومین آلبوم گروه با نام «وقتی خورشید غروب می‌کند» در ۲۸ ژوئن ۲۰۱۱ منتشر شد. این آلبوم رتبهٔ چهارم را در بیلبورد ۲۰۰ آورد.

آهنگ «دوستت دارم مانند یک ترانهٔ عاشقانه» رتبه‌های خوبی کسب کرد. او در سال ۲۰۱۱ پس از بیرون آمدن آلبوم سومش تور خود را به نام «امشب مال ماست» آغاز کرد. وی برای مدتی از گروه جدا شد.

سلنا گومز در جریان مراسم Teen Choice Awards که روز یکشنبه (۱۰ اوت) برگزار شد، جایزه ویژه دریافت کرد. این هنرپیشه و خواننده ۲۲ ساله آمریکایی به این ترتیب با دریافت این جایزه، پا جای پای ستاره‌هایی نظیر بریتنی اسپیرز، جاستین تیمبرلیک و اشتون کوچر گذاشت.

 همسر سلنا گومز عکس سلنا گومز عکس برهنه سلنا گومز چهره بدون آرایش بازیگران اینستاگرام سلنا گومز Selena Gomez

Selena Gomez Without Makeup

خط تولید لباس سلنا گومز

در اکتبر ۲۰۰۹ سلنا اعلام کرد که قصد راه‌اندازی خط تولید لباس خود به نام “خیالپردازی با صدای بلند توسط سلنا گومز” را دارد. این خط تولید در پاییز سال ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد. این مجموعه شامل لباس‌های بوهمی، تاپ‌های گلدار، لباس‌های جین، کت و دامن و شال و کلاه بود که تمام لباس‌ها از مواد بازیافتی و یا سازگار با محیط زیست بودند. سلنا گفت که این خط تولید برگرفته از سبک شخصی خودش است و لباس‌ها را “زیبا، زنانه و بوهمی” توصیف کرد. وی بعدها گفت: “با خط تولیدم، واقعاً می‌خواهم گزینه‌هایی به مشتریانم بدم که چگونه می‌توانند سبک مورد علاقه‌شان رو با یکدیگر به اشتراک بگذارند. من می‌خواهم تا لباس‌ها راحت باشند و اینکه سازگار با محیط زیست و آلی هستند، برای من فوق‌العاده مهم است. همچنین بر روی تمامی برچسب لباس‌ها، نقل قول‌هایی که برای من خیلی الهام بخش هستند، وجود دارد و من فقط به دنبال رساندن یک پیام خوب [به دیگران] هستم!” سلنا همچنین با “تونی ملیلو” و “سندرا کمپوز” (که هر دو خانه‌های مد بزرگ کار کرده‌اند) همکاری داشته است. وی دربارهٔ این همکاری گفت: “وقتی تونی و سندرا را ملاقات کردم، از همان اول با آن‌ها احساس راحتی کردم و الان آن‌ها مثل خانواده‌ام می‌مانند. آن‌ها خیلی خلاق اند و من این را که می‌توانم هر وقت که خواستم به آن‌ها زنگ بزنم و دربارهٔ همه چیز با آن‌ها حرف بزنم را دوست دارم. آن‌ها خیلی باحال اند!”
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 8 )
  1. mtk می گوید

    هم با ارایش هم بی ارایش قیافش خیلی زشته باید کیتی پری و تیلور سویف و تیلور هیل و مایلی سایرس و خیلیای دیگه مرده باشن تا به این بگن خوشگل اصلا خوشگل نیس

    1. فاطی می گوید

      راست میگی واقعا همشون ترسناکن

    2. یاسمین می گوید

      نیازی به نظر دادن شما بی سلیقه ها نیست واقعا اگه مثل اونایی که گفتی چشم رنگی وموبلوند بود بازم میگفتی زشته ؟ قیافش از هر لحاظ بی نقص و دلنشینه
      واقعا خیلی بد سلیقه اید شما هیترا

      1. فاطمه می گوید

        دقیقا با نظرت موافقم یاسمین جون

    3. فاطمه می گوید

      چرت و پرت نگو همه ی اینایی که میگی خیلی خیلی بی ریخت هستن و انگشت سلنا هم نمیشن مگه هر کی چشمش ابیه و موهاش بلونده خوشگله؟ من که از موهای بلوند و چشمای رنگی متنفرم آدم باید طبیعی باشه

  2. فاطمه می گوید

    شما واقعا همتون احمق و بی سلیقه و ندید بدید هستید سلنا به این خوشگلی شما انگشت کوچیکه ی سلنا هم نمیشید الکی چرت و پرت میگید شاید هم به زیباییه بیش از حدش حسودی میکنید احمقای بی ریخت

    1. آیدا می گوید

      سلنا خیلی بامزه و کیوته و هرکس مخالفه، باید بگم یا حسودیش میشه یا به سلیقش نمیخوره.

  3. فاطمه می گوید

    دقیقا با نظرت موافقم یاسمین جون