انتقام بی رحمانه دختر همدانی از پدرش

0
چند روز قبل به ماموران انتظامی همدان خبر رسید که مردی داخل یک دستگاه خودروی پژو در اطراف همدان به قتل رسیده است.
دقایقی از کشف جسد می‌گذشت که نخستین گروه از ماموران راهی محل جنایت شدند. جسد به مردی میانسال تعلق داشت که به‌دلیل اصابت گلوله از پشت به سرش جان خود را از دست داده بود.
هنوز هویت مقتول مشخص نبود و ماموران نمی‌دانستند او توسط چه کسی به قتل رسیده است اما با استعلام مشخصات پژو آردی هویت مقتول برملا شد. در همین حال شاهدان لحظاتی پیش از جنایت، دختر جوانی را دیده بودند که از خودروی مقتول پیاده شد.
آنها گفتند دختر جوان عجله زیادی داشت و با دستپاچگی از محل دور شد. به‌دست آمدن این اطلاعات کافی بود تا کارآگاهان سراغ خانواده مقتول بروند. بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که مقتول دختری ۲۳ساله داشت.
وقتی ماموران درباره قتل پدرش از او تحقیق کردند، او دست و پایش را گم کرده بود و پاسخ‌های درستی به پرسش‌های ماموران نمی‌داد و همین موضوع ظن کارآگاهان را نسبت به او برانگیخت. از طرفی فاش شد که دختر جوان از مدت‌ها قبل با پدرش دچار اختلاف بوده و ممکن است همین کشمکش‌ها به این جنایت منجر شده باشد.
در این مرحله دختر جوان تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت تا اینکه سرانجام اعتراف کرد که پدرش را به قتل رسانده است.
او گفت: با پدرم اختلاف داشتم. او با ما رفتار بدی داشت تا اینکه تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. می‌دانستم پدرم یک کلت کمری غیرمجاز در خانه نگهداری می‌کند.
روز حادثه کلت را از سرجایش برداشتم و داخل کیفم گذاشتم. آن روز پدرم من را سوار خودرواش کرد تا به دانشگاه ببرد اما در میانه راه نقشه‌ام را اجرا و به پدرم شلیک کردم. براساس این گزارش هم‌اکنون دختر جوان در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او در جریان است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ