حامد طالبی ،عامل‌انتشار عکس مینو خالقی بازداشت شد

1

حامد طالبی که گفته می‌شود مدیریت کانال قیچی که عکس های بی حجاب مینو خالقی را منتشر کرده، شب گذشته بازداشت شده است.

عکس خصوصی مینو خالقی عکس بی حجاب مینو خالقی سوابق مینو خالقی بیوگرافی یاسر جبرائیلی بیوگرافی حامد طالبی

ادمین کانالی که تصاویر مینو خالقی را منتشر کرد، بازداشت شده است. کانال قیچی دیروز ساعتی پس از دستور وزیر کشور برای پیگیری منتشر کننده عکس ها، حذف شده بود.

پس از شایعاتی از ابتدای سه شنبه شب، مهدی محمدی و یاسر جبرائیلی از دیگر فعالان رسانه ای اصولگرا، تعقیب و بازداشت را تایید کردند.

مهدی محمدی از خبرنگاران سابق کیهان و یکی از همراهان تیم مذاکره کننده ی سعید جلیلی، دبیر شورای امنیت ملی دوران احمدی نژاد با تایید این خبر در تلگرام نوشت:

«صدایی هم از سینه چاکان آزادی بیان درنیامده است. فرض کنیم او خطایی کرده باشد؛ سوال این است: به جرم خالقی که مرتکب جرم مشهود شده، مردم را فریب داده و به نهادهای نظام افترا زده، و حامیان او که اعتبار و عزت نظام اسلامی و حرمت قانون را زیر پا گذاشتند، چه کسی رسیدگی خواهد کرد؟»

یاسر جبرائیلی یکی از مسوولان خبرگزاری فارس نیز در تلگرام نوشت:

«در ماجرای احضار ادمین کانال قیچی پس از دستور وزیر کشور، که عکس های عمومی یک فرد لاقید (مینو خالقی) را به نقل از فیس بوک شخصی وی منتشر کرد، یک نکته بسیار مهم وجود دارد: دستگاه امنیتی و انتظامی مسوول، نشان داد که “می تواند” ادمین یک کانال در تلگرام را به راحتی شناسایی و بازداشت کند، اما “نمی خواهد” با ادمین کانال های شناخته شده ای که بام تا شام علیه خدا و پیامبر و انقلاب و اخلاق و ارکان نظام ناسزا می گویند، برخورد کند. می تواند، لکن نمی خواهد…»

عکس خصوصی مینو خالقی عکس بی حجاب مینو خالقی سوابق مینو خالقی بیوگرافی یاسر جبرائیلی بیوگرافی حامد طالبی

پس از انتشار تصاویر منتسب به خانم مینو خالقی کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اصفهان در کانال قیچی، حامد طالبی که گفته می‌شود مدیریت این کانال را برعهده داشته شب گذشته بازداشت شده است.

علیرغم بازداشت طالبی، همچنان درباره ۲ مسئله ابهام وجود دارد و احتمال می‌رود بازداشت وی برای رفع ابهام از این دو مسئله صورت گرفته است. ابهام اول آن است که به نظر می‌رسد این تصاویر پیش از انتشار در کانال قیچی، در فضای مجازی قابل دسترس بوده و کانال قیچی منبع اولیه نشر آنها نبوده است.  ابهام دوم درباره مدیریت حامد طالبی بر این کانال است؛ از روزهای ابتدایی تاسیس و فراگیر شدن امکانی به نام کانال در تلگرام، کانالی با عنوان قیچی ایجاد شد که حامد طالبی مدیریت آن را برعهده داشت، با این حال این کانال چندی بعد تعطیل شد. مشخص نیست کانالی که بعدها با نام مشابه راه‌اندازی شد همچنان مدیریتش با حامد طالبی بوده است یا فرد دیگری اقدام به تاسیس آن کرده است.

ضمن اینکه بعضی منابع مرتبط با خانم مینو خالقی نیز معتقدند منبع انتشار اولیه تصاویر شخصی، بعضی از آشنایان وی هستند. منابع دیگری نیز می‌گویند این تصاویر از ایمیل‌های ناشناسی به افراد مختلف ارسال شده است.  همچنین گفته می‌شد این تصاویر پیش از این در اکانت فیس‌بوک خانم خالقی وجود داشته. با این حال خبرنگار تسنیم  نمی‌تواند هیچ یک از این ادعاها را صحت‌سنجی کند.

همچنین پس از انتشار این تصاویر، برخی نزدیکان خانم خالقی تاکید کرده بودند که این عکسها جعلی بوده و متعلق به مینو خالقی نیست.

منبع : فارس و تابناک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. جت می گوید

    این عکسی که شما گذاشتید حامد خالقی نیست ، احسان مازندرانی است