قاتل دزفولی به مادرش هم رحم نکرد /حمله مرگبار فرزند ناخلف به والدینش

1
روز سه شنبه خبر قتل پدر توسط فرزند خود در دزفول به صورت گسترده در شبکه‌های ارتباطی و مجازی منتشر شد.
سرهنگ علی الهامی در همین زمینه در جمع اظهار داشت: شهروندان قبل از توجه به اخبار منتشر شده در شبکه‌های مجازی به صحت اخبار از طریق مراجع رسمی اطلاع رسانی رسمی اطمینان کسب کنند.
وی افزود: نیروی انتظامی دزفول با همکاری دستگاه قضایی شهرستان با تمام متخلفان و مجرمان با جدیت و قاطعیت برخورد می‌کند و اجازه کاهش امنیت شهروندان و کاهش رضایت شهروندان را نمی‌دهد.
فرمانده نیروی انتظامی دزفول گفت: ظهر امروز، خبر قتل یک شهروند در دزفول به اطلاع نیروی انتظامی دزفول رسید که با حضور ماموران نیروی انتظامی عامل این قتل دستگیر شد.
وی گفت: بررسی های تکمیلی برای علت و چگونگی این حادثه در شهرستان و توسط مسئولان مربوطه، آغاز شده است و پس از تکمیل تحقیقات نتیجه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
الهامی بیان کرد: در این حادثه یک پیرمرد توسط فرزند پسرش به قتل رسید واین قاتل پس از قتل پدر اقدام به آتش زدن منزل مسکونی کرد.
عبدالحسین معظم فر نیر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از حادثه قتل در دزفول قاتل سپس اقدام به ضرب و شتم مادر خود کرده و با ضربات آجر به سر مادر خود، وی را بیهوش می کند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول افزود: مادر این خانواده بعداز اطلاع به مرکز فوریت های پزشکی سریعا به بیمارستان منتقل و تحت مراقبت درمانی قرار گرفت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. Mohammad می گوید

    این بنده خدا مشکل روانی داره دست خودش نبوده!