مایکروسافت در کمتر از ۲۴ ساعت بیش از ۱ میلیون ایکس باکس وان فروخت

0

ایکس‌باکس وان (به انگلیسی: Xbox One)‏ کنسول جدید معرفی شده توسط مایکروسافت در ۲۱ می ۲۰۱۳ و از نسل هشتم کنسول‌های بازی است. این کنسول جانشین ایکس‌باکس ۳۶۰ شده‌است. طبق برنامه ریزی ها، ایکس‌باکس وان ابتدا روز ۲۲ نوامبر ۲۰۱۳ در آمریکای شمالی، تعدادی کشورهای اروپایی، استرالیا و نیوزیلند و بعد در ژاپن و سپس باقی کشورهای اروپایی عرضه و به فروش خواهد رسید.

توسعه دهنده مایکروسافت
سازنده مایکروسافت
خانواده ایکس‌باکس
گونه کنسول بازی
نسل نسل هشتم کنسول‌ها بازی
سیستم عامل XboxOS
پردازنده گرافیکی Radeon variant
صدا ۷.۱ surround sound
وزن دیسک بلو-ری
ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت (HDD)
حافظه سامانه ۸ گیگابایت DDR3
خدمات برخط ایکس‌باکس لایو
ورودی‌ها ۳ پورت USB3.0 و ۱ پورت HDMI
دوربین ۱۰۸۰p کینکت

سونی تنها شرکتی نیست که در یک روز موفق به فروش ۱ میلیون کنسول بازی می شود. مایکروسافت هم اعلام کرده که توانسته در کمتر از ۲۴ ساعت، از مرز ۱ میلیون فروش کنسول جدیدیش عبور کند.

مشخصات پلی استیشن ۴ مشخصات ایکس‌باکس وان مشخصات Xbox One قیمت کنسول بازی قیمت پلی استیشن ۴ قیمت ایکس‌باکس وان قیمت Xbox One فروش پلی استیشن ۴ فروش ایکس‌باکس وان فروش Xbox One پلی استیشن ۴ ایکس‌باکس وان

البته در این بین یک تفاوت هست. پلی استیشن ۴ تنها در ایالات متحده و کانادا عرضه شده در حالی که ایکس باکس وان همزمان در ۱۳ کشور به فروش می رسد.

اما به هر صورت، مایکروسافت می گوید این سریع ترین فروش کنسولی است که تا امروز تجربه کرده و ایکس باکس وان با عبور از رکورد ایکس باکس ۳۶۰، در اکثر خرده فروشی ها نایاب شده.

مشخصات پلی استیشن ۴ مشخصات ایکس‌باکس وان مشخصات Xbox One قیمت کنسول بازی قیمت پلی استیشن ۴ قیمت ایکس‌باکس وان قیمت Xbox One فروش پلی استیشن ۴ فروش ایکس‌باکس وان فروش Xbox One پلی استیشن ۴ ایکس‌باکس وان

همچنین، مایکروسافت علاوه بر اعلام آمار فروش کنسول تعدادی آمارچه از بازی ها هم ارائه کرده؛ شامل کشته شدن بیش از ۶۰ میلیون زامبی در Dead Rising 3، طی مسافت ۵.۸ میلیون کیلومتر در بازی Forza Motorsport 5، قتل ۸.۵ میلیون مهاجم در بازی Ryse: Son of Rome، و انجام ۷.۱ میلیون مبارزه در Killer Instinct.

البته تصور نکنید که این آمارچه ها چندان خیره کننده هستند. چند هزار کاربر به راحتی می توانند دست به دست هم داده و هر یک از این اعداد میلیونی را رقم بزنند. اما شرکت ها می خواهند به هر صورتی که شده خودشان را برتر نشان دهند و این هم یک راهش است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ