دست های پشت پرده قهرمان نشدن پرسپولیس را بشناسید!

0

دست های پشت پرده باعث شدند اما و اگرهای بازی های دیروز به پیچیدگی روزهای آخر لیگ همیشه نباشد و در کمال ناباوری؛ قهرمان لیگ تنها چند دقیقه بعد از سوت داور ؛ معلوم بود آن هم به چه درشتی!

شاید خیلی ها بخواهند قهرمان نشدن پرسپولیس را به نتایج بازی های انجام شده دیروز ربط دهند ولی تحقیقات گروه ورزشی- پشت پرده ای مهرآباد چیز دیگری را ثابت می کند. در همین راستا پرسپولیسی های دو آتشه مهر آباد دلایل پشت پرده زیر را در قهرمان نشدن تیم محبوب شان موثر می دانند:

یک: متاسفانه باید گفت هدف نهایی کسانی که در این مدت در داخل و خارج کشور برجام ، برجام می گفتند چیری نبود جز قهرمان نشدن پرسپولیس … هدف هم این بود که با پر رنگ جلوه دادن برجام ؛ ارزش جام قهرمانی در نظر کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس کم شود که متاسفانه شد و جام در سایه برجام قرار گرفت و از دستمان پرید!

نکته: استقلالی بودن آقای ظریف ؛ عراقچی و حتی موگرینی و جان کری قابل بحث می باشد و چندان دور از ذهن نیست!

دو: متاسفانه جنجال زرشکی مجری معروف صدا و سیما هم یکی از دستهای پشت پرده نرسیدن پرسپولیس به جام قهرمانی بود. این حرکت مشکوک ف . ح باعث شد برانکو که با فرهنگ ایرانی آشنایی عمیقی ندارد با خودش فکر کند حتی در صورت قهرمانی ؛ به جای کاپ قهرمانی یک کیلو زرشک جایزه می گیرد و کلا قید دور افتخار زدن با بسته زرشک را زد!

سه: دستهای پشت پرده باعث شدند اما و اگرهای بازی های دیروز به پیچیدگی روزهای آخر لیگ همیشه نباشد و در کمال ناباوری؛ قهرمان لیگ تنها چند دقیقه بعد از سوت داور ؛ معلوم بود آن هم به چه درشتی!

چهار: اگر دستهای پشت پرده اجازه می دادند بازی پرسپولیس را جواد خیابانی گزارش کند؛ هنوز هم هواداران این تیم داشتند در خیابانها جشن پیروزی می گرفتند… دلیلش هم مشخص است؛ آقا جواد این قدر اسم بازیکن ها ؛ مربی ها و توپهایی که گل شده و نشده بود را اشتباه می گفت که حساب بازی از دست رقبا در می رفت و چه بسا فکر می کردند بازی پرسپولیس و راه آهن لغو شده و خیابانی در حال گزارش بازی تیم های فنر باغچه و بنیاد کار است!

پنج: با رونمایی از پیراهن و شورت ورزشی جشن قهرمانی پرسپولیس ؛ مخالفان گردش چرخ های تولید داخل که می خواستند به جای این البسه تولید داخل ، شلوار جین های سر زانو سوراخ آبی شان را بفروشند؛ کاری کردند که پرسپولیس قهرمان نشود ؛ آن هم فقط به خاطر بیست کانتینر شلوار جین! ای مرگ بر شلوار جین… درود بر شورت ورزشی!

شش: کاملا پیداست که خریداران و پخش کنندگان کارتون فوتبالیست ها هم چشم دیدن قهرمانی پرسپولیس را نداشتند و در برنامه ای بلند مدت این کارتون را مرتب پخش کردند تا مفاهیم زمان در فوتبال را در ذهن بازیکنان و هواداران پرسپولیس مغشوش نمایند. به نظر شما چرا هواداران پرسپولیس امید زیادی داشتند که تیم شان بتواند ظرف چند دقیقه چهار – پنج تا گل بزند؟ طبیعی است … چون از نوجوانی و جوانی دیده بودند در کارتون فوتبالیست ها ؛ تنها وقتی سه دقیقه مانده بازی تمام شود؛ سوباسا و کاکرو نیم ساعت برای هم کری می خوانند، نفری ۴ تا گل می زنند، فاصله میدان آزادی تا میدان انقلاب را می دوند و تازه آخر سر موقع برگردان زدن؛ سریال تمام می شود و تا هفته دیگر و نشان دادن ادامه سریال، همان بالا می مانند! امیدواریم مدیریت جدید صدا و سیما حداقل جلوی بخش این سریال ضد پرسپولیسی را از شبکه پویا بگیرد!

نکته مهم: به قول عادل فردوسی پور : اولا لا ! هنوز دستهای پشت پرده زیادی برای افشا شدن وجود داشت ولی برای اینکه بندهای مطلب مان هم شش تایی شود افشای بقیه را فعلا درز می گیریم تا از حالا برای اتفاقات روز آخر لیگ سال آینده؛ حساب کار دست دستهای پشت پرده بیاید!

مهرآباد – علی زراندوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ