منصوره حسینی در ایران دستگیر شد +عکس

0
منصوره حسینی مجری معروف شبکه بهایی من و تو توسط عوامل امنیتی دستگیر شده است.
مجری شبکه من و تو فرقه بهائیت شبکه بهایی بیوگرافی منصوره حسینی

اوایل اردیبهشت ماه بود که خبر حاشیه سازی از جشنواره جهانی فیلم فجر مبنی بر حضور یکی از مجریان شبکه ماهواره ای ضد انقلاب «من و تو» در این جشنواره منتشر شد.

تصاویری از این جشنواره منتشر شد که نشان می داد، مجری معروف این شبکه بهایی و انگلیسی در این جشنواره حضور داشته و برخی از خبرنگاران مدعی شدند که این مجری فراری از ایران، در کاخ جشنواره مورد استقبال برخی از دست اندرکاران جشنواره واقع شده است.

با گذشت چند هفته از این ماجرا، یک منبع آگاه اعلام کرد که منصوره حسینی مجری معروف شبکه بهایی من و تو توسط عوامل امنیتی دستگیر شده است.

علت تأخیر چند هفته ای در دستگیری منصوره حسینی ایجاد عملیات فریب اطلاعاتی و شناسایی سرپل‌های داخلی و پنهان وابسته به رسانه‌های بیگانه اعلام شده است تا از این طریق مرتبطین با شبکه بهایی انگلیسی در داخل کشور شناسایی شوند.

مجری شبکه من و تو فرقه بهائیت شبکه بهایی بیوگرافی منصوره حسینی

مرتبطین با این شبکه تا کنون اقدام به سوژه یابی برای این شبکه کرده بودند؛ به طوری که می توان گفت بسیاری از خوراک های خبری این شبکه بهایی از طریق مرتبطین آنها در داخل کشور تهیه می‌شده است.

این منبع آگاه یکی از دلایل عمده حضور منصوره حسینی در ایران را شناسایی و سازماندهی نیروهای داخلی در جهت پیش برد اهداف این شبکه برای انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۶ دانسته است.

منصوره حسینی قبل از حضور در شبکه من و تو به عنوان خبرنگار و روزنامه‌نگار در روزنامه‌های همشهری و تهران امروز فعالیت می‌کرده و از این رو مرتبطین زیادی در عرصه رسانه داشته که با خط دهی به آنها به دنبال برنامه ریزی برای جنگ روانی در آستانه انتخابات سال ۹۶ بوده است.

شبکه ضد فرهنگی من و تو چند سالی است با حمایت مالی شبکه های بهایی مستقر در لندن وبه سرکردگی فردی به نام “کیوان عباسی” و همسرش فعالیت می‌کند؛ این شبکه اقدام به جذب برخی از فعالین در عرصه فضای مجازی از ایران کرده و در نهایت از آنها تحت عناوین مختلف استفاده می‌کند.

مجری شبکه من و تو فرقه بهائیت شبکه بهایی بیوگرافی منصوره حسینی

رسوایی های اخلاقی در این شبکه طی چند ماه گذشته یکی از عوامل اصلی خروج بسیاری از مجریان این شبکه بوده و از نیت های اصلی طراحان این شبکه پرده بر می داشت.

حضور منصوره حسینی در جشنواره فجر حاکی از بی توجهی مسئولین در مدیریت سازمان سینمایی وزارت ارشاد نسبت به مهمانان برنامه های خود بود که این موضوع باعث شد تا مجریان این شبکه بهایی به خود اجازه بدهند بدون هیچ دغدغه ای به ایران آمده و در جشنواره شرکت کنند.

این موضوع را می توان محکی از سوی مجریان این شبکه و سایر شبکه های ماهواره ای برای بررسی فضای پسابرجام دانست به طوری که این افراد با این کار قصد داشتند واکنش مسئولین و مردم در خصوص بازگشت افراد فراری از ایران در شرایط پسابرجام را بسنجند.

اقدام مسئولان امنیتی در دستگیری منصوره حسینی نشان داد که خطوط قرمز ایران در همه شرایط باید حفظ شود و شرایط پسابرجام نمی تواند رفتار ایران را با مرتبطین شبکه های ماهواره‌ای در ایران عوض کند.

عکس های منصوره حسینی مجری من و تو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ