بیوگرافی علیرضا منادی نماینده‌تبریز در مجلس +نحوه تماس

0

علیرضا منادی سفیدان Alireza Monadi (متولد ۱۳۴۸ در تبریز) نماینده حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در دوره هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی بوده‌است.

وی دو خواهر که هر دو فرهنگی هستند و یک برادر دارد که هر سه تحصیلات عالی کارشناسی ارشد دارند

با پایان یافتن شمارش و تجمیع آرا در ۹۰۳ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر و تایید هیات نظارت بر انتخابات استان، نتیجه نهایی مرحله دوم انتخابات مجلس در این حوزه مشخص شد.

نماینده تبریز در مجلس فیش حقوقی نماینده مجلس سوابق علیرضا منادی بیوگرافی علیرضا منادی اخبار تبریز

وی خاطرنشان کرد: بر اساس نتایج به دست آمده به ترتیب خانم‌ها و آقایان: زهرا ساعی، محمدحسین فرهنگی، شهاب‌الدین بی‌مقدار و علیرضا منادی سفیدان حایز اکثریت آرا شده و به عنوان نمایندگان این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

بر اساس نتایج به دست آمده از ۳۱۳ هزار و ۶۴۳ رای صحیح، به ترتیب خانم‌ها و آقایان: زهرا ساعی با ۱۳۴ هزار و ۱۳۱ رای، محمدحسین فرهنگی با ۱۱۶ هزار و ۷۳۸ رای، شهاب‌الدین بی‌مقدار با ۱۱۲ هزار و ۳۴۵ رای و علیرضا منادی سفیدان با ۱۰۹ هزار و ۱۴۹ رای حایز اکثریت آرا شده و به عنوان نمایندگان این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

رییس ستاد انتخابات استان اضافه کرد: در این حوزه همچنین آقایان محمداسماعیل سعیدی ۱۰۹ هزار و ۴۲ رای، سیدعلی‌اصغر الموسوی ۱۰۷ هزار و ۵۹۸ رای، عباس عباس‌زاده ۱۰۵ هزار و ۳۴۶ رای و سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی ۱۰۰ هزار و ۷۹۷ رای کسب کردند.

آدرس دفتر ارتباطات مردمی علیرضا منادی سفیدان:
تبریز – خیابان فلسطین – جنب چایکنار
(پل ملل متحد)

تلفن: ۳۵۲۶۲۰۰۲-۰۴۱
فاکس: ۳۵۲۶۲۰۰۳-۰۴۱

نماینده تبریز در مجلس فیش حقوقی نماینده مجلس سوابق علیرضا منادی بیوگرافی علیرضا منادی اخبار تبریز

علیرضا منادی نماینده مردم آذرشهر و اسکو و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، درباره انتشار تصویر فیش حقوقی منتسب به وی در شبکه های اجتماعی که مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان را نشان می دهد و در مدت اخیر حاشیه های زیادی را ایجاد کرده، گفت: این فیش حقوقی در شب قبل از آغاز رای گیری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شده و بداخلاقی و بدعت ناروایی بوده است.

وی با بیان اینکه اصولا چنین رقمی از دستمزد برای هیچ فردی در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد عنوان کرد: تمام حقوقی که من به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان آذربایجان شرقی گرفته ام تا ریال آخرش را به دانشجویان بی بضاعت دادم و نامه و سند آن هم موجود است.

منادی ادامه داد: حقوق من در بیش از دو سال مسئولیتم در دانشگاه آزاد که اگر اشتباه نکنم ۶۰ میلیون تومان یا کمی بیشتر از آن می شد را یکجا به حساب قرض الحسنه دانشجویی دادم.

نماینده تبریز در مجلس فیش حقوقی نماینده مجلس سوابق علیرضا منادی بیوگرافی علیرضا منادی اخبار تبریز

این عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه این شیطنت هم اکنون در قوه قضائیه و همچنین توسط پلیس فتا در حال پیگیری است گفت: حتی بانک ملی نیز آن فیش جعلی و دروغ منتسب به من را تکذیب کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه جعل این فیش حقوقی تاثیر زیادی در شب قبل از مرحله دوم انتخابات داشت و خیلی ها آن را باور کردند یادآور شد: من از مجلس حقوق نمی گیرم بلکه تنها در آمد من از تدریس در دانشگاه تهران است.

دکتر علیرضا منادی سفیدان که تنها نماینده دامپزشک مجلس شورای اسلامی است در مراسم بزرگداشت روز دامپزشکی ، شامگاه چهاردهم مهر در تهران و در محل مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما سخنرانی کرد و بلافاصله پس از گذشت نیم ساعت از شروع این مراسم به دلیل سفری که در پیش داشت محل مراسم را ترک کرد و به تبریز عزیمت نمود.

وی در مراسم چهارده مهر در تهران در حضور دو وزیر جهاد کشاورزی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت : برای من مهم نیست که سازمان دامپزشکی زیر مجموعه وزارت بهداشت باشد یا وزارت جهاد کشاورزی بلکه باید کارآیی و اقتدار این سازمان در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه درآمد پزشکان با دامپزشکان قابل مقایسه نیست و تنها عده محدودی از دامپزشکان درآمدهای خوبی دارند افزود : ۸۰ درصد کار بهداشتی وزارت بهداشت به دوش سازمان دامپزشکی است.

دکتر منادی همچنین گفت : در زمان قبل از انقلاب دامپزشکی مستقیم با دربار کار می‏کرد و بعد هم مدتی زیر نظر وزارت بهداشت بود اما پس از آن در حالی که بخش مهمی از کارهای وزارت بهداشت را دامپزشکان انجام می‏دهند از این وزارتخانه جدا و به وزارت جهاد کشاورزی منتقل شد.

اما این پایان ماجرا نبود … دکتر منادی سفیدان که از محل این همایش به فرودگاه مهرآباد رفته بود، روز بعد یعنی ۱۵ مهرماه به مناسبت روز دامپزشکی در همایش “نقش دامپزشکی در توسعه پایدار” که در تبریز برگزار شد شرکت کرد. جایی که رئیس سازمان دامپزشکی کشور هم متعاقباً خود را به این همایش رسانده بود.

این بار در غیاب وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جهاد کشاورزی، دکتر منادی سخنان صریح‏تری به زبان آورد.

وی سخنان خود را با یک سؤال در این همایش شروع کرد! آن سؤال این بود : زیرنظر کدام وزارتخانه باشیم؟!

سؤالی که خود دکتر منادی در سخنرانی‎اش به آن پاسخ داد. او در پاسخ به این سؤال گفت : وزارت جهاد کشاورزی یک وزارتخانه تولیدی است اما وزارت بهداشت مسئولیت حفظ بهداشت جامعه را بعهده دارد.

وی افزود : دامپزشکی پایه پزشکی و خط مقدم مبارزه با بیماریها است.

دکتر منادی در ادامه پس از آنکه به اشغال ۳۵درصدی تخت‎های بیمارستانی بر اثر بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان اشاره کرد و ۸۰ درصد دامپزشکی را بهداشتی و ۲۰ درصد را تولیدی دانست سخنی که در همایش شب گذشته در تهران صریحاً به زبان نیاورده بود را گفت و آن اینکه باید سازمان دامپزشکی زیر نظر وزارت بهداشت باشد نه جهاد کشاورزی!

از سخن دکتر منادی در تهران که گفته بود برای من مهم نیست که دامپزشکی زیر نظر کدام وزارتخانه باشد تا سخن وی در تبریز به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت که صریحاً گفت باید دامپزشکی زیر نظر وزارت بهداشت که بگذریم و از طفره رفتن دکتر دستور رئیس سازمان دامپزشکی کشور در گفتگو با حکیم مهر از ابراز نظرش درباره اینکه آیا موافق الحاق سازمان دامپزشکی به وزارت بهداشت است هم صرفنظر کنیم بهتر است نگاهی دقیق‎تر به نقش دکتر منادی در دامپزشکی داشته باشیم.

دکتر علیرضا منادی سفیدان که در روزهای پایانی ریاست دکتر نوروزی بر سازمان دامپزشکی به این سازمان رفت و در کنفرانسی مطبوعاتی در کنار دکتر نوروزی نشست و از لزوم الحاق سازمان دامپزشکی به وزارت بهداشت سخن گفت و دکتر نوروزی که قبلاً مخالفت خود را با این الحاق اعلام کرده بود را واداشت تا تلویحاً این الحاق را بپذیرد و خود نیز از ریاست سازمان دامپزشکی به فاصله کمی کنار برود آیا مفتخر به دامپزشک بودن هست؟!

این سؤال مهمی است که در ذهن بعضی از حضار همایش چهارده مهر در تهران و حتی برخی دیگر از دامپزشکان هم هست.

دکتر منادی سفیدان تنها نماینده دامپزشک مجلس است که البته در هیچ یک از دو کمیسیون مرتبط یعنی کشاورزی و بهداشت حضور ندارد و ترجیح داده تا نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه باشد.

هر چند وی ظاهراً در زمانی که برخی در مجلس به دنبال انحلال سازمان دامپزشکی بودند تلاش زیادی کرد تا آنان را از این کار بازدارد و در همایش چهارده مهر در تهران هم از تلاش خود برای اختصاص ۵ میلیارد تومان به طرح دامپزشک روستا سخن گفت و به جای خود قابل تقدیر است اما خوب است با هم نگاهی به سایت اختصاصی وی داشته باشیم.

دکتر منادی سفیدان که فارغ التحصیل رشته دکترای دامپزشکی در مقطع عمومی و نیز میکروبیولوژی دامپزشکی در مقطع تخصصی است در معرفی خود پسوند دامپزشکی را از هر دو مقطع تحصیلی خویش حذف نموده است.

قسمتی از معرفی وی که در سایت اختصاصی خود آورده به این شرح است :

اینجانب، علیرضا منادی، متولد سال ۱۳۴۸ هستم. در سال ۱۳۷۴ در سن ۲۶ سالگی دکترای عمومی خود را تمام کرده و در سطح PhD و دکترای تخصصی میکروبیولوژی موفق به اخذ مدرک شدم … توانستم برای اولین بار در کشور به روش مولکولی ژن jp51 ویروس BLV را که ویروس لوسمی است در ایران جدا کرده و تشخیص دهم.

همانطور که در بیوگرافی ایشان مشخص است واژه دامپزشکی از کنار “دکترای عمومی” و “میکروبیولوژی” حذف شده و حتی ویروس لوکوز گاوان هم بصورت “ویروس لوسمی” معرفی شده است.

منابع : خبرگزاری میران و حکیم مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ