یارانه نقدی چه کسانی از تیرماه ۹۵ قطع می شود؟

5

مشکلات برخی خانوارها در دریافت یارانه به دلیل اختلال در سیستم بانکی است.

مسئولان وزارت رفاه در پاسخ به فارس که از ادامه اعتراضات به حذف یارانه‌بگیران در پرداخت یارانه اردیبهشت پرسید، اعلام کردند شصت و سومین مرحله از پرداخت یارانه نقدی از شب گذشته واریز شد و بر ا ساس آن بابت هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای واجدان شرایط قابل برداشت است.

وزارت رفاه در خصوص اخباری که درباره حذف عده‌ای از یارانه‌بگیران در رسانه‌ها منتشر شده بود تصریح کرد: این موضوع به دلیل ارائه لیست از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست بلکه اختلال در نظام بانکی این وقفه را ایجاد کرده است.

بر این اساس مرحله ۶۳ پرداخت یارانه همانند مرحله قبلی بدون حذف خانوار همانند اسفند ماه به حساب سرپرستان واریز شده است.

پیگیری خبرنگار فارس همچنین حاکی است دولت برای حذف اقشار جدید یارانه‌بگیران منتظر مصوبه جدید مجلس است و به احتمال زیاد با توجه به تغییر مجلس در آینده این موضوع به ماه‌های آینده موکول شود.

بنابراین گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همانند فروردین ماه هیچ اسمی را برای حذف خانوار به سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام نکرده است و مشکل برخی خانوارها به دلیل اخلال در سیستم‌های‌ نرم‌افزاری بانکی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. محمد مهدی می گوید

    محمد مهدی جوانمردی وشبنم مقامی وشایان مقامی خواهش می کنم یارانه این ۳نفر باز شود

  2. فرهنگی می گوید

    متاسفم برای نوبخت از یه طرف میگه حقوق معلمان باید افزایش یابد در حرف ولی در عمل که برای قطع کردن یارانه معلمان اقدام می کنیدولی برای کارکنان وزارت نفت و….که حقوقهای آنچنانی دریافت می کنندیارانه پرداخت می شودشمامعیارهارادرست شناسایی نکردیدانتظارهست دردولت امیدوتدبیر واقعا تدبیری عاذلانه برای کلیه هم وطنان اندیشیده شود
    باتشکر

  3. علی دده زاده می گوید

    اینجانب علی دده زاده به کدملی ۱۶۳۸۳۰۵۲۹۳شغل جمع آوری ضایعات باخودروی نیسان وانت ۲۴۰۰عائله مند سرپرست ۴نفر حدودیک سال واندی بدلیل نامعلوم یارانه من وخانواده ام قطع گردیده (یا ایها المسلون ،هل من ناص ینصرنی )آیا کسی هست یارانه راابقا نماید؟

  4. علی دده زاده می گوید

    شناخت امیرالمومنین علی(ع) در نهج البلاغه:
    چرا اسلام شناسان غربی شیفته علی(ع) هستند؟
    امام علی(ع) رابطه ناگسستنی بین حکمت نظری و سیاسـت عملی برقرارمی کند وهـدف از زندگی کوتاه دنیـوی را مقدمه و آزمایشگاهی برای زندگی پایدار اخروی می نامد، برهمین اساس علاوه بر پاسخگویی به مردم ،دادگاه عدل الهی را محکمه ای می داند که زمامدار باید درمقابل آن پاسخگوی گفتار، رفتاروکردارخویش باشد. ازدری که فقروارد شود ایمان خارج میشود

  5. حجت می گوید

    سلام کویت از اول تولد بچه تا لخر عمر بعمردم خوده پول سرمایه میده ولی دولت مردان ما بدبختی وگرانی وشب می خوابند همه چیز گران می کنند