قاتل طلا فروش مشهدی در ملاعام اعدام شد +عکس

0

عامل قتل صاحب طلا فروشی نگار در مشهد بعد از گذشت هفت ماه در محل جنایت قصاص شد.

رسیدگی به این پرونده از ساعت ۱۰:۴۶ دقیقه ششم آبان سال گذشته همزمان با دستبرد سارقان به طلافروشی نگار در سی متری طلاب مشهد در دستور کار پلیس قرار گرفت. با حضور ماموران مشخص شد طلافروش ۳۴ساله به نام مجید به علت اصابت چاقو به سینه اش جانش را از دست داده است. بررسی های فیلمهای دروبین‌های مداربسته طلا فروشی نشان می داد ساعت ۹:۴۰ دقیقه دو مرد جوان که به صورتشان ماسک آلودگی هوا زده بودند وارد مغازه شده و پس از نیم ساعت از زیر کاپشن خود دو اسلحه کلت وینچستر بیرون آورده و از مرد طلافروش خواسته تا روی زمین بخوابد اما مجید به مقاومت پرداخت که یکی از سارقان با چاقو او را مجروح کرد بعد از اینکه صاحب طلافروشی به روی زمین افتاد سارقان با سرقت دو کیلوگرم طلا با خودروی پراید از محل متواری شدند.

عکس قاتل عکس اعدام سرقت مسلحانه حوادث مشهد اخبار مشهد
۴۸ ساعت بعد از این سرقت دو متهم پرونده به نامهای حامد و علیرضا دستگیر شدند و صحنه قتل را بازسازی کردند آنها در تشریح ماجرا مدعی شدند می دانستیم که محل خلوت است و به راحتی می توانیم به طلافروشی دستبرد بزنیم. وقتی مرد طلا فروش مغازه اش را باز کرد به بهانه خرید طلا به مغازه رفتیم و انگشتری را انتخاب کرده واز آن عکس گرفتیم. به بهانه اینکه می خواهیم عکس را برای بستگان خود ارسال کنیم. نیم ساعتی در مغازه ماندیم تا فرصت مناسب پیش آمد و نقشه را اجرا کردیم. متهم ردیف اول اضافه کرد:مرد طلا فروش مقاومت کرد و مجبور شدیم او را مجروح کرده و فرار کنیم. بعد هم متوجه شدیم او جانش را از دست داده است.

عکس قاتل عکس اعدام سرقت مسلحانه حوادث مشهد اخبار مشهد
پس از تکمیل تحقیقات اولیه با دستور رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی شعبه ویژه ای برای رسیدگی به این پرونده تشکیل و دو متهم محاکمه شدند.پس از محاکمه، حامد عامل جنایت به قصاص محکوم شد.

سرانجام صبح امروز با حضور اولیا دم و مردم حکم قصاص عامل جنایت در طلا فروشی نگار اجرا شد.

عکس قاتل عکس اعدام سرقت مسلحانه حوادث مشهد اخبار مشهد

میزان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ