پیامک‌های شوم دختر عاشق‌پیشه برای جدایی زوج جوان

0
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران‌بزرگ از دستگیری دختر جوانی خبر داد که به دلیل علاقه‌اش به یک مرد، نقشه شوم جدایی آنها را با ارسال پیامک‌های دروغین کشیده بود.

سرهنگ محمد مهدی کاکوان در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش مردی ۵۱ ساله به نام رضا با مراجعه به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران‌بزرگ عنوان کرد که مدتی است پیامک‌هایی با مضمون‌های غیراخلاقی در مورد دخترش برای وی ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه این مرد در اظهارات خود عنوان داشت که برخی افراد نیز با تماس تلفنی از وی درخواست‌های غیراخلاقی دارند، گفت: رضا در اظهاراتش عنوان کرد که این افراد گاهی توهین کرده و برخی نیز با عذرخواهی تماس خود را قطع می‌کردند که با توجه به نوع گزارش دریافتی رسیدگی به این پرونده آغاز شد که در بررسی‌های اولیه مشخص شد تلفن اعلامی از سوی فرد یا افراد ناشناس در سایت‌های غیراخلاقی روی خط این مرد دایورت شده است.

رئیس پلیس فتای تهران‌بزرگ با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که علاوه بر ارسال پیامک و تماس‌های غیرمعقول با این فرد مدتی است ایمیل‌های غیراخلاقی برای این فرد ارسال می‌شود گفت: این مسائل و همچنین پیامک‌های غیراخلاقی در مورد دختر رضا موجب آسیب‌های شدید روحی برای خانواده وی شده بود.

وی با بیان اینکه پرونده دارای پیچیدگی خاصی بود، گفت: تحقیقات از این فرد آغاز شد تا اینکه افسر پرونده در مورد روابط خانوادگی دخترش از رضا سوالاتی پرسید و مشخص شد که مدت یک ماه است که دخترش ازدواج کرده و اس ام اس‌هایی از طرف خانواده عروس برای خانواده داماد و بالعکس ارسال می‌شود که این مسئله زمینه اختلافات خانوادگی را به وجود آورده به گونه‌ای که دختر این خانواده در صدد جداشدن از همسرش بود.

کاکوان با بیان اینکه ماموران پلیس فتا در پیگیری‌های فنی به ردپای یک زن ۲۴ ساله به نام «مریم» در این پرونده رسیدند، گفت: بررسی‌ها نشان داد که داماد خانواده در بازار تهران طلافروشی داشته و مدت ۹ سال است که مریم با این فرد تنها ارتباط کاری داشته که با توجه به نقش پررنگ مریم در این پرونده بلافاصله هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری وی آغاز و این فرد دستگیر شد.

وی با بیان اینکه مریم در اظهارات خود ضمن قبول بزه انتسابی عنوان کرد که در طول مدت ارتباط کاری‌اش با داماد خانواده به وی علاقمند شده بود گفت: مریم در اعترافات خود عنوان کرد که به دلیل رابطه کاری‌شان همیشه فکر می‌کرد که داماد خانواده با وی ازدواج می‌کند اما هنگامی که متوجه شد که وی ازدواج کرده در صدد آن بود تا ازدواج این مرد طلافروش را برهم بزند.

کاکوان در مورد نحوه دسترسی مریم به شماره تلفن اقوام همسر این مرد گفت: مریم در اعترافات خود عنوان کرد که یک روز به بهانه خرید سکه به مغازه داماد خانواده رفته و به بهانه خرید سکه‌های زیاد فروشنده از مغازه خارج می‌شود که در این زمان وی تمام اطلاعات و عکس‌های همسر و خانواده وی را با بلوتوث به گوشی منتقل کرده و از آن پس نیز مزاحمت خود را برای پایان دادن به این زندگی آغاز می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت بسیار مناسب مالی مریم گفت: این دختر دارای تحصیلات عالیه و وضع مالی بسیار مناسبی است اما به دلیل علاقه یک طرفه‌اش به داماد مسبب این ماجرا شده بود.

کاکوان با بیان اینکه اقدامات مریم و نوع متن ارسالی در پیامک‌ به عروس خانواده و خانواده‌اش موجبات جدایی این زوج جوان شده بود گفت: نوع پیامک‌های ارسالی مریم به اعضای خانواده به گونه‌ای بود که پدر این دختر در صدد طلاق دخترش برآمده بود اما با تسریع روند پرونده و شناسایی مریم این امر متوقف شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ