پای مرغ؛ جایگزین قرص‌های گران قیمت غضروف کوسه

0

پای مرغ Chicken feet را جایگزین قرص‌های اروپایی که با نام غضروف کوسه ماهی در بازار دارو موجود است کنید، تا بدون پرداخت هزینه‌های بالا به راحتی از اثرات آن بهره ببرید.

توصیه می‌شود بیمارانی که از پوکی استخوان رنج می‌برند از پای مرغ در رژیم غذایی خود استفاده کنند.

مضرات پای مرغ مجله سلامت غضروف کوسه ماهی درمان پوکی استخوان خواص پای مرغ

پای مرغ دارای مقدار زیادی پروتئین و ویتامین‌هایی است که برای بدن بسیار ضروری است، به همین جهت افرادی که از کمبود کلسیم، پوکی استخوان و آرتروز رنج می‌برند از این ماده خوراکی استفاده کنند چرا که می‌توان با استفاده از آن نظام استخوان‌ها را به کلی تغییر داد.

پای مرغ حاوی مقدار زیادی مواد غضروف ساز است و به همین دلیل است که برای درمان بچه‌هایی که به نکروز استخوانی مبتلا هستند، مصرف پای مرغ تجویز می‌شود.

پای مرغ را جایگزین قرص‌های اروپایی که با نام غضروف کوسه ماهی در بازار دارو موجود است کنید، متاسفانه برخی پزشکان وقتی بیماری با مشکلی پوکی استخوان به آن‌ها مراجعه می‌کند به جای اینکه حساب درآمد بیمار را بکنند آن‌ها را به دنبال قرص‌های گران قیمتی می‌فرستند که ممکن است هیچ خاصیتی نیز برای وی نداشته باشد در صورتی که با یک درمان ساده مانند تجویز اضافه کردن پای مرغ در سبد غذاییشان می‌توانند به راحتی معالجه شوند.

مضرات پای مرغ مجله سلامت غضروف کوسه ماهی درمان پوکی استخوان خواص پای مرغ

یکی از دلایل بروز بیماری نرمی استخوان کمبود ویتامین دی و تغذیه نامناسب است و اگر کلسیم به میزان کافی در بدن نباشد افراد گرفتار آن می‌شوند که این بیماری با مصرف پای مرغ به طور مستمر قابل پیشگیری و درمان خواهد بود.

پای مرغ را ظرف چندین ساعت در مقداری آب بجوشانید و در هر غذایی که می‌خورید مقداری از آن را اضافه کنید تا از فواید آن بهره‌مند شوید.

البته افرادی که مبتلا به بیماری قلبی و چربی خون و کلسترول بالا هستند از مصرف آن بپرهیزند و یا اینکه چربی آن را بگیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ