عکس جالب از محمد علیزاده و خواهرش!

1

محمد علیزاده و خواهرش

 محمد علیزاده خواننده پاپ کشور در اینستاگرامش عکسی از دوران کودکی اش را منتشر کرد.

علیزاده نوشت:

من و خواهر نازنینم.داشتن خواهر یه نعمت بزرگه.خواهر همیشه محرمه اسراره و همیشه توی این دنیای بی اعتمادی میشه بهش اعتماد کرد.خدا خواهرامونو واسمون حفظ کنه

همسر محمد علیزاده بیوگرافی محمد علیزاده اینستاگرام محمد علیزاده

محمد علیزاده و خواهرش

همسر محمد علیزاده بیوگرافی محمد علیزاده اینستاگرام محمد علیزاده

محمد علیزاده و یکی از طرفدارانش

محمد علیزاده مجرد است، در ۲۳ دی سال ۱۳۶۰ در اشتهارد کرج به دنیا آمده است.وی در حال حاضر در تهران زندگی می‌کند و برای اولین بار در ۴ سالگی خوانده است.

تحصیلاتش ربطی به موسیقی ندارد، او مهندس کشاورزی است اما علاقه شدیدی به موسیقی دارد. آنطور که خودش نقل می‌کند در سن ۱۹ سالگی برای اولین بار عاشق شده است و به آن افتخار می‌کند. محمد علیزاده علاقه خاصی به قرآن دارد و سه سال پیاپی مقام اول قرائت قرآن را توانسته کسب کند. وی همچنین دو ترانه فکرشم نکن و جز تو را جزو محبوبترین ترانه‌هایش می‌داند.

همسر محمد علیزاده بیوگرافی محمد علیزاده اینستاگرام محمد علیزادهدر کرج به دنیا آمده و در حال حاضر در تهران زندگی میکند و برای اولین بار در ۴ سالگی خوانده است .
همسر محمد علیزاده بیوگرافی محمد علیزاده اینستاگرام محمد علیزادهتحصیلاتش ربطی به موسیقی ندارد ، او مهندس کشاورزی است اما علاقه ی شدیدی به موسیقی دارد .
همسر محمد علیزاده بیوگرافی محمد علیزاده اینستاگرام محمد علیزادهمحمد علیزاده سه سال پیاپی مقام اول قرائت قرآن را در سطح کشور به دست آورد .
همسر محمد علیزاده بیوگرافی محمد علیزاده اینستاگرام محمد علیزاده مقام ها و عنوان های بسیاری در زمینه ی قرائت قرآن در سطح کشور به دست آورده است .
همسر محمد علیزاده بیوگرافی محمد علیزاده اینستاگرام محمد علیزادهیک بار عاشق شده آن هم در ۱۹ سالگی و به آن افتخار میکند !
همسر محمد علیزاده بیوگرافی محمد علیزاده اینستاگرام محمد علیزادهدر دوران تحصیل از درس شیمی متنفر بوده ولی ادبیات و ریاضی را دوست داشته .
همسر محمد علیزاده بیوگرافی محمد علیزاده اینستاگرام محمد علیزادهبازی هنرمندانی چون فاطمه معتمد آریا و زنده یاد خسرو شکیبایی را دوست دارد و از تولیدات مسعود کیمیایی و مهران مدیری لذت میبرد .
همسر محمد علیزاده بیوگرافی محمد علیزاده اینستاگرام محمد علیزادهعلی دایی و کریستیانو رونالدو فوتبالیستهای محبوبش هستند .
همسر محمد علیزاده بیوگرافی محمد علیزاده اینستاگرام محمد علیزاده” خداحافظ ” و ” جز تو ” را جزو محبوبترین ترانه هایش میداند .
همسر محمد علیزاده بیوگرافی محمد علیزاده اینستاگرام محمد علیزادهاگر جادوگر بود کاری میکرد که همه خوانندگان ایران با هم رفیق و مهربان باشند !
همسر محمد علیزاده بیوگرافی محمد علیزاده اینستاگرام محمد علیزادهخواننده ی محبوبش اورس است و از کارهای ناصر عبدالهی انرژی میگیرد و با شنیدن آثار ناصریا به آرامش میرسد .
همسر محمد علیزاده بیوگرافی محمد علیزاده اینستاگرام محمد علیزادهآلبوم ” سورپرایز ” و ” دلت با منه ” دو آلبوم مجازش میباشند که بسیار مورد استقبال قرار گرفت .

instagram mohammad alizadeh music

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. به تو چه? می گوید

    این خواهرش نیست،عکسهایه که باهوادارشون گرفتن،چرا الکی میگین خواهر????